Ieder jaar kijkt Opiness wie op het platform zich het best beoordeelde bedrijf van het jaar in zijn sector kan noemen. De eerste awards zijn weer vergeven!
Voor details over de verkiezing en het gebruik van Opiness door bedrijven bezoek:
… lees verder
1417 Reviews Plaats review
Marco
|Snel geregeld en erg tevreden. Hadden we jaren eerder moeten doen!
henk
|Nooit probleme
Idrissi
|Mijn gezamenlijke rekening is afgelopen woensdag geblokkeerd door Knab omdat er niet gereageerd is op een (her)identificatie verzoek, die ALLEEN via mail naar mijn echtgenote is gestuurd (aangezien voor spam)
Knab heeft MIJ geen mail gestuurd, ook geen melding op mijn Knab app (mijn echtgenote heeft geen app). Knab heeft geen van ons beide hierover gebeld, ge-sms't of een brief gestuurd.
De consequenties van een geblokkeerde bankrekening laten zich raden!
Sandy
|Bevriezen gewoon zomaar je zakelijke rekening.
Hoekstra
|Fijn dat men mijn rekening heeft geblokkeerd, zonder eerst even te bellen. Ik ben al een week met de klantenservice bezig via telefoon en chat op de app, maar ik kan niet pinnen, niets overboeken en zelfs mijn rekening niet opheffen. Reden? Mijn vrouw, die de rekening nooit heeft gebruikt, had zich opnieuw moeten identificeren. Dat zouden ze aan haar hebben gemaild. Maar waarom niet bellen, voordat zulke draconische maatregelen worden genomen. Ik heb bij de buren geld moeten lenen voor de boodschappen.