Voorbeeld hoe je een beschadige auto niet moet verkopen.
Op de site staan leuke foto's, afspraak gemaakt ( gaat nogal ongemakkelijk via een callcenter) met verkoper en aangegeven dat ik +/- een uur moet rijden! Mnr zou ervoor zorgen dat auto klaar stond. Bij aankomst zag ik van een afstand de beschadigingen (aan de passagierskant, achteraf logisch dat op internet geen foto's van deze kant zijn gemaakt). Verkoper erop aangesproken en verteld dat ik voor jan met de korte achternaam heen ben gereden. Antwoord: ik zie de beschadigingen nu ook voor het eerst!
Erg jammer want ik had besloten als ik vandaag geen 2e hands Insignia zou kunnen vinden dat ik dan voor nieuwe zou gaan. Dat gaat nu alsnog gebeuren alleen niet bij deze amateurs!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Arie
|
Ik heb daar geprobeerd een auto te kopen, na mailcontact op de dag zelf ben ik langs gegaan.
Helaas communiceren de verkopers onderling niet.
Toen ik netjes op tijd aankwam, werd de auto net verkocht.
Overigens treft de verkoper waar ik contact mee had geen blaam, die stond redelijk voor lul.
Dus als je (droom) auto hier staat en je moet er een flink stuk voor rijden, lekker laten staan.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
KNORRIE
|
NETJES GEHOLPEN BIJ AANKOOP AUTO
8.0
De informatieverstrekking
Het nakomen van beloftes
Prijs/kwaliteit verhouding
De service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
Denk dat ze nog voor de crisis leven “zitten nog op de bewuste ivoren toren”. Bieden slechte service bij klachten, proberen de klachten te bagatelliseren en er wordt heel slecht op email en telefoongesprekken gereageerd moet standaard lijkt wel langs gaan. Vind ze uitermate uit de hoogte en wat mij echt enorm stoort, is bij binnen komst dat ze bij de servicebalie niet even laten merken dat ze je hebben gezien door een klein knikje of gewoon even gedag zeggen en dat is stelselmatig!
4 Reviews Plaats review
Burhan
|Voorbeeld hoe je een beschadige auto niet moet verkopen.
Op de site staan leuke foto's, afspraak gemaakt ( gaat nogal ongemakkelijk via een callcenter) met verkoper en aangegeven dat ik +/- een uur moet rijden! Mnr zou ervoor zorgen dat auto klaar stond. Bij aankomst zag ik van een afstand de beschadigingen (aan de passagierskant, achteraf logisch dat op internet geen foto's van deze kant zijn gemaakt). Verkoper erop aangesproken en verteld dat ik voor jan met de korte achternaam heen ben gereden. Antwoord: ik zie de beschadigingen nu ook voor het eerst!
Erg jammer want ik had besloten als ik vandaag geen 2e hands Insignia zou kunnen vinden dat ik dan voor nieuwe zou gaan. Dat gaat nu alsnog gebeuren alleen niet bij deze amateurs!
Arie
|Ik heb daar geprobeerd een auto te kopen, na mailcontact op de dag zelf ben ik langs gegaan.
Helaas communiceren de verkopers onderling niet.
Toen ik netjes op tijd aankwam, werd de auto net verkocht.
Overigens treft de verkoper waar ik contact mee had geen blaam, die stond redelijk voor lul.
Dus als je (droom) auto hier staat en je moet er een flink stuk voor rijden, lekker laten staan.
KNORRIE
|NETJES GEHOLPEN BIJ AANKOOP AUTO
Trendbox Panel
|Denk dat ze nog voor de crisis leven “zitten nog op de bewuste ivoren toren”.
Bieden slechte service bij klachten, proberen de klachten te bagatelliseren en er wordt heel slecht op email en telefoongesprekken gereageerd moet standaard lijkt wel langs gaan. Vind ze uitermate uit de hoogte en wat mij echt enorm stoort, is bij binnen komst dat ze bij de servicebalie niet even laten merken dat ze je hebben gezien door een klein knikje of gewoon even gedag zeggen en dat is stelselmatig!