Helaas is functioneel contact onmogelijk. Opzeg herinnering wordt niet toegepast. Zeer onsmakelijke manier om met klanten om te gaan. Ik had liever een positief review achter gelaten.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
TT
|
MijnDomein misleidt klanten door domeinen en diensten stilzwijgend te verlengen zonder duidelijke kennisgeving. Er is géén mogelijkheid om automatische verlenging uit te zetten, waardoor je verplicht wordt om te betalen voor diensten die je misschien niet meer nodig hebt. Transparantie ontbreekt volledig en dit voelt als een oneerlijke manier van zaken doen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ste
|
Ze brengen automatisch kosten in rekening voor diensten zonder voorafgaande kennisgeving. Er is geen manier om de automatische verlenging uit te schakelen en zelfs als u overstapt, sturen ze facturen voor hoge kosten. Bovendien passen ze de verlenging toe op een willekeurige datum in plaats van de ICANN-verlengingsdatum te gebruiken. Bonus: de klantenservice geeft elke keer dat u contact met ze opneemt andere antwoorden...
Een totale puinhoop!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
rob
|
Zeer slecht en onprofessioneel bedrijf. niemand die we kunnen bereiken. mail is al 2 dagen geblokkeerd. krijg geen antwoorden op mail of chat. Dit zal niet moeten kunnen anno 2022.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Belin
|
QR codes voor betaling werken niet.
Bij communicatie verwijzing naar QR code.
Hoe snel kan ik weg bij deze nare club?
43 Reviews Plaats review
Oldie50
|Helaas is functioneel contact onmogelijk. Opzeg herinnering wordt niet toegepast. Zeer onsmakelijke manier om met klanten om te gaan. Ik had liever een positief review achter gelaten.
TT
|MijnDomein misleidt klanten door domeinen en diensten stilzwijgend te verlengen zonder duidelijke kennisgeving. Er is géén mogelijkheid om automatische verlenging uit te zetten, waardoor je verplicht wordt om te betalen voor diensten die je misschien niet meer nodig hebt. Transparantie ontbreekt volledig en dit voelt als een oneerlijke manier van zaken doen.
Ste
|Ze brengen automatisch kosten in rekening voor diensten zonder voorafgaande kennisgeving. Er is geen manier om de automatische verlenging uit te schakelen en zelfs als u overstapt, sturen ze facturen voor hoge kosten. Bovendien passen ze de verlenging toe op een willekeurige datum in plaats van de ICANN-verlengingsdatum te gebruiken. Bonus: de klantenservice geeft elke keer dat u contact met ze opneemt andere antwoorden...
Een totale puinhoop!
rob
|Zeer slecht en onprofessioneel bedrijf. niemand die we kunnen bereiken. mail is al 2 dagen geblokkeerd. krijg geen antwoorden op mail of chat. Dit zal niet moeten kunnen anno 2022.
Belin
|QR codes voor betaling werken niet.
Bij communicatie verwijzing naar QR code.
Hoe snel kan ik weg bij deze nare club?