Erg slechte ervaring gehad.
Contact opgenomen met het bedrijf omdat ik een rekening kreeg.
Mevrouw had blijkbaar een slechte dag en heeft me niet fatsoenlijk te woord gestaan.
Ze deelde me mee dat ik moest mailen en ging verder niet in discussie en verbrak de verbinding.
Er was niet eens een discussie vanaf mijn kant, ik vroeg alleen hoe het kon dat we een rekening thuis gestuurd kregen.
Einde van de rit, de kabel is stuk, heeft cogas gerepareerd, en wij moeten de rekening van 348 euro betalen terwijl de kabel al kapot in de grond lag.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jelmer
|
Vriendelijke klantenservice die je terugbelt als je met een vraag zit. De informatie is duidelijk over mijn warmtepomp.
Wel moet ik zeggen dat Cogas aardig duur is. Ben pas na 1,5 maand gaan wonen in mijn nieuwe appartement(nieuwbouw)en heeft al die tijd op 18 graden gestaan. Resultaat: Rekening van ruim 240 euro. Belachelijk.
Hierover gebeld en toegezegd gekregen dat ik nu 125 euro per maand kwijt ben. Nou ben benieuwd naar de volgende rekening...moet het nog maar zien met die warmtepomp.
Ik kan maar uit 1 leverancier kiezen. Cogas dus. Heeft te maken met een contract van 30 jaar. Ze zijn nu in de politiek hiermee bezig met afschaffing hiervan. Iedereen moet kunnen kiezen tussen leveranciers.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Cogas Infra en Beheer
|
Je kunt geen kant op. Overleg is niet mogelijk. Cogas is alleenheerser op de kabel
0.0
Klant van Cogas Infra en Beheer
|
Onze glasvezel lijn is stuk gemaakt en het duurt erg lang voordat er een belletje komt van Cogas met de stappen die gemaakt moeten worden met ons te bespreken. Kwalijke zaak
6.0
Klant van Cogas Infra en Beheer
|
IK vind het Jammer dat ik maar uit 1 sloot kan vissen met jullie caiway ik had graag ziggo terug gehad
190 Reviews Plaats review
G
|Erg slechte ervaring gehad.
Contact opgenomen met het bedrijf omdat ik een rekening kreeg.
Mevrouw had blijkbaar een slechte dag en heeft me niet fatsoenlijk te woord gestaan.
Ze deelde me mee dat ik moest mailen en ging verder niet in discussie en verbrak de verbinding.
Er was niet eens een discussie vanaf mijn kant, ik vroeg alleen hoe het kon dat we een rekening thuis gestuurd kregen.
Einde van de rit, de kabel is stuk, heeft cogas gerepareerd, en wij moeten de rekening van 348 euro betalen terwijl de kabel al kapot in de grond lag.
Jelmer
|Vriendelijke klantenservice die je terugbelt als je met een vraag zit. De informatie is duidelijk over mijn warmtepomp.
Wel moet ik zeggen dat Cogas aardig duur is. Ben pas na 1,5 maand gaan wonen in mijn nieuwe appartement(nieuwbouw)en heeft al die tijd op 18 graden gestaan. Resultaat: Rekening van ruim 240 euro. Belachelijk.
Hierover gebeld en toegezegd gekregen dat ik nu 125 euro per maand kwijt ben. Nou ben benieuwd naar de volgende rekening...moet het nog maar zien met die warmtepomp.
Ik kan maar uit 1 leverancier kiezen. Cogas dus. Heeft te maken met een contract van 30 jaar. Ze zijn nu in de politiek hiermee bezig met afschaffing hiervan. Iedereen moet kunnen kiezen tussen leveranciers.
Klant van Cogas Infra en Beheer
|Je kunt geen kant op. Overleg is niet mogelijk. Cogas is alleenheerser op de kabel
Klant van Cogas Infra en Beheer
|Onze glasvezel lijn is stuk gemaakt en het duurt erg lang voordat er een belletje komt van Cogas met de stappen die gemaakt moeten worden met ons te bespreken. Kwalijke zaak
Klant van Cogas Infra en Beheer
|IK vind het Jammer dat ik maar uit 1 sloot kan vissen met jullie caiway ik had graag ziggo terug gehad