Ga hier niet heen!
Ik heb mijn auto sinds 2023 hier onder gebracht. De eerste keer APK (vorig jaar) heeft 1200 euro gekost en dit jaar zou het weer 1200 moeten kosten. Ik had aangegeven dat de auto echt alleen door de apk moest, omdat hele hoge kosten nu niet uitkwamen voor mij. Volgens de heren kon het echter niet anders, omdat bijvoorbeeld 2 gordels achter beschadigd waren, en dat alleen al was bij Elite geschat op 400 euro. Toen ik vroeg of het niet goedkoper kon, bijvoorbeeld van de sloop of wat dan ook, werd dat weg gewoven, ze moesten t bestellen en helaas was het dan gewoon echt zo duur. Ook mocht ik geen stap meer rijden, want mijn remschijven waren zo dun dat ze zouden kunnen breken en aangezien ik te laat was met de apk (my bad) was ik dan enorm de sjaak. Dus met geknepen billetjes naar huis gereden.
Voor het 2de jaar opeenvolgend 1200 euro moeten neerleggen voor een APK is wel heel veel, en zeker de moeite van een second opinion waard. Vanwege de remschijven durfde ik eigenlijk niet te rijden en heb ik eerst een foto hiervan naar de second-opinion-garage gestuurd. Ik kon gewoon naar ze toe komen zonder zorgen over niet kunnen remmen.
Bij de andere garage bleken de kosten rond de 600 euro te zitten. De remschijven waren lang niet dun genoeg om te kunnen breken (bangmakerij dus). Ja, ze werden wat dunner, maar ze waren nog niet té dun. Ook lieten ze mij daar zien dat de goedkoopste gordels (ik had immers bij Elite aangegeven dat het niet te duur moest worden) voor rond de 30 euro per stuk ingekocht konden worden.
Het verschil van 600 euro is gigantisch en het voorbeeld van de gordels doet mij vermoeden dat ze niet helemaal eerlijk of op z'n minst niet meedenkend met de klant te werk gaan.
Ik heb geen verstand van auto's, maar een verschil van 600 euro voor een APK is zelfs voor mij makkelijk te begrijpen. Mijn auto gaat hier niet meer naar toe en ik wil iedereen waarschuwen om niet zomaar zulke hoge kosten te accepteren.
Toen ik mijn apk afspraak af zei en aangaf dat een andere garage 600 euro goedkoper was, werd er niks gevraagd en werd er alleen 'ok' gezegd. Ik zou in hun schoenen wel willen weten waar dat verschil vandaan kwam, als ik ter goeder trouw een offerte had gemaakt. Maar misschien wisten ze dat stiekem al.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Tessa
|
Ik sluit mij aan bij de negatieve revieuws,je wordt belazerd.Ga hier niet heen!!je bent gewaarschuuwd.Onze 3 autos komen er niet meer. Gr.Tessa
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
J orn
|
Defect scherm boordcomputer na installatie trekhaak. Mogelijkheid voor reparatie pas aanbieden over drie weken op mijn voorkeursdag. Erg jammer. Geen service. Dus extra kosten moeten maken voor herstel. Electra bleek bij controle door eigen dealer onjuist te zijn gesplitst.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rena
|
Had een afspraak voor airco, eerst kijken wat er aan de hand was, om eventueel te laten maken. Zo gezegd, zo gedaan. Omdat het zo vreselijk duur was bijna€ 500, heb ik gezegd dan hoeft het niet. Bedank netjes wordt door man boos, ik moest even onderzoek kosten betalen, is totaal niet gezegd door zijn collega. Wordt dit man een partijtje boos, zegt tegen mij OPROTTEN, en gooit die deur zo hard dicht dat gelukkig mijn raam er niet uit viel. Dat bedoel ik, klantenservice en communicatie. Ik ga wel naar een echte garage zonder dat ze zo uitvallen. Die man heeft een trama
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Edwin
|
Auto weggebracht voor vervanging van één onderdeel. EliteCar gaf toen aan dat er ook nog andere zaken vervangen moesten worden waardoor reparatie toch nog duur werd. Mag je ervan uit gaan dat men ook kort de algehele staat van het voertuig bekeken heeft. Nog geen twee maanden later blijkt auto niet door APK te komen door makkelijk zichtbare gebreken. Auto afgeschreven. Pech voor de auto-eigenaar.. maar.. hé EliteCar heeft nog wel even een notaatje kunnen schrijven. Prutsers
79 Reviews Plaats review
Laura
|Ga hier niet heen!
Ik heb mijn auto sinds 2023 hier onder gebracht. De eerste keer APK (vorig jaar) heeft 1200 euro gekost en dit jaar zou het weer 1200 moeten kosten. Ik had aangegeven dat de auto echt alleen door de apk moest, omdat hele hoge kosten nu niet uitkwamen voor mij. Volgens de heren kon het echter niet anders, omdat bijvoorbeeld 2 gordels achter beschadigd waren, en dat alleen al was bij Elite geschat op 400 euro. Toen ik vroeg of het niet goedkoper kon, bijvoorbeeld van de sloop of wat dan ook, werd dat weg gewoven, ze moesten t bestellen en helaas was het dan gewoon echt zo duur. Ook mocht ik geen stap meer rijden, want mijn remschijven waren zo dun dat ze zouden kunnen breken en aangezien ik te laat was met de apk (my bad) was ik dan enorm de sjaak. Dus met geknepen billetjes naar huis gereden.
Voor het 2de jaar opeenvolgend 1200 euro moeten neerleggen voor een APK is wel heel veel, en zeker de moeite van een second opinion waard. Vanwege de remschijven durfde ik eigenlijk niet te rijden en heb ik eerst een foto hiervan naar de second-opinion-garage gestuurd. Ik kon gewoon naar ze toe komen zonder zorgen over niet kunnen remmen.
Bij de andere garage bleken de kosten rond de 600 euro te zitten. De remschijven waren lang niet dun genoeg om te kunnen breken (bangmakerij dus). Ja, ze werden wat dunner, maar ze waren nog niet té dun. Ook lieten ze mij daar zien dat de goedkoopste gordels (ik had immers bij Elite aangegeven dat het niet te duur moest worden) voor rond de 30 euro per stuk ingekocht konden worden.
Het verschil van 600 euro is gigantisch en het voorbeeld van de gordels doet mij vermoeden dat ze niet helemaal eerlijk of op z'n minst niet meedenkend met de klant te werk gaan.
Ik heb geen verstand van auto's, maar een verschil van 600 euro voor een APK is zelfs voor mij makkelijk te begrijpen. Mijn auto gaat hier niet meer naar toe en ik wil iedereen waarschuwen om niet zomaar zulke hoge kosten te accepteren.
Toen ik mijn apk afspraak af zei en aangaf dat een andere garage 600 euro goedkoper was, werd er niks gevraagd en werd er alleen 'ok' gezegd. Ik zou in hun schoenen wel willen weten waar dat verschil vandaan kwam, als ik ter goeder trouw een offerte had gemaakt. Maar misschien wisten ze dat stiekem al.
Tessa
|Ik sluit mij aan bij de negatieve revieuws,je wordt belazerd.Ga hier niet heen!!je bent gewaarschuuwd.Onze 3 autos komen er niet meer. Gr.Tessa
J orn
|Defect scherm boordcomputer na installatie trekhaak. Mogelijkheid voor reparatie pas aanbieden over drie weken op mijn voorkeursdag. Erg jammer. Geen service. Dus extra kosten moeten maken voor herstel. Electra bleek bij controle door eigen dealer onjuist te zijn gesplitst.
Rena
|Had een afspraak voor airco, eerst kijken wat er aan de hand was, om eventueel te laten maken. Zo gezegd, zo gedaan. Omdat het zo vreselijk duur was bijna€ 500, heb ik gezegd dan hoeft het niet. Bedank netjes wordt door man boos, ik moest even onderzoek kosten betalen, is totaal niet gezegd door zijn collega. Wordt dit man een partijtje boos, zegt tegen mij OPROTTEN, en gooit die deur zo hard dicht dat gelukkig mijn raam er niet uit viel. Dat bedoel ik, klantenservice en communicatie. Ik ga wel naar een echte garage zonder dat ze zo uitvallen. Die man heeft een trama
Edwin
|Auto weggebracht voor vervanging van één onderdeel. EliteCar gaf toen aan dat er ook nog andere zaken vervangen moesten worden waardoor reparatie toch nog duur werd. Mag je ervan uit gaan dat men ook kort de algehele staat van het voertuig bekeken heeft. Nog geen twee maanden later blijkt auto niet door APK te komen door makkelijk zichtbare gebreken. Auto afgeschreven. Pech voor de auto-eigenaar.. maar.. hé EliteCar heeft nog wel even een notaatje kunnen schrijven. Prutsers