LG soepel met wasmachineservice Waren problemen met een (nog geen jaar oude) wasmachine: deze maakte gaten in de kleding. Nadat eerst een mof vervangen was en er een gedeeltelijke vergoeding van de kappote kleding gedaan was, bleek het probleem nog niet verholpen. Hierop contact gezocht, foto's opgestuurd, en het resultaat: een compleet nieuwe, nog betere wasmachine. Kosteloos. Met toezegging dat schade weer vergoed wordt.
7.5
0
1
snotdoekje
|
kapot 3 keer een lg gehad binnen 3 maanden en kappot
2.0
0
1
Kris
|
garantie had een mobiel gekocht meteen stuk 4 keer laten opsturen de laatse 2 keer zeiden ze dat er niks aan de hand was klachten brief geschreven en naar techno groningen gestuuurd inc. mobiel en toebehoren (dat adress staat op de site) niks vaan gehoort achteraan gebelt wat blijkt, dat bedrijf is al jaren failliet!! weg mobiel!
Slecht product slechte service Wij hebben in februari 2011 een LG wasmachine gekocht. Deze was binnen 2 maanden kapot. Pas na 10 werkdagen was er een monteur die niks kon doen. Na in toaal 1,5 maand hebben wij een neiuwe machine gekregen die weer binnen 2 maanden kapot was. Dit keer kwam de was er vuiler uit dan het er inging met vlekken die niet meer uit de kleding konden. Na veel gemail en gebel uiteindelijk weer een nieuwe machine. De klacht m.b.t. een vergoeding voor de vernietigde was is voor zover wij weten niet in behandeling genomen. Naast dat de apparatuur slecht is, is de service super slecht, nauwelijks communicatie, niet na komen van afspraken, afschuiven van verantwoordelijkheid naar onder aannemers en het regelmatig verliezen van informatie over klacht en beloofde oplossing isd schering en inslag bij LG.
4 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|LG soepel met wasmachineservice
Waren problemen met een (nog geen jaar oude) wasmachine: deze maakte gaten in de kleding. Nadat eerst een mof vervangen was en er een gedeeltelijke vergoeding van de kappote kleding gedaan was, bleek het probleem nog niet verholpen. Hierop contact gezocht, foto's opgestuurd, en het resultaat: een compleet nieuwe, nog betere wasmachine. Kosteloos. Met toezegging dat schade weer vergoed wordt.
snotdoekje
|kapot
3 keer een lg gehad binnen 3 maanden en kappot
Kris
|garantie
had een mobiel gekocht meteen stuk 4 keer laten opsturen de laatse 2 keer zeiden ze dat er niks aan de hand was klachten brief geschreven en naar techno groningen gestuuurd inc. mobiel en toebehoren (dat adress staat op de site) niks vaan gehoort achteraan gebelt wat blijkt, dat bedrijf is al jaren failliet!! weg mobiel!
[email protected]
|Slecht product slechte service
Wij hebben in februari 2011 een LG wasmachine gekocht. Deze was binnen 2 maanden kapot. Pas na 10 werkdagen was er een monteur die niks kon doen. Na in toaal 1,5 maand hebben wij een neiuwe machine gekregen die weer binnen 2 maanden kapot was. Dit keer kwam de was er vuiler uit dan het er inging met vlekken die niet meer uit de kleding konden. Na veel gemail en gebel uiteindelijk weer een nieuwe machine. De klacht m.b.t. een vergoeding voor de vernietigde was is voor zover wij weten niet in behandeling genomen. Naast dat de apparatuur slecht is, is de service super slecht, nauwelijks communicatie, niet na komen van afspraken, afschuiven van verantwoordelijkheid naar onder aannemers en het regelmatig verliezen van informatie over klacht en beloofde oplossing isd schering en inslag bij LG.