Ik heb op 25 mei 202 bij dekbed.com een dekbedovertrek Madeira roze van € 79,95 gekocht maar geen ontvangstbevestiging ontvangen en niks geleverd gekregen. Telefoonnummer op de website is onbereikbaar en er word niet gereageerd op het contactformulier. Uiteindelijk Sisow benaderd. Zij hebben vanwege klachten die niet verholpen werden in 2019 de samenwerking met hem dekbed.com opgezegd. Daarna Mollie benaderd en via hun zijn gegevens gekregen en hem gebeld, hij zou mij daarna terugbellen en deed dat niet, daarna heb ik hem gesommeerd met dreiging van aangifte het geld terug te storten. Dat heeft hij gedaan. Een dag later, vrijdag 29 mei stond het geld weer op mijn rekening.
Uit eigen onderzoek op internet (opiness.nl onder Oregron, dekbed.com, dekbedovertrek.com)) blijkt dat er honderden meldingen zijn gedaan van oplichting de afgelopen jaren, meneer heeft heel veel verschillende websites/, bedrijven:.Oregron, dekbed.com , dekbedovertrek.com , textielimporteur.nl, Alam Holding BV. Gek genoeg staan geen van deze bedrijven vermeld op de lijst van de politie van frauduleuze malafide bedrijven. Graag wil ik waarschuwen voor deze meneer en zijn bedrijven. Ik heb ook melding gemaakt bij fraudehelpdesk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Arja
|
Na mijn eerdere review - zie boven - heb ik nog het volgende gedaan: - Een melding bij de fraude-helpdesk. Advies: ACM-consuwijzer bellen en/of aangifte doen. - Telefonisch contact met ACM-consuwijzer, 088 0707070. Die kunnen een boete opleggen of een waarschuwing geven. Maar men kon (of wilde) mijn niet zeggen wat er met mijn melding gedaan zou worden. Tip: aangifte doen. - Contact met Mollie betaalsysteem. Advies gevolgd om via een link op hun site mijn betaling te melden. Daarop kreeg ik meteen het actuele mailadres en tel.nr. van degene die verantwoordelijk is voor de webshop. Een mail gestuurd en ook meteen gebeld, waarop ik meneer Amir *** aan de telefoon kreeg. Excuus voor niet leveren en nergens op reageren: "we zijn aan het verhuizen". Maar levering zou de volgende dag weer op gang komen. Gezegd dat ik aangifte zou doen als bleek dat er weer niets bezorgd werd. Waarop mijn bestelling twee dagen later alsnog geleverd werd.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Arja
|
6 nov dekbedovertrek besteld. Wel betaald, week later geen levering. In de voorwaarden staat als levertijd 2 - 4 dgn. Geen reactie op mail, geen contact mogelijk per telefoon, niet functionerend contactformulier (catpcha-verficatieode zou niet overeenkomen). Kortom: 'dit zaakje stinkt'.
13/11 per mail gewaarschuwd dat ik een melding ga doen bij de fraudehelpdesk en bij 'acm-consuwijzer' van de overheid. En zal ook contact opnemen met stichting Sisow (zie eerdere klacht op deze site).
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ben
|
25 augustus besteld en betaald voor een dekbedovertrek. Op 7 september nog niets onvangen. Email wordt niet beantwoord. 7 september Stichting Sisow gemaild en daarna gebeld. Zij regelen de betalingen voor Oregron. Ze zouden Oregron zeggen te moeten leveren. Zij konden verder niets doen. Heb toen gedreigd dat ik naar Radar en de Consumentenbond zou gaan en dat ook hun naam dan zou worden genoemd. Vandaag, 12 september, dekbed geleverd!!!
Contacteer dus Stichting Sisow, zie website. Succes!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jan C
|
Ik denk dat dit oplichters zijn, bestelling via Ideal. Niets ontvangen. Zij reageren niet op mails en telefonisch zijn ze onbereikbaar. Ik ga nu aangifte doen. Wees gewaarschuwd: BESTEL NIETS BIJ DIT BEDRIJF, TENZIJ JE VAN JE GELD AF WILT !!!!!
26 Reviews Plaats review
Mirko
|Ik heb op 25 mei 202 bij dekbed.com een dekbedovertrek Madeira roze van € 79,95 gekocht maar geen ontvangstbevestiging ontvangen en niks geleverd gekregen. Telefoonnummer op de website is onbereikbaar en er word niet gereageerd op het contactformulier. Uiteindelijk Sisow benaderd. Zij hebben vanwege klachten die niet verholpen werden in 2019 de samenwerking met hem dekbed.com opgezegd. Daarna Mollie benaderd en via hun zijn gegevens gekregen en hem gebeld, hij zou mij daarna terugbellen en deed dat niet, daarna heb ik hem gesommeerd met dreiging van aangifte het geld terug te storten. Dat heeft hij gedaan. Een dag later, vrijdag 29 mei stond het geld weer op mijn rekening.
Uit eigen onderzoek op internet (opiness.nl onder Oregron, dekbed.com, dekbedovertrek.com)) blijkt dat er honderden meldingen zijn gedaan van oplichting de afgelopen jaren, meneer heeft heel veel verschillende websites/, bedrijven:.Oregron, dekbed.com , dekbedovertrek.com , textielimporteur.nl, Alam Holding BV. Gek genoeg staan geen van deze bedrijven vermeld op de lijst van de politie van frauduleuze malafide bedrijven. Graag wil ik waarschuwen voor deze meneer en zijn bedrijven. Ik heb ook melding gemaakt bij fraudehelpdesk.
Arja
|Na mijn eerdere review - zie boven - heb ik nog het volgende gedaan: - Een melding bij de fraude-helpdesk. Advies: ACM-consuwijzer bellen en/of aangifte doen. - Telefonisch contact met ACM-consuwijzer, 088 0707070. Die kunnen een boete opleggen of een waarschuwing geven. Maar men kon (of wilde) mijn niet zeggen wat er met mijn melding gedaan zou worden. Tip: aangifte doen. - Contact met Mollie betaalsysteem. Advies gevolgd om via een link op hun site mijn betaling te melden. Daarop kreeg ik meteen het actuele mailadres en tel.nr. van degene die verantwoordelijk is voor de webshop. Een mail gestuurd en ook meteen gebeld, waarop ik meneer Amir *** aan de telefoon kreeg. Excuus voor niet leveren en nergens op reageren: "we zijn aan het verhuizen". Maar levering zou de volgende dag weer op gang komen. Gezegd dat ik aangifte zou doen als bleek dat er weer niets bezorgd werd. Waarop mijn bestelling twee dagen later alsnog geleverd werd.
Arja
|6 nov dekbedovertrek besteld. Wel betaald, week later geen levering. In de voorwaarden staat als levertijd 2 - 4 dgn. Geen reactie op mail, geen contact mogelijk per telefoon, niet functionerend contactformulier (catpcha-verficatieode zou niet overeenkomen). Kortom: 'dit zaakje stinkt'.
13/11 per mail gewaarschuwd dat ik een melding ga doen bij de fraudehelpdesk en bij 'acm-consuwijzer' van de overheid. En zal ook contact opnemen met stichting Sisow (zie eerdere klacht op deze site).
Ben
|25 augustus besteld en betaald voor een dekbedovertrek. Op 7 september nog niets onvangen. Email wordt niet beantwoord. 7 september Stichting Sisow gemaild en daarna gebeld. Zij regelen de betalingen voor Oregron. Ze zouden Oregron zeggen te moeten leveren. Zij konden verder niets doen. Heb toen gedreigd dat ik naar Radar en de Consumentenbond zou gaan en dat ook hun naam dan zou worden genoemd. Vandaag, 12 september, dekbed geleverd!!!
Contacteer dus Stichting Sisow, zie website. Succes!
Jan C
|Ik denk dat dit oplichters zijn, bestelling via Ideal. Niets ontvangen. Zij reageren niet op mails en telefonisch zijn ze onbereikbaar. Ik ga nu aangifte doen. Wees gewaarschuwd: BESTEL NIETS BIJ DIT BEDRIJF, TENZIJ JE VAN JE GELD AF WILT !!!!!