door een fout van hostway wordt ik de dupe van een probleem. dreigen ze op zondag af te sluiten geen contact mogelijk en reageren niet op e-mails.
2.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
CLab
|
HostWay is zeer vervelend. De klantenservice negeert gewoon al je mailtjes, aan de telefoon gooien ze de hoorn erop: maar ondertussen brengen ze wel vierdubbel diensten in rekening en brengen ze bedragen in rekening die voor iemand anders bedoeld zijn. Bar slechte service hier, ik raad iedereen af om zaken te doen met hostway.
3.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Beejo Niein
|
Regelmatig uit de lucht. Al;s klant wordt je dan met een kluitje in het riet gestuurd ("..er zit een "knoop" in het netwerk...". Ja, ja, en ik ben de sjah van Perzie). Zeer klantonvriendelijk backoffice personeel (fin. Admin). Opzeggen via aangetekende brieven e.d. Zegt ze helemaal niets "..oh, die hebben wij niet ontvangen..". Medewerkers willen hun naam niet niet noemen "..ja, ik ben van de boekhouding. Ok, maar hoe heet u dan? Ik zeg het toch, ik ben de boekhouding.." en meer van dat soort ongein. Kortom, een grote boevenbende.
Mensen geef een paar centen meer uit en kies gewoon een betrouwbare club. Van deze ga je spijt krijgen!
3.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
ToiHost
|
Leuke kennismakingsaanbieding, daarna gaat de prijs meteen omhoog, blijkt er geen service, negeren ze opzeggingen en beantwoorden ze correspondentie niet. Sitecontrol werkt niet, ze vragen een jaarlijkse vergoeding voor forwarding (vanwege administratiekosten) en ze boeken geld af onder valse voorwenselen - zelfs Mastercard erkent dat, want die heeft mijn geld teruggeboekt.
Amerikaanse holding op de hoogte gesteld, die bevestigt ontvangst klacht maar reageert verder niet.
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Hostway NL gebruiker
|
Hostway kost je veel geld en ergernis. Zeer onbetrouwbare club! Opzeggingen zijn eerst keurig ontvangen, een paar maanden later (als de opzegtermijn verstreken is) weten ze ineens niets van een opzegging. Dan is er wel een opzegging, maar die was te laat (in april, terwijl ik het in februari verstuurd had). En zo is er elke keer als je contact met ze hebt, weer een ander smoesje.
Hostway: Waardeloos.
7 Reviews Plaats review
MVRC
|door een fout van hostway wordt ik de dupe van een probleem. dreigen ze op zondag af te sluiten geen contact mogelijk en reageren niet op e-mails.
CLab
|HostWay is zeer vervelend. De klantenservice negeert gewoon al je mailtjes, aan de telefoon gooien ze de hoorn erop: maar ondertussen brengen ze wel vierdubbel diensten in rekening en brengen ze bedragen in rekening die voor iemand anders bedoeld zijn. Bar slechte service hier, ik raad iedereen af om zaken te doen met hostway.
Beejo Niein
|Regelmatig uit de lucht. Al;s klant wordt je dan met een kluitje in het riet gestuurd ("..er zit een "knoop" in het netwerk...". Ja, ja, en ik ben de sjah van Perzie). Zeer klantonvriendelijk backoffice personeel (fin. Admin). Opzeggen via aangetekende brieven e.d. Zegt ze helemaal niets "..oh, die hebben wij niet ontvangen..". Medewerkers willen hun naam niet niet noemen "..ja, ik ben van de boekhouding. Ok, maar hoe heet u dan? Ik zeg het toch, ik ben de boekhouding.." en meer van dat soort ongein. Kortom, een grote boevenbende.
Mensen geef een paar centen meer uit en kies gewoon een betrouwbare club. Van deze ga je spijt krijgen!
ToiHost
|Leuke kennismakingsaanbieding, daarna gaat de prijs meteen omhoog, blijkt er geen service, negeren ze opzeggingen en beantwoorden ze correspondentie niet. Sitecontrol werkt niet, ze vragen een jaarlijkse vergoeding voor forwarding (vanwege administratiekosten) en ze boeken geld af onder valse voorwenselen - zelfs Mastercard erkent dat, want die heeft mijn geld teruggeboekt.
Amerikaanse holding op de hoogte gesteld, die bevestigt ontvangst klacht maar reageert verder niet.
Hostway NL gebruiker
|Hostway kost je veel geld en ergernis. Zeer onbetrouwbare club! Opzeggingen zijn eerst keurig ontvangen, een paar maanden later (als de opzegtermijn verstreken is) weten ze ineens niets van een opzegging. Dan is er wel een opzegging, maar die was te laat (in april, terwijl ik het in februari verstuurd had). En zo is er elke keer als je contact met ze hebt, weer een ander smoesje.
Hostway: Waardeloos.