Ieder jaar kijkt Opiness wie op het platform zich het best beoordeelde bedrijf van het jaar in zijn sector kan noemen. De eerste awards zijn weer vergeven!
Voor details over de verkiezing en het gebruik van Opiness door bedrijven bezoek:
… lees verder
37 Reviews Plaats review
Estilona
|Gelukkig nam ik alleen maar domeinnamen af via Mijndomein. Doordat er één automatische incasso niet lukte ontstond er een heel facturatie drama. Op klachten geeft Mijndomein geen gehoor. Een kacht gestuurd naar [email protected] (dit geven zij zelf meerdere malen aan onder hun reviews) en op https://www.klacht.nl/mijndomein-nl/klacht/facturatie-communicatie-beroepsdeformatie/
Anne
|Totaal onbereikbaar, diensten haperen, alle domeinnamen opgezegd (met bevestiging) en blijven dreigen met aanmaningen en een incassobureau.
Alsjeblieft, doe geen zaken met dit 'bedrijf'.
Peter Klein
|Ik heb geen facturen of herinneringen gekregen, alleen een dagvaarding en incassokosten uit het niets.
Een domeinnaam van 12 euro per jaar kost mij nu 400 euro en ookal heb ik dit betaald, is een domeinnaam als nog vervallen waarna zij het zelf opkopen zodat ze het weer aan de klant terug kunnen verkopen
Roeland
|Het opzeggen van een domein was hel, vanwege het wisselen van baan was mijn zakelijke emailadres waar het domein aan gekoppeld was niet meer door mij te bereiken.
De rekeningen van mijndomein wisten ze echter wel door te sturen naar mijn prive email adres.
Toch geloven ze niet (na contact via prive email, met betalingsbevestiging) dat ik de werkelijke eigenaar van het domein was, waardoor ik niet kon opzeggen, maar wel werd er gelijk gedreigd met het sturen van een incassobureau als ik niet zou betalen. Zo ga je niet met je klanten om.
De servicemedewerkers waren erg slecht in het bieden van oplossingen en ze zijn telefonisch niet te bereiken.
Ik zou dit bedrijf aan niemand aanbevelen.
Jacqueline
|Jammer dat ik wederom dagen lang moet wachten op hulp.
Ik loop vast in het online krijgen van een nieuwe website, oude moet komen te vervallen.
Precies 1 week geleden kreeg ik de te nemen stappen gemaild, als ik er niet uitkwam moest ik maar terug mailen.
Makkelijk gezegd, Ik wacht nog steeds op hulp die tot nu toe uitgebleven is.
Heel jammer, mijn domein!!
Eenmalig 30 euro betalen voor hulp zou een optie kunnen zijn, maar zou eerst grasg de ervaringen van andere lezen over deze snellere service.