Ik heb uitstekende service gekregen door monteur Nico van Martin Schilder Heerhugowaard - terwijl ze ook nog in een verhuizing zitten. Ik heb 3 maanden geleden een Audi gekocht, waar 'een rammeltje' in zat. Omdat ik ver van Heerhugowaard woon, stelden ze voor eerst, op hun kosten, naar een lokale monteur te gaan. Deze zocht, maar vond het niet. Vervolgens hebben zij alles nagezocht en het probleem wél gevonden en opgelost! Het bleek een losliggende bout te zijn... alles viel onder garantie en de rekening van de lokale monteur is ook vergoed!
Ik was bij de koop van de auto zelf niet zo gecharmeerd van 'mijn' verkoopmedewerker daar, maar monteur Nico heeft alles weer helemaal goed gemaakt. Klasse!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Petra
|
Deskundig personeel, hebben mij recentelijk perfect geholpen. Dank hiervoor!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Peter
|
Uitstekende service en zowel het verkoopteam als het service team denkt actief mee met de klant.
Goed nagedacht over mijn keuze voor een nieuwe auto en uiteindelijk de juiste beslissing genomen. Deze dealer snapt het!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jonkers
|
Inruil 50% onder de ANWB/Bovag koerslijst voor inruil garage. Wordt elders gewoon gegeven. Toets voordat u naar dit bedrijf gaat de waarde op de site van de ANWB. Scheelt u duizenden euro's.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ex klant
|
Wij hadden interesse in een nieuwe Seat, onze auto werd door de verkoper van Martin Schilder ruim € 4.000,- onder de dagwaarde getaxeerd. ??????We kunnen dus beter onze 2 jaar oude Seat tegen een boom zetten, dat levert meer op. De verkoper gaf de nieuwe marktprijzen de schuld van de waarde vermindering.
Wij hadden onze twijfels over het bod van de verkoper van Martin Schilder en hebben de auto bij een andere garage laten taxeren, dit bedrijf bood iets meer dan de dagwaarde.
Wij vragen ons af, is het personeel van Martin Schilder wel professioneel genoeg of .......
Inmiddels vragen wij ons ook af of het werkplaats/receptie personeel weet waar zij over praten. Op onze vraag om een melding uit de boardcomputer te halen, werd gezegd dat dit alleen kan door de auto op de werkplaatscomputer aan te sluiten. Maar dan moet hij eerst de beurt in hun garage hebben gehad.
Aangezien de auto uit de garantie is en de kosten voor onderhoudsbeurten buitenproportioneel hoog zijn(alleen olie verversen €180,-) doen wij dit liever zelf. De melding moet er dan maar in blijven staan, vlgs de medewerker van Martin Schilder. Thuis hebben het onderhoudsboekje bij de hand genomen, wat blijkt.... Hier staat beschreven hoe men zelf de melding kan resetten......
Wij hebben dus heel veel vraagtekens bij dit bedrijf
43 Reviews Plaats review
Mariska den Hartog
|Ik heb uitstekende service gekregen door monteur Nico van Martin Schilder Heerhugowaard - terwijl ze ook nog in een verhuizing zitten. Ik heb 3 maanden geleden een Audi gekocht, waar 'een rammeltje' in zat. Omdat ik ver van Heerhugowaard woon, stelden ze voor eerst, op hun kosten, naar een lokale monteur te gaan. Deze zocht, maar vond het niet. Vervolgens hebben zij alles nagezocht en het probleem wél gevonden en opgelost! Het bleek een losliggende bout te zijn... alles viel onder garantie en de rekening van de lokale monteur is ook vergoed!
Ik was bij de koop van de auto zelf niet zo gecharmeerd van 'mijn' verkoopmedewerker daar, maar monteur Nico heeft alles weer helemaal goed gemaakt. Klasse!
Petra
|Deskundig personeel, hebben mij recentelijk perfect geholpen. Dank hiervoor!
Peter
|Uitstekende service en zowel het verkoopteam als het service team denkt actief mee met de klant.
Goed nagedacht over mijn keuze voor een nieuwe auto en uiteindelijk de juiste beslissing genomen. Deze dealer snapt het!
Jonkers
|Inruil 50% onder de ANWB/Bovag koerslijst voor inruil garage. Wordt elders gewoon gegeven. Toets voordat u naar dit bedrijf gaat de waarde op de site van de ANWB. Scheelt u duizenden euro's.
Ex klant
|Wij hadden interesse in een nieuwe Seat, onze auto werd door de verkoper van Martin Schilder ruim € 4.000,- onder de dagwaarde getaxeerd. ??????We kunnen dus beter onze 2 jaar oude Seat tegen een boom zetten, dat levert meer op. De verkoper gaf de nieuwe marktprijzen de schuld van de waarde vermindering.
Wij hadden onze twijfels over het bod van de verkoper van Martin Schilder en hebben de auto bij een andere garage laten taxeren, dit bedrijf bood iets meer dan de dagwaarde.
Wij vragen ons af, is het personeel van Martin Schilder wel professioneel genoeg of .......
Inmiddels vragen wij ons ook af of het werkplaats/receptie personeel weet waar zij over praten. Op onze vraag om een melding uit de boardcomputer te halen, werd gezegd dat dit alleen kan door de auto op de werkplaatscomputer aan te sluiten. Maar dan moet hij eerst de beurt in hun garage hebben gehad.
Aangezien de auto uit de garantie is en de kosten voor onderhoudsbeurten buitenproportioneel hoog zijn(alleen olie verversen €180,-) doen wij dit liever zelf. De melding moet er dan maar in blijven staan, vlgs de medewerker van Martin Schilder. Thuis hebben het onderhoudsboekje bij de hand genomen, wat blijkt.... Hier staat beschreven hoe men zelf de melding kan resetten......
Wij hebben dus heel veel vraagtekens bij dit bedrijf