Op aanraden van mijn zwager hebben we hier een mooie restpartij keramische tegels gehaald. Een fijne zaak. Ze kijken met je mee wat je nodig hebt.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Volker
|
Van de 77m3 tegels was 15m3 onbruikbaar met echt grote schade. Totaal niet vergelijkbaar met B keus tegels die te zien zijn op hun locatie. We komen nu 4,5m3 te kort en er komt geen oplossing vanaf slimbestraten, zelfs als we aanbieden om ervoor te betalen en op te halen. Slimbestraten heeft het voor elkaar gekregen om een redelijk tevreden klant ontevreden te maken. Ik zou het niemand aanraden hier te kopen.. zie de Facebook pagina van hun. Advies: geef een paar tientjes meer uit en haal ze bij een betrouwbaar bedrijf want dit zijn gewoon een stel ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
AD
|
Op 5 mei 2024 werden de tuintegels bij mij thuis bezorgd door Slim Bestraten. Helaas moet ik zeggen dat mijn ervaring met deze leverancier ronduit teleurstellend is geweest. Na een wijziging in mijn tuinontwerp, waarbij ik koos voor kunstgras en een grindpad, bleef ik zitten met een overschot van 17 m² aan tegels. Ik vond een koper voor deze tegels, maar bij het ophalen ontdekten we dat er 26 stuks een afwijkende bruinachtige kleur hadden in plaats van de antracietkleur die ik had besteld.
De kleurafwijking was niet eerder opgemerkt omdat de tegels verzegeld waren op een pallet. Bovendien vertonen de stenen ook witte kalkuitslag, wat een onaantrekkelijk gezicht is. Deze onverwachte kleurvariatie heeft ervoor gezorgd dat de verkoop niet kon doorgaan, wat mij aanzienlijke ongemakken heeft bezorgd.
Op 1 juni 2024 heb ik een klacht ingediend bij Slim Bestraten, maar ik kreeg geen reactie. Na herhaaldelijk bellen vroegen ze me om foto's op te sturen. Ik heb een foto gestuurd van één tegel met de afwijkende kleur naast een tegel met de juiste antracietkleur, en ook een foto van de hele stapel.
Hun reactie was teleurstellend: "Wij hebben de foto's bekeken en kunnen u verzekeren dat u, op 1 bruine tegel na, het juiste product heeft ontvangen. Graag vernemen wij uw IBAN-rekeningnummer, zodat wij 1 tegel aan u kunnen crediteren." Dit antwoord toont duidelijk een gebrek aan begrip en klantenservice.
Vervolgens ging ik hun bellen om mijn teleurstelling te uiten. Toen werd ik gevraagd om een foto van alle tegels te sturen, waarbij ik ze moest verspreiden over mijn tuin om het kleurcontrast en de kalkaanslag te laten zien. Dit ondanks het feit dat ik A-keuze tegels had besteld volgens de productbeschrijving. Het was een enorme klus om 46 tegels van elk 30 kilo over mijn tuin te verspreiden en weer op te ruimen, maar ik dacht dat dit het probleem zou oplossen. Immers, ze hadden schriftelijk erkend dat er een kleurafwijking was en nu hadden ze foto's van alle tegels die allemaal hetzelfde waren.
Helaas, twee weken later, heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Elke keer dat ik bel, krijg ik te horen dat ze wachten op een reactie van de leverancier en dat ze binnen twee werkdagen contact met mij zullen opnemen. Dit gebeurt echter nooit. Het gebrek aan communicatie en actie van Slim Bestraten is onaanvaardbaar en getuigt van een slechte klantenservice.
Ik ben zeer teleurgesteld in de manier waarop Slim Bestraten met deze kwestie omgaat. Het heeft mij niet alleen tijd en moeite gekost om de tegels te verspreiden en foto's te maken, maar het heeft ook geleid tot het mislukken van de verkoop en aanzienlijk ongemak voor mij. Ik had er alles aan gedaan om deze kwestie op een vriendelijke en passende manier op te lossen. Helaas nam het bedrijf Slim Bestraten mijn klacht niet serieus, waardoor ik uiteindelijk gedwongen was om een juridische procedure via de rechtsbijstand te starten. Ik raad anderen ten zeerste af om zaken te doen met Slim Bestraten vanwege hun gebrek aan klantgerichtheid en het niet nakomen van hun beloften.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ton
|
Bij Slimbestraten 150 tegels afgenomen
Bij Slimbestraten 150 bestelt. B keuze, inhoudende de optie, dat beschadigde en onoverkomelijke gebreken vergoed worden.
Bij levering waren er een aantal met zichtbare transportschade. Bij de levering waren er 2 extra bijgeleverd vanwege transportschade. In feite al 4 te weinig.
Door ziekte, corona van de stratenmaker en mijzelf en het feit dat door schaarste van personeel kon niet direct met de actie van het leggen worden begonnen.
Bij het uitleggen, bleek, dat er 15 tegels zodanige gebreken vertoonden, dat die niet bruikbaar waren. Stukken afgebroken en diepe putten in het bovenvlak. 3 van deze tegels konden door verzagen gedeeltelijk worden gebruikt, zodat er dus nog 12 defecte tegels overbleven Ik heb foto's gemaakt, deze in een brief verwerkt en gezonden naar het adres in Culemborg.
Na bijna 2 weken dezelfde brief nogmaals verzonden, waarna beide brieven terugkwamen met de aantekening, dat die niet besteld konden worden. Hierna na een korte tijd dezelfde brief per aangetekende brief gezonden. Ook deze kwam als onbestelbaar retour.
Bellen lukte intussen niet omdat na minimaal 45 minuten wachttijd de verbinding wordt verbroken.
Na veel zoeken op internet kwam ik op het mailadres aftersale. Op mijn mail kwam wel snel antwoord, maar met een afwijzing van mijn verzoek om genoegdoening. Ondanks de gekozen B keuze, moeten de tegels wel oogbaar en bruikbaar zijn en 10% uitval teveel. Hierna kreeg ik nog een mail, dat mijn claim te laat was, namelijk 5 maanden na levering en dat ik de zending direct had moeten controleren op gebreken. De tegels op pallets geleverd en niet stuk voor stuk afgeladen, dus directe controle kan niet.
Een eis om de tegels direct uit te leggen is niet altijd mogelijk, Dat mijn melding niet “op tijd” binnenkwam is natuurlijk een drogreden. Slimbestraten is heel handig in het ontwijken van contact. Zelfs de meest ijverige postbode kan mijn brieven niet kwijt op het enige adres wat bekend is. Telefonisch contact wordt onmogelijk gemaakt en er moet inventief gezocht worden om toch iemand van Slimbestraten te kunnen benaderen.
Het product ordinaire betontegel is geen bederfelijke waar. De versheid wordt ook niet bij levering niet belengrijk. Er zit geen sticker op met THT en/of gebruiken voor datum X. Ook niet leggen voor datum X. Reclames over tekortkomingen voor datum X.
Dat de post een waarschuwing geeft voor het adres is tevens tekenend voor de handel en handelswijze van Slimbestraten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
S. Rodenburg
|
Eerste contact was prima, kreeg snel de offertes en uiteindelijk onze klinkers bij Slim bestraten besteld.
Klinkers kreeg ik samen met 2 geannuleerde big bags zand in week 36 geleverd. ( 6 september )
Hiervan heb ik gelijk een melding gemaakt en het zou zsm opgehaald worden.
Na 1 week weer contact opgenomen, wachttijd gemiddeld +30min, zou terug gebeld worden maar helaas. Elke week daarna contact opgenomen waarna ik terug gebeld zou worden. Wacht nog steeds op het eerste telefoontje.
Op 28 september via de site een klacht in gediend. Ook hier heb ik nog meer van gehoord.
Het is nu 6 weken later,week 42, en de 2 big bags staan tot grootte ergenis nog steeds voor de deur.
Inmiddels beginnen de buren te klagen en heeft de gemeente ook al contact gezocht over de status. Hier zit je dus niet op te wachten.
Een goed bedrijf leverd niet alleen maar lost ook dingen op die niet goed gaan. Daar kan je als bedrijf het verschil in maken. Helaas is dat bij Slim bestraten niet het geval.
Een grote tegenvaller en zou het aan iedereen afraden om hier wat te bestellen.
1121 Reviews Plaats review
Teus
|Op aanraden van mijn zwager hebben we hier een mooie restpartij keramische tegels gehaald. Een fijne zaak. Ze kijken met je mee wat je nodig hebt.
Volker
|Van de 77m3 tegels was 15m3 onbruikbaar met echt grote schade. Totaal niet vergelijkbaar met B keus tegels die te zien zijn op hun locatie. We komen nu 4,5m3 te kort en er komt geen oplossing vanaf slimbestraten, zelfs als we aanbieden om ervoor te betalen en op te halen. Slimbestraten heeft het voor elkaar gekregen om een redelijk tevreden klant ontevreden te maken. Ik zou het niemand aanraden hier te kopen.. zie de Facebook pagina van hun. Advies: geef een paar tientjes meer uit en haal ze bij een betrouwbaar bedrijf want dit zijn gewoon een stel ***
AD
|Op 5 mei 2024 werden de tuintegels bij mij thuis bezorgd door Slim Bestraten. Helaas moet ik zeggen dat mijn ervaring met deze leverancier ronduit teleurstellend is geweest. Na een wijziging in mijn tuinontwerp, waarbij ik koos voor kunstgras en een grindpad, bleef ik zitten met een overschot van 17 m² aan tegels. Ik vond een koper voor deze tegels, maar bij het ophalen ontdekten we dat er 26 stuks een afwijkende bruinachtige kleur hadden in plaats van de antracietkleur die ik had besteld.
De kleurafwijking was niet eerder opgemerkt omdat de tegels verzegeld waren op een pallet. Bovendien vertonen de stenen ook witte kalkuitslag, wat een onaantrekkelijk gezicht is. Deze onverwachte kleurvariatie heeft ervoor gezorgd dat de verkoop niet kon doorgaan, wat mij aanzienlijke ongemakken heeft bezorgd.
Op 1 juni 2024 heb ik een klacht ingediend bij Slim Bestraten, maar ik kreeg geen reactie. Na herhaaldelijk bellen vroegen ze me om foto's op te sturen. Ik heb een foto gestuurd van één tegel met de afwijkende kleur naast een tegel met de juiste antracietkleur, en ook een foto van de hele stapel.
Hun reactie was teleurstellend: "Wij hebben de foto's bekeken en kunnen u verzekeren dat u, op 1 bruine tegel na, het juiste product heeft ontvangen. Graag vernemen wij uw IBAN-rekeningnummer, zodat wij 1 tegel aan u kunnen crediteren." Dit antwoord toont duidelijk een gebrek aan begrip en klantenservice.
Vervolgens ging ik hun bellen om mijn teleurstelling te uiten. Toen werd ik gevraagd om een foto van alle tegels te sturen, waarbij ik ze moest verspreiden over mijn tuin om het kleurcontrast en de kalkaanslag te laten zien. Dit ondanks het feit dat ik A-keuze tegels had besteld volgens de productbeschrijving. Het was een enorme klus om 46 tegels van elk 30 kilo over mijn tuin te verspreiden en weer op te ruimen, maar ik dacht dat dit het probleem zou oplossen. Immers, ze hadden schriftelijk erkend dat er een kleurafwijking was en nu hadden ze foto's van alle tegels die allemaal hetzelfde waren.
Helaas, twee weken later, heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Elke keer dat ik bel, krijg ik te horen dat ze wachten op een reactie van de leverancier en dat ze binnen twee werkdagen contact met mij zullen opnemen. Dit gebeurt echter nooit. Het gebrek aan communicatie en actie van Slim Bestraten is onaanvaardbaar en getuigt van een slechte klantenservice.
Ik ben zeer teleurgesteld in de manier waarop Slim Bestraten met deze kwestie omgaat. Het heeft mij niet alleen tijd en moeite gekost om de tegels te verspreiden en foto's te maken, maar het heeft ook geleid tot het mislukken van de verkoop en aanzienlijk ongemak voor mij. Ik had er alles aan gedaan om deze kwestie op een vriendelijke en passende manier op te lossen. Helaas nam het bedrijf Slim Bestraten mijn klacht niet serieus, waardoor ik uiteindelijk gedwongen was om een juridische procedure via de rechtsbijstand te starten. Ik raad anderen ten zeerste af om zaken te doen met Slim Bestraten vanwege hun gebrek aan klantgerichtheid en het niet nakomen van hun beloften.
Ton
|Bij Slimbestraten 150 tegels afgenomen
Bij Slimbestraten 150 bestelt. B keuze, inhoudende de optie, dat beschadigde en onoverkomelijke gebreken vergoed worden.
Bij levering waren er een aantal met zichtbare transportschade. Bij de levering waren er 2 extra bijgeleverd vanwege transportschade. In feite al 4 te weinig.
Door ziekte, corona van de stratenmaker en mijzelf en het feit dat door schaarste van personeel kon niet direct met de actie van het leggen worden begonnen.
Bij het uitleggen, bleek, dat er 15 tegels zodanige gebreken vertoonden, dat die niet bruikbaar waren. Stukken afgebroken en diepe putten in het bovenvlak. 3 van deze tegels konden door verzagen gedeeltelijk worden gebruikt, zodat er dus nog 12 defecte tegels overbleven Ik heb foto's gemaakt, deze in een brief verwerkt en gezonden naar het adres in Culemborg.
Na bijna 2 weken dezelfde brief nogmaals verzonden, waarna beide brieven terugkwamen met de aantekening, dat die niet besteld konden worden. Hierna na een korte tijd dezelfde brief per aangetekende brief gezonden. Ook deze kwam als onbestelbaar retour.
Bellen lukte intussen niet omdat na minimaal 45 minuten wachttijd de verbinding wordt verbroken.
Na veel zoeken op internet kwam ik op het mailadres aftersale. Op mijn mail kwam wel snel antwoord, maar met een afwijzing van mijn verzoek om genoegdoening. Ondanks de gekozen B keuze, moeten de tegels wel oogbaar en bruikbaar zijn en 10% uitval teveel. Hierna kreeg ik nog een mail, dat mijn claim te laat was, namelijk 5 maanden na levering en dat ik de zending direct had moeten controleren op gebreken. De tegels op pallets geleverd en niet stuk voor stuk afgeladen, dus directe controle kan niet.
Een eis om de tegels direct uit te leggen is niet altijd mogelijk, Dat mijn melding niet “op tijd” binnenkwam is natuurlijk een drogreden. Slimbestraten is heel handig in het ontwijken van contact. Zelfs de meest ijverige postbode kan mijn brieven niet kwijt op het enige adres wat bekend is. Telefonisch contact wordt onmogelijk gemaakt en er moet inventief gezocht worden om toch iemand van Slimbestraten te kunnen benaderen.
Het product ordinaire betontegel is geen bederfelijke waar. De versheid wordt ook niet bij levering niet belengrijk. Er zit geen sticker op met THT en/of gebruiken voor datum X. Ook niet leggen voor datum X. Reclames over tekortkomingen voor datum X.
Dat de post een waarschuwing geeft voor het adres is tevens tekenend voor de handel en handelswijze van Slimbestraten.
S. Rodenburg
|Eerste contact was prima, kreeg snel de offertes en uiteindelijk onze klinkers bij Slim bestraten besteld.
Klinkers kreeg ik samen met 2 geannuleerde big bags zand in week 36 geleverd. ( 6 september )
Hiervan heb ik gelijk een melding gemaakt en het zou zsm opgehaald worden.
Na 1 week weer contact opgenomen, wachttijd gemiddeld +30min, zou terug gebeld worden maar helaas. Elke week daarna contact opgenomen waarna ik terug gebeld zou worden. Wacht nog steeds op het eerste telefoontje.
Op 28 september via de site een klacht in gediend. Ook hier heb ik nog meer van gehoord.
Het is nu 6 weken later,week 42, en de 2 big bags staan tot grootte ergenis nog steeds voor de deur.
Inmiddels beginnen de buren te klagen en heeft de gemeente ook al contact gezocht over de status. Hier zit je dus niet op te wachten.
Een goed bedrijf leverd niet alleen maar lost ook dingen op die niet goed gaan. Daar kan je als bedrijf het verschil in maken. Helaas is dat bij Slim bestraten niet het geval.
Een grote tegenvaller en zou het aan iedereen afraden om hier wat te bestellen.