Ze brengen automatisch kosten in rekening voor diensten zonder voorafgaande kennisgeving. Er is geen manier om de automatische verlenging uit te schakelen en zelfs als u overstapt, sturen ze facturen voor hoge kosten. Bovendien passen ze de verlenging toe op een willekeurige datum in plaats van de ICANN-verlengingsdatum te gebruiken. Bonus: de klantenservice geeft elke keer dat u contact met ze opneemt andere antwoorden...
Een totale puinhoop!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
rob
|
Zeer slecht en onprofessioneel bedrijf. niemand die we kunnen bereiken. mail is al 2 dagen geblokkeerd. krijg geen antwoorden op mail of chat. Dit zal niet moeten kunnen anno 2022.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Belin
|
QR codes voor betaling werken niet.
Bij communicatie verwijzing naar QR code.
Hoe snel kan ik weg bij deze nare club?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
M
|
domein naam voor 1 cent en na 11 mnd. zit je er stilzwijgend aan vast !!! Totaal geen coulance van Bas, keihard. Week te laat (in feite 1 mnd en 1 wk want opzegtermijn van 1 mnd.). Domeinnaam nooit gebruikt. Misselijk hoor stilzwijgend! Je krijgt niet eens een herinnering dat het account afloopt!! Zeer moeilijk om in contact te komen. Walgelijk dat je zo je geld moet verdienen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Estilona
|
Gelukkig nam ik alleen maar domeinnamen af via Mijndomein. Doordat er één automatische incasso niet lukte ontstond er een heel facturatie drama. Op klachten geeft Mijndomein geen gehoor. Een kacht gestuurd naar [email protected] (dit geven zij zelf meerdere malen aan onder hun reviews) en op https://www.klacht.nl/mijndomein-nl/klacht/facturatie-communicatie-beroepsdeformatie/
41 Reviews Plaats review
Ste
|Ze brengen automatisch kosten in rekening voor diensten zonder voorafgaande kennisgeving. Er is geen manier om de automatische verlenging uit te schakelen en zelfs als u overstapt, sturen ze facturen voor hoge kosten. Bovendien passen ze de verlenging toe op een willekeurige datum in plaats van de ICANN-verlengingsdatum te gebruiken. Bonus: de klantenservice geeft elke keer dat u contact met ze opneemt andere antwoorden...
Een totale puinhoop!
rob
|Zeer slecht en onprofessioneel bedrijf. niemand die we kunnen bereiken. mail is al 2 dagen geblokkeerd. krijg geen antwoorden op mail of chat. Dit zal niet moeten kunnen anno 2022.
Belin
|QR codes voor betaling werken niet.
Bij communicatie verwijzing naar QR code.
Hoe snel kan ik weg bij deze nare club?
M
|domein naam voor 1 cent en na 11 mnd. zit je er stilzwijgend aan vast !!! Totaal geen coulance van Bas, keihard. Week te laat (in feite 1 mnd en 1 wk want opzegtermijn van 1 mnd.). Domeinnaam nooit gebruikt. Misselijk hoor stilzwijgend! Je krijgt niet eens een herinnering dat het account afloopt!! Zeer moeilijk om in contact te komen. Walgelijk dat je zo je geld moet verdienen!
Estilona
|Gelukkig nam ik alleen maar domeinnamen af via Mijndomein. Doordat er één automatische incasso niet lukte ontstond er een heel facturatie drama. Op klachten geeft Mijndomein geen gehoor. Een kacht gestuurd naar [email protected] (dit geven zij zelf meerdere malen aan onder hun reviews) en op https://www.klacht.nl/mijndomein-nl/klacht/facturatie-communicatie-beroepsdeformatie/