Waardeloze nieuwe winkel in Berkel en Rodenrijs. Nadat ik mijn zadel had laten vernieuwen en de medewerker nog even de fietsband op ging pompen klapte de voorband volledig uit elkaar 5 minuten later.
De fiets achter gelaten ter reperatie.. uiteraard lag het niet aan de medewerker dat de band was ontploft.. maargoed dat nam ik maar voor lief dan.
Er waren naast de band nog meer mankementen aan de fiets dus wilde graag nog wat kleine onderdelen laten vervangen. Na 2 weken hoorde ik niks vanuit de winkel, zelf maar langs gegaan en de nieuwe voorband zou volgende week komen. Weer een week geen bericht...
Na een week heb ik maar weer gebeld en die week erop zou de nieuwe voorband binnen komen.
Ik ergerde me aan het feit dat ik niet zelf op de hoogte ben gehouden over wanneer mijn fiets klaar zou zijn.
Vandaag dan eindelijk de fiets gehaald.
387 euro.. maargoed dan verwacht je natuurlijk wel kwaliteit.
Na het bekijken van de factuur bleek het zadel wat ik in eerste instantie al had betaald nog een keer berekend te zijn.
Ik fiets weg naar huis en meteen schiet de rem op slot en vliegt de ketting eraf..
Wat een vreselijke service waar het lijkt mensen totaal niet weten waar ze mee bezig zijn.
Ik kom nooit meer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Johan
|
Super geholpen in de werkplaats met een probleem met de spaken van mijn achterwiel, ondanks dat ik de fiets daar niet gekocht heb.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rsnelder
|
Achterrem van mijn Gazelle deed het niet goed. Monteur 15 minuten bezig geweest. Proefrit gemaakt door monteur. Koffie aangeboden. Dat alles gratis. Klasse service!!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mirjam
|
Fijne fietsenwinkel, komt afspraken na en zijn flexibel om een kleine reparatie ook tussendoor te doen. Breng er graag mijn fiets!
78 Reviews Plaats review
Fleur
|Waardeloze nieuwe winkel in Berkel en Rodenrijs. Nadat ik mijn zadel had laten vernieuwen en de medewerker nog even de fietsband op ging pompen klapte de voorband volledig uit elkaar 5 minuten later.
De fiets achter gelaten ter reperatie.. uiteraard lag het niet aan de medewerker dat de band was ontploft.. maargoed dat nam ik maar voor lief dan.
Er waren naast de band nog meer mankementen aan de fiets dus wilde graag nog wat kleine onderdelen laten vervangen. Na 2 weken hoorde ik niks vanuit de winkel, zelf maar langs gegaan en de nieuwe voorband zou volgende week komen. Weer een week geen bericht...
Na een week heb ik maar weer gebeld en die week erop zou de nieuwe voorband binnen komen.
Ik ergerde me aan het feit dat ik niet zelf op de hoogte ben gehouden over wanneer mijn fiets klaar zou zijn.
Vandaag dan eindelijk de fiets gehaald.
387 euro.. maargoed dan verwacht je natuurlijk wel kwaliteit.
Na het bekijken van de factuur bleek het zadel wat ik in eerste instantie al had betaald nog een keer berekend te zijn.
Ik fiets weg naar huis en meteen schiet de rem op slot en vliegt de ketting eraf..
Wat een vreselijke service waar het lijkt mensen totaal niet weten waar ze mee bezig zijn.
Ik kom nooit meer.
Johan
|Super geholpen in de werkplaats met een probleem met de spaken van mijn achterwiel, ondanks dat ik de fiets daar niet gekocht heb.
Rsnelder
|Achterrem van mijn Gazelle deed het niet goed. Monteur 15 minuten bezig geweest. Proefrit gemaakt door monteur. Koffie aangeboden. Dat alles gratis. Klasse service!!!
Mirjam
|Fijne fietsenwinkel, komt afspraken na en zijn flexibel om een kleine reparatie ook tussendoor te doen. Breng er graag mijn fiets!
Ashley de Groot
|Gazelle fiets gekocht (Mama Fiets)
Goede service, kwaliteit en vriendelijke medewerkers!