Hudson Reed, het meest onbetrouwbare bedrijf ter wereld
Op 11 december 2024 bestelden en betaalden wij voor twee kolomradiatoren ter waarde van ongeveer 1800 euro bij Hudson Reed. Na een maand geduldig wachten om verder te kunnen met onze verbouwing, namen we zelf contact op met Hudson Reed België. Ben van Hudson Reed bevestigde dat de radiatoren per ongeluk bij een verkeerde firma waren afgeleverd. Hij gaf meerdere keren toe dat dit hun fout was, aangezien ze een andere vervoerder moesten inschakelen voor de levering van grote pakketten. Ben beloofde dat hij alles in het werk zou stellen om dit recht te zetten en dat hij niet zou stoppen totdat de fout was opgelost. Twee weken later hadden we nog steeds niets gehoord. We belden en mailden opnieuw met Ben van Hudson Reed. Hij bleef ons aan het lijntje houden en deed voortdurend valse beloften. Op een gegeven moment probeerde hij mijn partner tegen mij op te zetten, wat allemaal via e-mail is vastgelegd.
Uiteindelijk moesten we drie maanden lang achter Ben aan zitten. Hij loog herhaaldelijk dat de bestelling was verzonden, terwijl de radiatoren het magazijn nooit hadden verlaten. Ik verwees naar hun algemene voorwaarden, maar Ben beweerde dat deze in de praktijk niet gelden. Volgens de voorwaarden zou een levering niet langer dan 30 dagen mogen duren, maar wij wachtten drie maanden en werden daardoor benadeeld. In artikel 13 van de algemene voorwaarden staat het volgende: "De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en heeft recht op eventuele schadevergoeding."
Uiteindelijk eisten we ons geld terug. Dit proces duurde wederom een lange tijd. Ben vroeg drie keer achter elkaar om ons bankrekeningnummer, terwijl dit al in de oorspronkelijke e-mail en alle daaropvolgende berichten stond. Het klinkt bijna ongelooflijk, maar uiteindelijk werd er te weinig terugbetaald. We hebben drie koude wintermaanden gewacht op onze radiatoren, de loodgieter eindeloos moeten verplaatsen, en bovenop alles werd er geld van ons gestolen.
In mijn hele leven ben ik nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf als door Hudson Reed. Ik hoop in de toekomst gerechtelijke stappen te kunnen ondernemen, maar in de tussentijd wil ik andere potentiële klanten waarschuwen: blijf weg van Hudson Reed.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
John
|
De installateur had het me al afgeraden…
De kraan bleef maar druppelen, opnieuw gecontroleerd wederom problemen.
Ziet er mooi uit maar kwalitatief niet sterk
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Verdonck Doris
|
Verleden jaar hebben wij een douchepaneel aangekocht bij uw firma. Niet het duurste , ook niet het goedkoopste.
Jammer genoeg liet de mee geleverde douchekop het al snel afweten. Er waren brokjes af en de straal spoot naar alle kanten. Na het opsturen van foto's hebben wij vandaag, 3 dagen na het versturen van onze mail een splinternieuwe douchekop mogen ontvangen. Qua design nog mooier dan de vorige en helemaal gratis. Heel erg bedankt en petje af voor de snelle service.
Mvg
Doris
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Rafael
|
Had beetje dure smaak voor de badkamer, dacht dus te bezuinigen op de douchekraan.
Deze zag er goed en degelijk uit aan de buitenkant. Na 2 jaar begon deze inbouw douchekraan te lekken en de thermostaat vast te zitten. Nu begint het, onderdelen zijn dus niet te vinden, alleen bij Hudson zelfs en komen dus met dhl uit Engeland. Deze dingen nu besteld en zet ze er tijdelijk in . Moet nu een plan maken om een degelijke inbouwkraan in te stoppen . Die van hudson moet ik er dus uit gaan hakken .( daar gaat mn dure badkamer ) Ik raad een ieder aan vooral bij inbouw kranen , Koop echte kwaliteit . Daar is alles van te vervangen ook na 10 jaar.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marcel Slot
|
Heb en radiator met thermostaatkraan besteld. Zou 20% korting kunnen krijgen op de thermostaatkraan met de kortingscode (VA20). Echter kon je deze code nergens invullen in het winkelmantje. Slechte zaak.
36 Reviews Plaats review
Charlie
|Hudson Reed, het meest onbetrouwbare bedrijf ter wereld
Op 11 december 2024 bestelden en betaalden wij voor twee kolomradiatoren ter waarde van ongeveer 1800 euro bij Hudson Reed. Na een maand geduldig wachten om verder te kunnen met onze verbouwing, namen we zelf contact op met Hudson Reed België. Ben van Hudson Reed bevestigde dat de radiatoren per ongeluk bij een verkeerde firma waren afgeleverd. Hij gaf meerdere keren toe dat dit hun fout was, aangezien ze een andere vervoerder moesten inschakelen voor de levering van grote pakketten. Ben beloofde dat hij alles in het werk zou stellen om dit recht te zetten en dat hij niet zou stoppen totdat de fout was opgelost. Twee weken later hadden we nog steeds niets gehoord. We belden en mailden opnieuw met Ben van Hudson Reed. Hij bleef ons aan het lijntje houden en deed voortdurend valse beloften. Op een gegeven moment probeerde hij mijn partner tegen mij op te zetten, wat allemaal via e-mail is vastgelegd.
Uiteindelijk moesten we drie maanden lang achter Ben aan zitten. Hij loog herhaaldelijk dat de bestelling was verzonden, terwijl de radiatoren het magazijn nooit hadden verlaten. Ik verwees naar hun algemene voorwaarden, maar Ben beweerde dat deze in de praktijk niet gelden. Volgens de voorwaarden zou een levering niet langer dan 30 dagen mogen duren, maar wij wachtten drie maanden en werden daardoor benadeeld. In artikel 13 van de algemene voorwaarden staat het volgende: "De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en heeft recht op eventuele schadevergoeding."
Uiteindelijk eisten we ons geld terug. Dit proces duurde wederom een lange tijd. Ben vroeg drie keer achter elkaar om ons bankrekeningnummer, terwijl dit al in de oorspronkelijke e-mail en alle daaropvolgende berichten stond. Het klinkt bijna ongelooflijk, maar uiteindelijk werd er te weinig terugbetaald. We hebben drie koude wintermaanden gewacht op onze radiatoren, de loodgieter eindeloos moeten verplaatsen, en bovenop alles werd er geld van ons gestolen.
In mijn hele leven ben ik nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf als door Hudson Reed. Ik hoop in de toekomst gerechtelijke stappen te kunnen ondernemen, maar in de tussentijd wil ik andere potentiële klanten waarschuwen: blijf weg van Hudson Reed.
John
|De installateur had het me al afgeraden…
De kraan bleef maar druppelen, opnieuw gecontroleerd wederom problemen.
Ziet er mooi uit maar kwalitatief niet sterk
Verdonck Doris
|Verleden jaar hebben wij een douchepaneel aangekocht bij uw firma. Niet het duurste , ook niet het goedkoopste.
Jammer genoeg liet de mee geleverde douchekop het al snel afweten. Er waren brokjes af en de straal spoot naar alle kanten. Na het opsturen van foto's hebben wij vandaag, 3 dagen na het versturen van onze mail een splinternieuwe douchekop mogen ontvangen. Qua design nog mooier dan de vorige en helemaal gratis. Heel erg bedankt en petje af voor de snelle service.
Mvg
Doris
Rafael
|Had beetje dure smaak voor de badkamer, dacht dus te bezuinigen op de douchekraan.
Deze zag er goed en degelijk uit aan de buitenkant. Na 2 jaar begon deze inbouw douchekraan te lekken en de thermostaat vast te zitten. Nu begint het, onderdelen zijn dus niet te vinden, alleen bij Hudson zelfs en komen dus met dhl uit Engeland. Deze dingen nu besteld en zet ze er tijdelijk in . Moet nu een plan maken om een degelijke inbouwkraan in te stoppen . Die van hudson moet ik er dus uit gaan hakken .( daar gaat mn dure badkamer ) Ik raad een ieder aan vooral bij inbouw kranen , Koop echte kwaliteit . Daar is alles van te vervangen ook na 10 jaar.
Marcel Slot
|Heb en radiator met thermostaatkraan besteld. Zou 20% korting kunnen krijgen op de thermostaatkraan met de kortingscode (VA20). Echter kon je deze code nergens invullen in het winkelmantje. Slechte zaak.