Na 20 jaar online winkelervaring was me zoiets niet overkomen, *** ja, Ik heb een laptop gekocht ,, (het pakket was open) ,,, het kan gebeuren, Maar het product heeft nooit goed gewerkt ,,, Ik stuurde het product terug ,,, en na een paar dagen werd het aan mij teruggestuurd ,, zeggend dat volgens (een technisch inconpetent) de laptop goed was ,,,, Ik heb foto's gemaild en verschillende keren gebeld "", maar er is nooit contact met me opgenomen en mijn probleem is niet opgelost "" Bedankt Central 0 punt Soraci Alessandro
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Vuerinckx M
|
Na een ongeval van de klant wou ik een bestelling retour sturen. Hier kreeg ik een mail van dat dit dan wel 135 euro herstockagekost met zich meebrengt. Bij veel bedrijven is dit maximum 10% van het aankoopbedrag maar oké.
Als ik toen een oplossing had gevonden en de vraag had of ze mijn factuur konden crediteren en hiervoor een nieuwe factuur op andere klantgegevens konden maken kreeg ik simpel weg te horen dat ze dit niet deden. Na nog enkele mails te versturen was dit nog altijd de enige keer dat ik response kreeg op mijn mails.
Het is duidelijk dat ze vooral uit waren op hun herstockagepremie. Ik had zelfs nog voorgesteld om administratiekost te betalen hiervoor maar geen antwoord van hun.
Service na verkoop = 0/0
Ik koop er alleszins nooit meer iets.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sebastiaan
|
Ik heb een Apple Watch besteld en betaald.
Ondanks dat ze zelf op Twitter aanbiedingen hadden geplaatst en Apple Mega Korting Maddness dagen hadden, willen ze het product toch niet leveren voor de afgesproken prijs.
Ze schermen dan met zelf verzonnen prijzen die ruim 38% boven de adviesprijs liggen, om het aannemelijk te maken dat er sprake is van een kennelijke vergissing.
Daar laat ik mij niet door om de tuin leiden. Helaas reageert CentralPoint verder nergens meer op. Ik ontvang wel leesbevestigingen, dus er moet iemand de mailtjes binnen gekregen hebben.
Naar mijn mening is het ronduit arrogant, om zo met je klanten om te gaan. Ik heb dan ook helaas juridische stappen moeten ondernemen om CentralPoint tot de orde van de dag te roepen.
Ik hoop dat ze niet zo tegen iedereen doen. Iemand adviseren daar te kopen zal ik echter nooit meer doen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
patrick
|
Gisteren een MS Surface Pro besteld. Uiteraard meteen via iDeal betaald. Ik krijg daar per ommegaande een bevestiging van.
************************************************************
* Uw bestelling is aanvaard
************************************************************
Bewaar dit ontvangstbewijs in uw archieven
Deze e-mail bevestigt uw geplaatste bestelling bij Central Point Nederland B.V..
En daarna een tweede mail.
Hierbij willen wij u laten weten dat uw betaling vandaag bij ons is binnengekomen.
Bedankt voor uw bestelling. Uw order is verwerkt in ons systeem en komt zo snel mogelijk naar u toe.
Alle producten die op voorraad zijn worden direct verzonden. De levertijd is per product verschillend en staat vermeld bij het specifieke product op onze portal. Producten die niet op voorraad zijn blijven in bestelling staan bij de fabrikant. Deze zullen worden verzonden op de dag dat deze op voorraad komen. Na verzending ontvangt u de factuur per e-mail.
Wanneer u meerdere producten heeft besteld kan het zo zijn dat deze producten via verschillende vervoerder en op verschillende tijdstippen geleverd kunnen worden.
Uw bestelling zal zo spoedig mogelijk verzonden worden naar het volgende adres:
Een dag nadat zowel CentralPoint als ik blij was met de bestelling krijg ik een mailtje van ze dat er een prijsverschil is opgetreden. Er is geen prijsprotectie van toepassing en ik krijg hun excuses voor het ongemak. Vervolgens krijg ik een prijsvoorstel dat bijna 9% hoger is.
Chef Support bemoeit zich er nog even mee en mailt me het volgende.
Een prijsverhoging op een reeds geplaatste order is natuurlijk erg vervelend, maar komt helaas af en toe voor. Alhoewel wij dit vanzelfsprekend altijd voor de klant proberen op te vangen kan het soms een zodanig verschil zijn dat we dit helaas toch moeten doorberekenen. Uw case betreft zo'n uitzondering. Het artikel 5.3 uit onze "algemene voorwaarden zakelijk" biedt juist die ruimte om in uitzonderlijke situaties als deze een order te kunnen wijzigen of annuleren.
"De prijs die is vermeld in het Formulier is bindend, tenzij er tussen het moment van bestelling en het moment van levering sprake is van omstandigheden die de kostprijs van de bestelde producten verhogen. In dat geval is Leverancier gerechtigd om de prijzen dienovereenkomstig te verhogen. Een dergelijke prijsverhoging geeft Afnemer het recht de overeenkomst te ontbinden."
In dit geval is de kostprijs door onvoorziene omstandigheden zoals de dollarkoers en grondstofprijzen verhoogd waardoor we de prijzen dienovereenkomstig kunnen aanpassen. Uiteraard geeft dit u ook het recht de overeenkomst te ontbinden. We horen graag of u het product voor de nieuwe prijs wilt afnemen of dat u de order alsnog definitief wenst te annuleren.
Excuses voor het ongemak
Dit heeft helemaal niets met dollarkoers of grondstofprijzen te maken maar met een afgelopen actie vanuit Microsoft. Waar sommige leveranciers zelf voorraadrisico nemen bij actiemodellen neemt Cetralpoint die dus niet. Ook nemen ze hun verantwoording niet. Gang naar de rechter heb ik geen zin in maar deze review krijgen ze om hun oren. Tevens zal ik mijn beklag bij Microsoft neerlegen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dombrecht
|
Verbeterpunten of tips
De juiste producten leveren.
Informeren dat ze een fout hebben gemaakt.
Informeren dat de laptop niet verkrijgbaar is.
46 Reviews Plaats review
soraci alessandro
|Na 20 jaar online winkelervaring was me zoiets niet overkomen, *** ja, Ik heb een laptop gekocht ,, (het pakket was open) ,,, het kan gebeuren, Maar het product heeft nooit goed gewerkt ,,, Ik stuurde het product terug ,,, en na een paar dagen werd het aan mij teruggestuurd ,, zeggend dat volgens (een technisch inconpetent) de laptop goed was ,,,, Ik heb foto's gemaild en verschillende keren gebeld "", maar er is nooit contact met me opgenomen en mijn probleem is niet opgelost "" Bedankt Central 0 punt Soraci Alessandro
Vuerinckx M
|Na een ongeval van de klant wou ik een bestelling retour sturen. Hier kreeg ik een mail van dat dit dan wel 135 euro herstockagekost met zich meebrengt. Bij veel bedrijven is dit maximum 10% van het aankoopbedrag maar oké.
Als ik toen een oplossing had gevonden en de vraag had of ze mijn factuur konden crediteren en hiervoor een nieuwe factuur op andere klantgegevens konden maken kreeg ik simpel weg te horen dat ze dit niet deden. Na nog enkele mails te versturen was dit nog altijd de enige keer dat ik response kreeg op mijn mails.
Het is duidelijk dat ze vooral uit waren op hun herstockagepremie. Ik had zelfs nog voorgesteld om administratiekost te betalen hiervoor maar geen antwoord van hun.
Service na verkoop = 0/0
Ik koop er alleszins nooit meer iets.
Sebastiaan
|Ik heb een Apple Watch besteld en betaald.
Ondanks dat ze zelf op Twitter aanbiedingen hadden geplaatst en Apple Mega Korting Maddness dagen hadden, willen ze het product toch niet leveren voor de afgesproken prijs.
Ze schermen dan met zelf verzonnen prijzen die ruim 38% boven de adviesprijs liggen, om het aannemelijk te maken dat er sprake is van een kennelijke vergissing.
Daar laat ik mij niet door om de tuin leiden. Helaas reageert CentralPoint verder nergens meer op. Ik ontvang wel leesbevestigingen, dus er moet iemand de mailtjes binnen gekregen hebben.
Naar mijn mening is het ronduit arrogant, om zo met je klanten om te gaan. Ik heb dan ook helaas juridische stappen moeten ondernemen om CentralPoint tot de orde van de dag te roepen.
Ik hoop dat ze niet zo tegen iedereen doen. Iemand adviseren daar te kopen zal ik echter nooit meer doen.
patrick
|Gisteren een MS Surface Pro besteld. Uiteraard meteen via iDeal betaald. Ik krijg daar per ommegaande een bevestiging van.
************************************************************
* Uw bestelling is aanvaard
************************************************************
Bewaar dit ontvangstbewijs in uw archieven
Deze e-mail bevestigt uw geplaatste bestelling bij Central Point Nederland B.V..
En daarna een tweede mail.
Hierbij willen wij u laten weten dat uw betaling vandaag bij ons is binnengekomen.
Bedankt voor uw bestelling. Uw order is verwerkt in ons systeem en komt zo snel mogelijk naar u toe.
Alle producten die op voorraad zijn worden direct verzonden. De levertijd is per product verschillend en staat vermeld bij het specifieke product op onze portal. Producten die niet op voorraad zijn blijven in bestelling staan bij de fabrikant. Deze zullen worden verzonden op de dag dat deze op voorraad komen. Na verzending ontvangt u de factuur per e-mail.
Wanneer u meerdere producten heeft besteld kan het zo zijn dat deze producten via verschillende vervoerder en op verschillende tijdstippen geleverd kunnen worden.
Uw bestelling zal zo spoedig mogelijk verzonden worden naar het volgende adres:
Een dag nadat zowel CentralPoint als ik blij was met de bestelling krijg ik een mailtje van ze dat er een prijsverschil is opgetreden. Er is geen prijsprotectie van toepassing en ik krijg hun excuses voor het ongemak. Vervolgens krijg ik een prijsvoorstel dat bijna 9% hoger is.
Chef Support bemoeit zich er nog even mee en mailt me het volgende.
Een prijsverhoging op een reeds geplaatste order is natuurlijk erg vervelend, maar komt helaas af en toe voor. Alhoewel wij dit vanzelfsprekend altijd voor de klant proberen op te vangen kan het soms een zodanig verschil zijn dat we dit helaas toch moeten doorberekenen. Uw case betreft zo'n uitzondering. Het artikel 5.3 uit onze "algemene voorwaarden zakelijk" biedt juist die ruimte om in uitzonderlijke situaties als deze een order te kunnen wijzigen of annuleren.
"De prijs die is vermeld in het Formulier is bindend, tenzij er tussen het moment van bestelling en het moment van levering sprake is van omstandigheden die de kostprijs van de bestelde producten verhogen. In dat geval is Leverancier gerechtigd om de prijzen dienovereenkomstig te verhogen. Een dergelijke prijsverhoging geeft Afnemer het recht de overeenkomst te ontbinden."
In dit geval is de kostprijs door onvoorziene omstandigheden zoals de dollarkoers en grondstofprijzen verhoogd waardoor we de prijzen dienovereenkomstig kunnen aanpassen. Uiteraard geeft dit u ook het recht de overeenkomst te ontbinden. We horen graag of u het product voor de nieuwe prijs wilt afnemen of dat u de order alsnog definitief wenst te annuleren.
Excuses voor het ongemak
Dit heeft helemaal niets met dollarkoers of grondstofprijzen te maken maar met een afgelopen actie vanuit Microsoft. Waar sommige leveranciers zelf voorraadrisico nemen bij actiemodellen neemt Cetralpoint die dus niet. Ook nemen ze hun verantwoording niet. Gang naar de rechter heb ik geen zin in maar deze review krijgen ze om hun oren. Tevens zal ik mijn beklag bij Microsoft neerlegen.
Dombrecht
|Verbeterpunten of tips
De juiste producten leveren.
Informeren dat ze een fout hebben gemaakt.
Informeren dat de laptop niet verkrijgbaar is.
Wat dan ook van informatie geven
Sterke punten
Neen