Op 30-11-2017 kochten wij een NOVEC 1230 automatisch blussysteem bij brandblussershop.eu. We kregen netjes een bevestiging van de bestelling en betaalden on-line. Op de website stond dat er binnen 2 werkdagen geleverd zou worden. Omdat het nadien oorverdovend stil bleef hebben we ruim een week later een mail naar ze verstuurd om te vragen waar de bestelling bleef. Dit bericht werd gelezen maar we kregen geen enkele reactie van brandblussershop.nl. Na een paar dagen nogmaals een e-mail gestuurd waarop we eindelijk een antwoord op kregen. De heer*** wist on te melden dat de bestelling bij hun op 15 december 2017 binnen zou zijn en direct zou worden afgestuurd. Op onze vraag waarom het bewuste artikel “in voorraad” stond op de website werd door de heer de Koning met een smoes afgedaan. Het zou technisch niet mogelijk zijn om dit op de website aan te geven. Toen we op 22 december de blusinstallatie nog steeds niet hadden ontvangen, zijn we maar gaan bellen. We kregen toen mevrouw *** aan de lijn die ons in eerste instantie vriendelijk te woord stond maar na het aanhoren van ons verhaal plotseling erg onvriendelijk werd en vertelde dat het wel eens half januari 2018 zou kunnen worden omdat de leverancier nog niet had afgestuurd. De telefoon werd nog net niet op de haak gegooid. We hebben maar geduldig gewacht maar toen 15 januari 2018 verstreek zijn we toch maar weer gaan bellen met brandblussershop.eu. Op 17 januari kregen de eigenaar zowaar aan de lijn die vertelde dat het bewuste artikel gewoon op voorraad was. Verbazing alom! Hij zou het artikel per direct afsturen. En inderdaad, wij kregen een blusinstallatie opgestuurd maar dit was niet degene die we hadden besteld. We hebben na deze constatering weer met de eigenaar *** gebeld en deze gaf eerst aan dat het hetzelfde product betrof maar dat dit niet zo was moest hij later toegeven. Er zat een prijsverschil van ruim € 100,= op het andere product waar hij ook nog onderuit probeerde te komen. Na een hoop gesteggel en wéér e-mailen uiteindelijk begin februari dit geld teruggekregen. De conclusie is ***
1 Review Plaats review
Sylvia
|Op 30-11-2017 kochten wij een NOVEC 1230 automatisch blussysteem bij brandblussershop.eu. We kregen netjes een bevestiging van de bestelling en betaalden on-line. Op de website stond dat er binnen 2 werkdagen geleverd zou worden. Omdat het nadien oorverdovend stil bleef hebben we ruim een week later een mail naar ze verstuurd om te vragen waar de bestelling bleef. Dit bericht werd gelezen maar we kregen geen enkele reactie van brandblussershop.nl. Na een paar dagen nogmaals een e-mail gestuurd waarop we eindelijk een antwoord op kregen. De heer*** wist on te melden dat de bestelling bij hun op 15 december 2017 binnen zou zijn en direct zou worden afgestuurd. Op onze vraag waarom het bewuste artikel “in voorraad” stond op de website werd door de heer de Koning met een smoes afgedaan. Het zou technisch niet mogelijk zijn om dit op de website aan te geven. Toen we op 22 december de blusinstallatie nog steeds niet hadden ontvangen, zijn we maar gaan bellen. We kregen toen mevrouw *** aan de lijn die ons in eerste instantie vriendelijk te woord stond maar na het aanhoren van ons verhaal plotseling erg onvriendelijk werd en vertelde dat het wel eens half januari 2018 zou kunnen worden omdat de leverancier nog niet had afgestuurd. De telefoon werd nog net niet op de haak gegooid. We hebben maar geduldig gewacht maar toen 15 januari 2018 verstreek zijn we toch maar weer gaan bellen met brandblussershop.eu. Op 17 januari kregen de eigenaar zowaar aan de lijn die vertelde dat het bewuste artikel gewoon op voorraad was. Verbazing alom! Hij zou het artikel per direct afsturen. En inderdaad, wij kregen een blusinstallatie opgestuurd maar dit was niet degene die we hadden besteld. We hebben na deze constatering weer met de eigenaar *** gebeld en deze gaf eerst aan dat het hetzelfde product betrof maar dat dit niet zo was moest hij later toegeven. Er zat een prijsverschil van ruim € 100,= op het andere product waar hij ook nog onderuit probeerde te komen. Na een hoop gesteggel en wéér e-mailen uiteindelijk begin februari dit geld teruggekregen. De conclusie is ***