Eenzelfde ervaring met debiteurenadministratie van Strato. Dat ze mij een aanmaning stuurden was weliswaar terecht. Mijn creditcard was begin dit jaar vervangen en het oude nummer stond nog in mijn account. Maar ze beweren dat mij al eerder hadden proberen te bereiken. Maar dat is niet zo!!! En ze hebben rekening direct overgedragen aan een incassobureau, terwijl ik de rekening alsnog heb betaald!!! En ze hebben eenzijdig opgezegd, maar mijn account is nog wel actief. ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mike
|
Als je overweegt om te kiezen voor STRATO heb ik 1 advies…
NIET DOEN!
Ze zijn voordelig, weten altijd snel en goed je facturen te sturen en te incasseren, maar als je ze nodig hebt geven ze niet thuis.
Ik heb het nu 2 keer meegemaakt dat al mijn websites (ong. 40 stuks) uit de lucht waren. Heb toen op allerlei mogelijke manieren geprobeerd contact te zoeken, maar helaas. In het weekend en op feestdagen werken ze gewoon niet, ook niet voor noodgevallen. Gevolg voor mij was dat de eerste keer alle websites er voor 7 dagen uit lagen en de tweede keer 4 dagen.
Via omwegen en klachtenwebsites pas contact gekregen, maar nog niet direct een oplossing. Je zult heel veel geduld op moeten brengen en frustraties moeten kunnen verwerken wil je voor STRATO willen kiezen.
Maar bespaar het jezelf gewoon en KIES NOOIT VOOR STRATO!
Mijn websites gaan nu 1 voor 1 weg bij Strato. Een hele klus, maar ik zie geen andere weg.
NOGMAALS: DOE HET NIET!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Bob
|
Ik heb een zeer slechte ervaring met STRATO. de klantenservice is nog slechter dan slecht en al maanden onbereikbaar. constant zijn er storingen en zijn mensen de dupe van onbereikbare en zeer trage websites. ik raad iedereen af om hosting af te nemen bij strato gezien hun klantenservice en technische infrastructuur het aan alle kanten af laat weten. er wordt al jaren gezegd dat er wat aan wordt verandert maar geloof me.. dit is niet het geval op internet zijn honderden negatieve reacties over dit bedrijf te vinden, en eerlijk gezegd vind ik dit nog reuze meevallen! ik had namelijk nog veel meer negatieve recensies verwacht gezien hun praktijken.
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
dimitrivisser
|
Waardeloze support. Gebruik de wachttijd bij de helpdesk (zit nu al 71 minuten in de wacht om hun fout te herstellen) om maar wat negatieve reviews te posten.
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Henry
|
Alles ok, maar een service waar de honden geen brood van lusten.
Klantvriendelijkheid, welke klant. .......
Response tijd, ja er komt gemiddeld een antwoord na 72 uur.
Wij zijn nu 3 jaar klant en gaan maar weg, (hebben een leuk bedrag aan hun uitgegeven), de maat is vol nadat 1 van onze servers uit de lucht werd gehaald.
Er was een factuur van 9,50 niet voldaan (een herinnering was in dat geval wel fijn geweest). Men doet dit op zaterdag avond zodat je niet kan reageren en het antwoord zal moeten wachten tot woensdag (gezien hun response tijd).
Ja, ze zijn goedkoop. Maar verwar niet het feit dat ik (en mogelijk andere) niet uit zijn op HET goedkoopst.
De schade die wij nu hebben is tig duizende euro's.
BEDANKT! !!!!
Misschien goed als men de SUPER irritante reclames stopt en het geld stopt in de relatie met klanten.
Blijf hier dus maar weg als je hoopt op een serieuze samenwerking.
34 Reviews Plaats review
Rob de Feijter
|Eenzelfde ervaring met debiteurenadministratie van Strato. Dat ze mij een aanmaning stuurden was weliswaar terecht. Mijn creditcard was begin dit jaar vervangen en het oude nummer stond nog in mijn account. Maar ze beweren dat mij al eerder hadden proberen te bereiken. Maar dat is niet zo!!! En ze hebben rekening direct overgedragen aan een incassobureau, terwijl ik de rekening alsnog heb betaald!!! En ze hebben eenzijdig opgezegd, maar mijn account is nog wel actief. ***
Mike
|Als je overweegt om te kiezen voor STRATO heb ik 1 advies…
NIET DOEN!
Ze zijn voordelig, weten altijd snel en goed je facturen te sturen en te incasseren, maar als je ze nodig hebt geven ze niet thuis.
Ik heb het nu 2 keer meegemaakt dat al mijn websites (ong. 40 stuks) uit de lucht waren. Heb toen op allerlei mogelijke manieren geprobeerd contact te zoeken, maar helaas. In het weekend en op feestdagen werken ze gewoon niet, ook niet voor noodgevallen. Gevolg voor mij was dat de eerste keer alle websites er voor 7 dagen uit lagen en de tweede keer 4 dagen.
Via omwegen en klachtenwebsites pas contact gekregen, maar nog niet direct een oplossing. Je zult heel veel geduld op moeten brengen en frustraties moeten kunnen verwerken wil je voor STRATO willen kiezen.
Maar bespaar het jezelf gewoon en KIES NOOIT VOOR STRATO!
Mijn websites gaan nu 1 voor 1 weg bij Strato. Een hele klus, maar ik zie geen andere weg.
NOGMAALS: DOE HET NIET!
Bob
|Ik heb een zeer slechte ervaring met STRATO. de klantenservice is nog slechter dan slecht en al maanden onbereikbaar. constant zijn er storingen en zijn mensen de dupe van onbereikbare en zeer trage websites. ik raad iedereen af om hosting af te nemen bij strato gezien hun klantenservice en technische infrastructuur het aan alle kanten af laat weten. er wordt al jaren gezegd dat er wat aan wordt verandert maar geloof me.. dit is niet het geval op internet zijn honderden negatieve reacties over dit bedrijf te vinden, en eerlijk gezegd vind ik dit nog reuze meevallen! ik had namelijk nog veel meer negatieve recensies verwacht gezien hun praktijken.
dimitrivisser
|Waardeloze support. Gebruik de wachttijd bij de helpdesk (zit nu al 71 minuten in de wacht om hun fout te herstellen) om maar wat negatieve reviews te posten.
Henry
|Alles ok, maar een service waar de honden geen brood van lusten.
Klantvriendelijkheid, welke klant. .......
Response tijd, ja er komt gemiddeld een antwoord na 72 uur.
Wij zijn nu 3 jaar klant en gaan maar weg, (hebben een leuk bedrag aan hun uitgegeven), de maat is vol nadat 1 van onze servers uit de lucht werd gehaald.
Er was een factuur van 9,50 niet voldaan (een herinnering was in dat geval wel fijn geweest). Men doet dit op zaterdag avond zodat je niet kan reageren en het antwoord zal moeten wachten tot woensdag (gezien hun response tijd).
Ja, ze zijn goedkoop. Maar verwar niet het feit dat ik (en mogelijk andere) niet uit zijn op HET goedkoopst.
De schade die wij nu hebben is tig duizende euro's.
BEDANKT! !!!!
Misschien goed als men de SUPER irritante reclames stopt en het geld stopt in de relatie met klanten.
Blijf hier dus maar weg als je hoopt op een serieuze samenwerking.