Kwam 5 minuten te laat bij incheckbalie,bussinessbalie nog open,maar kreeg geen boardingkaart.Moest nieuw ticket kopen voor volgende dag.NOOIT meer Etihad.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
BINIAM
|
ik ben met etihad van amsterdam Naar Bangkok gevlogen met tussen stop in abu dhabi. medewerkers op de balie waren heel vriendelijk en netjes werk. en vliegtuig comfort was ook goed.
Allen personeel ( stewardessen ) aanboard waren heel erg slecht, ze zijn niet klant vriendelijk en nog arrogant. zelf wat je recht heb wil ze niet geven en maken onderscheiden. ik dacht dat is gewoon toeval maar tweede vlucht naar bangkok ook weer het zelfde gedoe. liever met eimrestairline of asiatish maatschppij vliegen. ze zijn meer professioneel.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Johan
|
Met ETIHAD naar entebbe gevlogen met een tussenstop in ABUDHABI de eerste vlucht was met de nieuwe b787 van ETIHAD echt een ervaring de tweede vlucht met de kleinere a320 maar wel echt de beste beenruimte ooit in zo'n klein toestel ook gewoon persoonlijke tvtjes ETIHAD is naar m'n mening vele malen beter dan klm en komt in de buurt van emirates!!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Fimapur
|
Verzorgd met flink watemolumenten
9.0
informatievoorziening
nakomen van beloftes
prijs/kwaliteit verhouding
Jean-Pierre
|
Ik heb sterk mijn twijfels over de ranking van Etihad in de top-10 airlines in de wereld, naar mijn mening gekocht met olie dollars. Etihad is de slechtste vliegervaring in 25 jaar. Tot tweemaal toe hebben ze het klaargespeeld (mogelijks laden ze vliegtuig baggage met bulldozers?) om baggage te vernielen. Bij aankomst in Brussel en drie weken later bij aankomst in Johannesburg, dit keer twee stuks baggage waarvan 1 totaal vernield (dat vonden we twee dagen later uit want de baggage was samen met 105 andere passagiers van de in totaal 280 vermist) en 1 beschadigd. Op 28 juni klacht ingediend en nog steeds niets gehoord zelfs na herhaaldelijk aandringen. Meer dan twee maand later nog steeds geen antwoord op een 'copy/paste' antwoord op facebook na.
Op de vlucht naar Brussel vanuit Abu Dhabi was een Russisch staflid ongelooflijk boertig. Het werkte duidelijk op de heupen van het andere cabine personeel toen ze ruzie hadden in de keuken.
Op de vlucht van Brussel naar Abu Dhabi (met een toestel van AlItalia maar wel personeel van Etihad) had mijn voorganger duidelijk een voedsel en braaksel explosie. Het tafeltje had stukken gedroogd braaksel en voedsel, het tapijt en de stoel voor me plakkerig. Met hulp van cabine personeel en stapels natte doekjes werd de boel min of meer opgeruimd.
Het eten matig (weet eigenlijk niet of de omelet kurk was of daadwerkelijk een ei), on-board entertainment, best leuk...tenminste als het werkt want mijn afstandbediening op de vlucht naar Brussel bleek niet te werken en op de terugvlucht naar Abu Dhabi bleek de cursor om spelletjes te spelen gewoonweg afgebroken.
Als reisagent hebben we Etihad voor het eerst getest en in geen enkel geval goed bevonden. Deze airline en zijn personeel zijn eenvoudigweg amateurs. Zelfs Ryan Air biedt betere service...
11 Reviews Plaats review
Paping
|Kwam 5 minuten te laat bij incheckbalie,bussinessbalie nog open,maar kreeg geen boardingkaart.Moest nieuw ticket kopen voor volgende dag.NOOIT meer Etihad.
BINIAM
|ik ben met etihad van amsterdam Naar Bangkok gevlogen met tussen stop in abu dhabi. medewerkers op de balie waren heel vriendelijk en netjes werk. en vliegtuig comfort was ook goed.
Allen personeel ( stewardessen ) aanboard waren heel erg slecht, ze zijn niet klant vriendelijk en nog arrogant. zelf wat je recht heb wil ze niet geven en maken onderscheiden. ik dacht dat is gewoon toeval maar tweede vlucht naar bangkok ook weer het zelfde gedoe. liever met eimrestairline of asiatish maatschppij vliegen. ze zijn meer professioneel.
Johan
|Met ETIHAD naar entebbe gevlogen met een tussenstop in ABUDHABI de eerste vlucht was met de nieuwe b787 van ETIHAD echt een ervaring de tweede vlucht met de kleinere a320 maar wel echt de beste beenruimte ooit in zo'n klein toestel ook gewoon persoonlijke tvtjes ETIHAD is naar m'n mening vele malen beter dan klm en komt in de buurt van emirates!!!
Fimapur
|Verzorgd met flink watemolumenten
Jean-Pierre
|Ik heb sterk mijn twijfels over de ranking van Etihad in de top-10 airlines in de wereld, naar mijn mening gekocht met olie dollars. Etihad is de slechtste vliegervaring in 25 jaar. Tot tweemaal toe hebben ze het klaargespeeld (mogelijks laden ze vliegtuig baggage met bulldozers?) om baggage te vernielen. Bij aankomst in Brussel en drie weken later bij aankomst in Johannesburg, dit keer twee stuks baggage waarvan 1 totaal vernield (dat vonden we twee dagen later uit want de baggage was samen met 105 andere passagiers van de in totaal 280 vermist) en 1 beschadigd. Op 28 juni klacht ingediend en nog steeds niets gehoord zelfs na herhaaldelijk aandringen. Meer dan twee maand later nog steeds geen antwoord op een 'copy/paste' antwoord op facebook na.
Op de vlucht naar Brussel vanuit Abu Dhabi was een Russisch staflid ongelooflijk boertig. Het werkte duidelijk op de heupen van het andere cabine personeel toen ze ruzie hadden in de keuken.
Op de vlucht van Brussel naar Abu Dhabi (met een toestel van AlItalia maar wel personeel van Etihad) had mijn voorganger duidelijk een voedsel en braaksel explosie. Het tafeltje had stukken gedroogd braaksel en voedsel, het tapijt en de stoel voor me plakkerig. Met hulp van cabine personeel en stapels natte doekjes werd de boel min of meer opgeruimd.
Het eten matig (weet eigenlijk niet of de omelet kurk was of daadwerkelijk een ei), on-board entertainment, best leuk...tenminste als het werkt want mijn afstandbediening op de vlucht naar Brussel bleek niet te werken en op de terugvlucht naar Abu Dhabi bleek de cursor om spelletjes te spelen gewoonweg afgebroken.
Als reisagent hebben we Etihad voor het eerst getest en in geen enkel geval goed bevonden. Deze airline en zijn personeel zijn eenvoudigweg amateurs. Zelfs Ryan Air biedt betere service...