Na het afsluiten van abonnement toch nog producten gekregen. Meermaals proberen stopzetten.
Daarna heel onduidelijke communicatie naar wat er nog betaald moest worden van de niet gevraagde producten.
Uiteindelijk hebben ze zelfs een incassobureau ingeschakeld terwijl ik de ongevraagde producten al had betaald.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Heeren
|
Heb vorig jaar gebeld dat ik telkens mijn medicijnen vergeet en daarom wel zelf bel wanneer ik medicijnen nodig heb. Waarop ik april netjes gemeld medicijnen nodig te hebben maar dat ik verhuisd ben of ze naar mijn nieuwe adres willen sturen. Niks aan de hand netjes gekregen nu blijkt dat ze net voor die zending ook n pakket naar mijn oud adres hebben gestuurd. Van die order wist ik niks tot nu krijg net telefoon van eigenaar mijn oude huis kom je je post halen heb wat voor je. Nu is dat n pakket met vitaminen en n rekening en n aanmaning want dat lag daar al van april. Gebeld denk je dat hebben ze wel begrip voor, nee dus mooi boete betalen had je maar mail moeten zien ik zeg ik doe bij jullie alles per post nooit via mail kan zijn dat dat in spam komt zie ik het niet. Ik bel altijd met jullie en laat nu toch netjes weet wat er mis gegaan is. Heb jullie duidelijk gezegd vorig jaar dat ik voortaan zelf zou bellen als ik n pakket wilde. Maakt niks uit mooi boete betalen. Afgelopen ga wel om multi vitamine bij andere zaak erg slechte omgang met mensen echt schandalig.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
heuvel
|
Heb voor mijn sleede operatie een pakket multivitaminen aan gevraagd
Eerst kreeg ik een proefpakketje maar in het ziekenhuis werdt gezegd dat je deze moet gaan gebruiken dus heb ik het hele pakket voor een half jaar besteld voor 47 ,70 euro
Ze zijden dat het altijd terug kon sturen.
Maar ik moest 3weken wachten na mijn operatie voor ik ze mocht gaan gebruiken.
Na 3weken ben ik ze gaan gebruiken Werdt helemaal onwel ben bijna flauwgevallen heb heb ze op alle manieren geprobeerd in te nemen maar niets ging goed
Heb het zieken huis gebeld deze geven advies om over te gaan naar een ander merk
Ik gebeld naar fit for me om ze terug te sturen maar dit kon niet meer zijden ze nu opeens omdat ik deze al 3weken bezit mijn nooit verteld dat ik ze niet terug kon sturen Dit vind ik zeer slechten voorlichting kon ze nog wel omruilen voor kauw tabletten maar heb hellemaal geen vertrouwen meer in dit merk voor mijn nooit meer FitFor Me
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Paul
|
N.a.v. De reactie van Robert ben ik het niet met hem eens. Het klopt dat de samenstelling voor iedereen gelijk is. Echter bij hun zit gelukkig geen "mangaan" (teveel is zeer slecht) en komen ze niet aan 100%, wat ook beter is.
7.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Roberto B
|
Ik heb het vermoeden dat die personal multi helemaal niet zo personal is. Ik heb precies dezelfde als mijn buurvrouw en zus die toch een heel ander voedingspatroon hebben. Volgens mij is het een marketingtruc.
8 Reviews Plaats review
Rune
|Na het afsluiten van abonnement toch nog producten gekregen. Meermaals proberen stopzetten.
Daarna heel onduidelijke communicatie naar wat er nog betaald moest worden van de niet gevraagde producten.
Uiteindelijk hebben ze zelfs een incassobureau ingeschakeld terwijl ik de ongevraagde producten al had betaald.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Heeren
|Heb vorig jaar gebeld dat ik telkens mijn medicijnen vergeet en daarom wel zelf bel wanneer ik medicijnen nodig heb. Waarop ik april netjes gemeld medicijnen nodig te hebben maar dat ik verhuisd ben of ze naar mijn nieuwe adres willen sturen. Niks aan de hand netjes gekregen nu blijkt dat ze net voor die zending ook n pakket naar mijn oud adres hebben gestuurd. Van die order wist ik niks tot nu krijg net telefoon van eigenaar mijn oude huis kom je je post halen heb wat voor je. Nu is dat n pakket met vitaminen en n rekening en n aanmaning want dat lag daar al van april. Gebeld denk je dat hebben ze wel begrip voor, nee dus mooi boete betalen had je maar mail moeten zien ik zeg ik doe bij jullie alles per post nooit via mail kan zijn dat dat in spam komt zie ik het niet. Ik bel altijd met jullie en laat nu toch netjes weet wat er mis gegaan is. Heb jullie duidelijk gezegd vorig jaar dat ik voortaan zelf zou bellen als ik n pakket wilde. Maakt niks uit mooi boete betalen. Afgelopen ga wel om multi vitamine bij andere zaak erg slechte omgang met mensen echt schandalig.
heuvel
|Heb voor mijn sleede operatie een pakket multivitaminen aan gevraagd
Eerst kreeg ik een proefpakketje maar in het ziekenhuis werdt gezegd dat je deze moet gaan gebruiken dus heb ik het hele pakket voor een half jaar besteld voor 47 ,70 euro
Ze zijden dat het altijd terug kon sturen.
Maar ik moest 3weken wachten na mijn operatie voor ik ze mocht gaan gebruiken.
Na 3weken ben ik ze gaan gebruiken Werdt helemaal onwel ben bijna flauwgevallen heb heb ze op alle manieren geprobeerd in te nemen maar niets ging goed
Heb het zieken huis gebeld deze geven advies om over te gaan naar een ander merk
Ik gebeld naar fit for me om ze terug te sturen maar dit kon niet meer zijden ze nu opeens omdat ik deze al 3weken bezit mijn nooit verteld dat ik ze niet terug kon sturen Dit vind ik zeer slechten voorlichting kon ze nog wel omruilen voor kauw tabletten maar heb hellemaal geen vertrouwen meer in dit merk voor mijn nooit meer FitFor Me
Paul
|N.a.v. De reactie van Robert ben ik het niet met hem eens. Het klopt dat de samenstelling voor iedereen gelijk is. Echter bij hun zit gelukkig geen "mangaan" (teveel is zeer slecht) en komen ze niet aan 100%, wat ook beter is.
Roberto B
|Ik heb het vermoeden dat die personal multi helemaal niet zo personal is. Ik heb precies dezelfde als mijn buurvrouw en zus die toch een heel ander voedingspatroon hebben. Volgens mij is het een marketingtruc.