Ik ben super tevreden over Directa. Goedkoopste rente van alle aanbieders en ben snel en vriendelijk geholpen.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Kim
|
Ben goed geholpen!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Michael
|
Waardeloos. M'n vriendin (we zijn niet getrouwd of wat dan ook) wil lening afsluiten waar ik part noch deel aan heb. Vooraf is al door direkta gezegd dat het inkomen van mn vriendin toereikend is. Nu vraagt direkta om mijn gegevens, mede met het oog op BKR toets en dat ik mogelijk ook moet ondertekenen...Het is niet mijn lening! Of ik een Ferrari op afkoop heb of wat dan ook doet niet terzake.....*
*verwijderd door de redactie
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Karin
|
Mijn review voor Directa is minder goed. Het bedrif adverteert onder het motto deat lenen bij hen gemakkelijk gaat. Ze vergeten erbij te zetten dat dit niet geldt voor mensen met een uitkering. Begrip voor de situatie toont Directa allerminst. Het mailtje dat je krijgt is algemeen en toont weinig interesse, warmte, of vriendelijkheid. Voor mij bewijst dit dat Directa alleen maar veel voor je kan doen, als je een lening niet écht nodig hebt. Potentiële klantvriendelijkheid verdwijnt snel als een lening niet verstrekt kan worden.
5.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Sjoerd
|
Ik heb al enkele jaren een Doorlopend Crediet bij Directa lopen.
Over het algemeen heb ik daar geen klachten over.
Wel over de informatievoorziening nadat je de lening hebt afgesloten.
Op hun "persoonlijke pagina's" en hun overzichten is nergens een rentepercentage te bekennen. Rentewijzigingen ontdek je alleen door naar het rentebedrag per maand te kijken wat op je overzicht staat.
Rentepercentages moet je iedere keer persoonlijk aanvragen wanneer je die wilt weten. Bovendien verdwijnen overzichten on-line spontaan. alleen de laatste 4 maanden kun je terug zien, alle andere overzichten zijn ineens "lege pagina's".
17 Reviews Plaats review
Meike Hovestad
|Ik ben super tevreden over Directa. Goedkoopste rente van alle aanbieders en ben snel en vriendelijk geholpen.
Kim
|Ben goed geholpen!
Michael
|Waardeloos. M'n vriendin (we zijn niet getrouwd of wat dan ook) wil lening afsluiten waar ik part noch deel aan heb. Vooraf is al door direkta gezegd dat het inkomen van mn vriendin toereikend is. Nu vraagt direkta om mijn gegevens, mede met het oog op BKR toets en dat ik mogelijk ook moet ondertekenen...Het is niet mijn lening! Of ik een Ferrari op afkoop heb of wat dan ook doet niet terzake.....*
Karin
|Mijn review voor Directa is minder goed. Het bedrif adverteert onder het motto deat lenen bij hen gemakkelijk gaat. Ze vergeten erbij te zetten dat dit niet geldt voor mensen met een uitkering. Begrip voor de situatie toont Directa allerminst. Het mailtje dat je krijgt is algemeen en toont weinig interesse, warmte, of vriendelijkheid. Voor mij bewijst dit dat Directa alleen maar veel voor je kan doen, als je een lening niet écht nodig hebt. Potentiële klantvriendelijkheid verdwijnt snel als een lening niet verstrekt kan worden.
Sjoerd
|Ik heb al enkele jaren een Doorlopend Crediet bij Directa lopen.
Over het algemeen heb ik daar geen klachten over.
Wel over de informatievoorziening nadat je de lening hebt afgesloten.
Op hun "persoonlijke pagina's" en hun overzichten is nergens een rentepercentage te bekennen. Rentewijzigingen ontdek je alleen door naar het rentebedrag per maand te kijken wat op je overzicht staat.
Rentepercentages moet je iedere keer persoonlijk aanvragen wanneer je die wilt weten. Bovendien verdwijnen overzichten on-line spontaan. alleen de laatste 4 maanden kun je terug zien, alle andere overzichten zijn ineens "lege pagina's".