Ik word altijd goed geholpen door de support. Voor mijn blog is de ruimte die je krijgt zelfs een beetje overkill. Alles werkt snel en naar behoren.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Foppe
|
Begin dit jaar over gestapt naar Antagonist. Ze hebben me goed geholpen met verhuizen. Vandaag weer update gehad voor mijn account dat ze het nog beter in de gaten gaan houden. Top!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Stephan Daniel
|
Al een tijdje erg ontevreden over Antagonist. Nu is het ook tijd om het op te schrijven. Op het moment dat onze site begon te groeien, konden de servers van Antagonist het niet aan. Resultaat: herhaaldelijk was de website lang (meer dan een uur) niet bereikbaar. Bij de eerste keer kregen wij als feedback: tja, je kunt ook niet te veel verwachten als je een tientje per maand betaalt. En bij alle 'oplossingen' voor het probleem wijst Antagonist eerst naar ons: de klant. Daar zit dan elke keer het probleem.
Een paar weken geleden kam Antagonist met nieuwe pakketen, waarin 99 procent uptime wordt beloofd. Dat was precies wat we nodig hadden. Waren we eindelijk verlost van die keren dat de website onbereikbaar was voor onze bezoekers. Die pakketten kwamen wel met een extra prijskaartje. We hebben het maar betaald, want 99 procent uptime is ons wel wat waard én dan konden ze later niet weer zeggen: je kunt niet veel verwachten voor een tientje in de maand. Nu betalen we meer dan 500 euro per jaar.
Maar vanavond, tijdens een piek in onze bezoekersaantallen, gebeurde het weer. Website eruit, niet meer bereikbaar voor bezoekers. Mail gestuurd aan Antagonist, meer dan een uur later een reactie. Het lag weer aan onszelf en die 99 procent hadden we verkeerd begrepen. Die extra kosten hadden we blijkbaar wel goed begrepen. We hebben nu dus ons pakket opgewaardeerd voor (fiks) meer geld, maar de service blijft hetzelfde.
Deze hosting is misschien goed als je een hobby-website met een paar bezoekers per dag hebt, maar is volledig ontoereikend als je een serieus platform wil bouwen. Het ergste vinden wij nog de marketing-praatjes: 99 procent uptime, onbeperkt verkeer. Het is allemaal niet waar, want er zijn telkens addertjes onder het gras die niet worden gemeld.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
PeterN
|
Nu in 2015 hebben ze afscheid genomen van hun "betaalbare" pakket en komen nu met een pakket dat méér dan 150% duurder is voor nieuwe klanten.....
Je leest het goed 150% duurder! Dus niet 150% t.o.v. de vorige prijs maar boven op de vorige prijs een verhoging van méér dan 150%
Dit gaat me te ver, prima voor een ander pakket maar de vorige laten verdwijnen?
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jeremy
|
Al anderhalf jaar klant, en alles werkt naar behoren. Via een vriend van me ben ik bij Antagonist terecht gekomen, niks geen spijt van.
17 Reviews Plaats review
Monique
|Ik word altijd goed geholpen door de support. Voor mijn blog is de ruimte die je krijgt zelfs een beetje overkill. Alles werkt snel en naar behoren.
Foppe
|Begin dit jaar over gestapt naar Antagonist. Ze hebben me goed geholpen met verhuizen. Vandaag weer update gehad voor mijn account dat ze het nog beter in de gaten gaan houden. Top!!
Stephan Daniel
|Al een tijdje erg ontevreden over Antagonist. Nu is het ook tijd om het op te schrijven. Op het moment dat onze site begon te groeien, konden de servers van Antagonist het niet aan. Resultaat: herhaaldelijk was de website lang (meer dan een uur) niet bereikbaar. Bij de eerste keer kregen wij als feedback: tja, je kunt ook niet te veel verwachten als je een tientje per maand betaalt. En bij alle 'oplossingen' voor het probleem wijst Antagonist eerst naar ons: de klant. Daar zit dan elke keer het probleem.
Een paar weken geleden kam Antagonist met nieuwe pakketen, waarin 99 procent uptime wordt beloofd. Dat was precies wat we nodig hadden. Waren we eindelijk verlost van die keren dat de website onbereikbaar was voor onze bezoekers. Die pakketten kwamen wel met een extra prijskaartje. We hebben het maar betaald, want 99 procent uptime is ons wel wat waard én dan konden ze later niet weer zeggen: je kunt niet veel verwachten voor een tientje in de maand. Nu betalen we meer dan 500 euro per jaar.
Maar vanavond, tijdens een piek in onze bezoekersaantallen, gebeurde het weer. Website eruit, niet meer bereikbaar voor bezoekers. Mail gestuurd aan Antagonist, meer dan een uur later een reactie. Het lag weer aan onszelf en die 99 procent hadden we verkeerd begrepen. Die extra kosten hadden we blijkbaar wel goed begrepen. We hebben nu dus ons pakket opgewaardeerd voor (fiks) meer geld, maar de service blijft hetzelfde.
Deze hosting is misschien goed als je een hobby-website met een paar bezoekers per dag hebt, maar is volledig ontoereikend als je een serieus platform wil bouwen. Het ergste vinden wij nog de marketing-praatjes: 99 procent uptime, onbeperkt verkeer. Het is allemaal niet waar, want er zijn telkens addertjes onder het gras die niet worden gemeld.
PeterN
|Nu in 2015 hebben ze afscheid genomen van hun "betaalbare" pakket en komen nu met een pakket dat méér dan 150% duurder is voor nieuwe klanten.....
Je leest het goed 150% duurder! Dus niet 150% t.o.v. de vorige prijs maar boven op de vorige prijs een verhoging van méér dan 150%
Dit gaat me te ver, prima voor een ander pakket maar de vorige laten verdwijnen?
Jeremy
|Al anderhalf jaar klant, en alles werkt naar behoren. Via een vriend van me ben ik bij Antagonist terecht gekomen, niks geen spijt van.