Broekhuis, het eerste wat ik denk is: ‘Hey! Supertoffe etalage en de winkel is heel leuk, beetje urban aangekleed’. Ik hou er van. Ik loop langs de mannenkleding (verkeerde deur, mijn fout!) naar de vrouwenkleding en ga op zoek naar een sjaal en riem voor bij mijn jurkje. Een vriendelijke mevrouw komt naar me toe, vraagt of ze kan helpen, ik vertel waarnaar ik op zoek ben en ze loopt naar de weinige sjaals die er zijn. Eigenlijk had ik een effen kleur in mijn hoofd, maar de mevrouw laat me een hele hippe sjaal zien met vrolijke kleuren en ze zegt: ‘doe hem anders even om’ Ik doe de sjaal om en ben verkocht! Hij is echt leuk! Terwijl ik voor de spiegel sta gaat de telefoon. De mevrouw loopt weg zonder iets te zeggen en gaat telefoneren. Ik sta een beetje verlaten voor de spiegel en weet nu niet of ik de sjaal moet terughangen of toch moet nemen. Ze ging dus net op het verkeerde tijdstip weg want als ze mee was gelopen naar de kassa had ik hier niet eens over na hoeven denken. Ze heeft door dat ik een beetje verlaten erbij sta en zegt tegen de persoon aan de telefoon dat ze zo even terugbeld. Ze komt bij me terug en zegt nog een aantal keer dat hij mooi staat. Ik denk ok! Ik koop hem!
Algemene tip: we gaan van ROA (Return on Investment) naar aandacht verdienen. Wanneer je een willige klant hebt, geef deze dan 100% aandacht en loopt niet weg uit je sales-proces want je bent weer terug bij af! UITGAVEN: 19,95
1 Review Plaats review
MysteryShopper
|Broekhuis, het eerste wat ik denk is: ‘Hey! Supertoffe etalage en de winkel is heel leuk, beetje urban aangekleed’. Ik hou er van. Ik loop langs de mannenkleding (verkeerde deur, mijn fout!) naar de vrouwenkleding en ga op zoek naar een sjaal en riem voor bij mijn jurkje. Een vriendelijke mevrouw komt naar me toe, vraagt of ze kan helpen, ik vertel waarnaar ik op zoek ben en ze loopt naar de weinige sjaals die er zijn. Eigenlijk had ik een effen kleur in mijn hoofd, maar de mevrouw laat me een hele hippe sjaal zien met vrolijke kleuren en ze zegt: ‘doe hem anders even om’ Ik doe de sjaal om en ben verkocht! Hij is echt leuk! Terwijl ik voor de spiegel sta gaat de telefoon. De mevrouw loopt weg zonder iets te zeggen en gaat telefoneren. Ik sta een beetje verlaten voor de spiegel en weet nu niet of ik de sjaal moet terughangen of toch moet nemen. Ze ging dus net op het verkeerde tijdstip weg want als ze mee was gelopen naar de kassa had ik hier niet eens over na hoeven denken. Ze heeft door dat ik een beetje verlaten erbij sta en zegt tegen de persoon aan de telefoon dat ze zo even terugbeld. Ze komt bij me terug en zegt nog een aantal keer dat hij mooi staat. Ik denk ok! Ik koop hem!
Algemene tip: we gaan van ROA (Return on Investment) naar aandacht verdienen. Wanneer je een willige klant hebt, geef deze dan 100% aandacht en loopt niet weg uit je sales-proces want je bent weer terug bij af! UITGAVEN: 19,95