Gister 2 bekbedhoezen besteld, geen orderbevestiging ontvangen.
Echter na telefonisch contact wel gekregen. Dezelfde dag track en tracé code ontvangen.
Volgende dag netjes bezorgd!
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mirko
|
Ik heb op 25 mei 202 bij dekbed.com een dekbedovertrek Madeira roze van € 79,95 gekocht maar geen ontvangstbevestiging ontvangen en niks geleverd gekregen. Telefoonnummer op de website is onbereikbaar en er word niet gereageerd op het contactformulier. Uiteindelijk Sisow benaderd. Zij hebben vanwege klachten die niet verholpen werden in 2019 de samenwerking met hem dekbed.com opgezegd. Daarna Mollie benaderd en via hen zijn gegevens gekregen en hem gebeld, hij zou mij terugbellen en deed dat niet, daarna heb ik hem gesommeerd met dreiging van aangifte het geld terug te storten. Dat heeft hij gedaan. Een dag later, vrijdag 29 mei stond het geld weer op mijn rekening.
Uit eigen onderzoek op internet (opiness.nl onder Oregron, dekbed.com, dekbedovertrek.com)) blijkt dat er honderden meldingen zijn gedaan van oplichting de afgelopen jaren meneer heeft heel veel verschillende websites/, bedrijven:.Oregron, dekbedovertrek.com, textielimporteur.nl, Alam Holding BV. Gek genoeg staan geen van deze bedrijven vermeld op de lijst van de politie van frauduleuze malafide bedrijven. Graag wil ik waarschuwen voor deze meneer en zijn bedrijven. Ik heb ook melding gemaakt bij fraudehelpdesk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jeroen
|
via Bol.com nietsvermoedend beddengoed besteld bij deze oplichters. Na 2 dagen wordt er een zending aangemeld bij DHL, (maar nooit afgeleverd bij DHL). Hiermee wordt vertrouwen gewekt, en voor mij een aanwijzing dat het zaakje stinkt. Na 2 weken gelukkig via bol.com mijn geld terug gekregen. Bol.com gaf tevens aan de inmiddels de samenwerking te hebben beëindigd.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marrie
|
Sturen een verkeerd product (foto van dekbedovertrekken komen absoluut niet overeen met werkelijkheid). Wil het retourneren, maar met geen enkele mogelijkheid contact te krijgen met hen via mail, hun contactformulier of telefoon (afgesloten?). Onduidelijk wat het retouradres is. Ik heb een product voor 80 euro wat ik niet wil.......
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Cornelia
|
Ik heb 4 dekbedovertrekken bij dekbedovertrek.com besteld en betaald, maar geen levering. Bedrijf is niet te bereiken via tel. of e-mail. Heb te laat alle slechte reviews van dit bedrijf gezien...
108 Reviews Plaats review
Jan Willem
|Gister 2 bekbedhoezen besteld, geen orderbevestiging ontvangen.
Echter na telefonisch contact wel gekregen. Dezelfde dag track en tracé code ontvangen.
Volgende dag netjes bezorgd!
Mirko
|Ik heb op 25 mei 202 bij dekbed.com een dekbedovertrek Madeira roze van € 79,95 gekocht maar geen ontvangstbevestiging ontvangen en niks geleverd gekregen. Telefoonnummer op de website is onbereikbaar en er word niet gereageerd op het contactformulier. Uiteindelijk Sisow benaderd. Zij hebben vanwege klachten die niet verholpen werden in 2019 de samenwerking met hem dekbed.com opgezegd. Daarna Mollie benaderd en via hen zijn gegevens gekregen en hem gebeld, hij zou mij terugbellen en deed dat niet, daarna heb ik hem gesommeerd met dreiging van aangifte het geld terug te storten. Dat heeft hij gedaan. Een dag later, vrijdag 29 mei stond het geld weer op mijn rekening.
Uit eigen onderzoek op internet (opiness.nl onder Oregron, dekbed.com, dekbedovertrek.com)) blijkt dat er honderden meldingen zijn gedaan van oplichting de afgelopen jaren meneer heeft heel veel verschillende websites/, bedrijven:.Oregron, dekbedovertrek.com, textielimporteur.nl, Alam Holding BV. Gek genoeg staan geen van deze bedrijven vermeld op de lijst van de politie van frauduleuze malafide bedrijven. Graag wil ik waarschuwen voor deze meneer en zijn bedrijven. Ik heb ook melding gemaakt bij fraudehelpdesk.
Jeroen
|via Bol.com nietsvermoedend beddengoed besteld bij deze oplichters. Na 2 dagen wordt er een zending aangemeld bij DHL, (maar nooit afgeleverd bij DHL). Hiermee wordt vertrouwen gewekt, en voor mij een aanwijzing dat het zaakje stinkt. Na 2 weken gelukkig via bol.com mijn geld terug gekregen. Bol.com gaf tevens aan de inmiddels de samenwerking te hebben beëindigd.
Dekbedovertrek.com
|Monique
|Marrie
|Sturen een verkeerd product (foto van dekbedovertrekken komen absoluut niet overeen met werkelijkheid). Wil het retourneren, maar met geen enkele mogelijkheid contact te krijgen met hen via mail, hun contactformulier of telefoon (afgesloten?). Onduidelijk wat het retouradres is. Ik heb een product voor 80 euro wat ik niet wil.......
Cornelia
|Ik heb 4 dekbedovertrekken bij dekbedovertrek.com besteld en betaald, maar geen levering. Bedrijf is niet te bereiken via tel. of e-mail. Heb te laat alle slechte reviews van dit bedrijf gezien...