KNAB Blokkeert onterecht rekeningen van klanten zodat ze niet bij je eigen geld kan! Vervolgens trekken ze wel elke maand service kosten van je account af (waar je zelf niet bij kan). Service van Knab is onbereikbaar, reageren niet op emails. ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lont
|
***Let op! je kan je horloge niet koppelen. Let op! werkt niet samen met grip app voor deze jonge hippe bank enorme tegenvaller van dit alles. Ik heb zelf Idin maar even gemaild maar waar dit nou fout gaat..?? Idin geeft aan dat de bank zo toegevoegd kan worden echter wil de bank dat zelf niet om onverklaarbare eigenwijze reden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sjaan
|
Als je belt hoor je eerst een mededeling dat er zo snel mogelijk een financieelexpert aan de telefoon komt.
Die financieel expert is in werkelijkheid een dwarse puber die zijn achternaam niet wilt geven, hondsbrutaal is én toegang heeft tot al je privégegevens. De jongens praten alsof ze aan een pizzalijn zitten maar het is dus een bank. Verschrikkelijk.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sudesh
|
Was vroeger een goede bank, maar nadat ik een groot bedrag van mijn geld had verloren door hun fout (een foutieve boeking), besloot ik te verhuizen.
Na talloze telefoontjes en mails met hun helpdesk (die ernstig onderbezet is) krijg ik alleen maar beloftes en geen echte oplossingen. Na ruim 3 maanden wacht ik nog steeds op mijn geld.
Zeer teleurstellend voor wat vroeger een goede bank was.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marco
|
Snel geregeld en erg tevreden. Hadden we jaren eerder moeten doen!
1421 Reviews Plaats review
Joery
|KNAB Blokkeert onterecht rekeningen van klanten zodat ze niet bij je eigen geld kan! Vervolgens trekken ze wel elke maand service kosten van je account af (waar je zelf niet bij kan). Service van Knab is onbereikbaar, reageren niet op emails. ***
Lont
|***Let op! je kan je horloge niet koppelen. Let op! werkt niet samen met grip app voor deze jonge hippe bank enorme tegenvaller van dit alles. Ik heb zelf Idin maar even gemaild maar waar dit nou fout gaat..?? Idin geeft aan dat de bank zo toegevoegd kan worden echter wil de bank dat zelf niet om onverklaarbare eigenwijze reden.
Sjaan
|Als je belt hoor je eerst een mededeling dat er zo snel mogelijk een financieelexpert aan de telefoon komt.
Die financieel expert is in werkelijkheid een dwarse puber die zijn achternaam niet wilt geven, hondsbrutaal is én toegang heeft tot al je privégegevens. De jongens praten alsof ze aan een pizzalijn zitten maar het is dus een bank. Verschrikkelijk.
Sudesh
|Was vroeger een goede bank, maar nadat ik een groot bedrag van mijn geld had verloren door hun fout (een foutieve boeking), besloot ik te verhuizen.
Na talloze telefoontjes en mails met hun helpdesk (die ernstig onderbezet is) krijg ik alleen maar beloftes en geen echte oplossingen. Na ruim 3 maanden wacht ik nog steeds op mijn geld.
Zeer teleurstellend voor wat vroeger een goede bank was.
Marco
|Snel geregeld en erg tevreden. Hadden we jaren eerder moeten doen!