Bij Bestekeus.nl een Samsung tv gekocht. Ik wilde deze zelf in Best ophalen, daarom eerst gebeld. Het product kon de volgende dag in Best zijn als ik bestelde. Dit heb ik gedaan en de volgende dag kreeg ik keurig bericht dat het artikel in Best afgehaald kon worden. In de winkel kon ik nog een bijpassende coax-kabel kopen die helemaal op maat gemaakt werd.
9.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Frank
|
Begin juli 2010 een Samsung Bluray-recorder besteld. Deze bleek volgens de website tussen de 2 en 14 dagen leverbaar. Na de orderbevestiging volgde enkele dagen later het bericht dat de recorder niet beschikbaar was in de aangegeven periode en de levering einde maand zou plaatsvinden.
Eind juni bericht dat levering begin juli zou plaatsvinden, met de verontschuldigingen. Ik heb daarop de order per e-mail geannuleerd en verzocht mijn geld te retourneren, hetgeen netjes en opnieuw met verontschuldigingen enkele dagen later gebeurde. Tussentijds steeds keurig en tijdig op mijn berichten gereageerd.
Toen ik erachter kwam dat het product overal slecht leverbaar bleek, heb ik BesteKeus toch even gebeld. Ze zouden me terugbellen als de betreffende recorder bij hun weer beschikbaar zou zijn. Normaliter denk je dan, dat je daar niet zo snel meer over zal horen maar niets was minder waar! Ik werd inderdaad de volgende dag al teruggebeld dat de recorder beschikbaar was en of ik nog geïnteresseerd was. Ik hoefde zelfs niet een nieuwe order aan te maken, maar kon het geld direct overmaken. Dat heb ik zojuist gedaan en wacht in blijde verwachting af op de Bluray-recorder.
Wordt vervolgd!
8.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
bosbes2
|
21-10-2009 Magimix exspresso automaat 123040 besteld,
Levering zou 2 tot 14 dagen duren.
Na 2 weken gemaild hoe lang duurt het nog, antwoord komt pas na 1,5 week.
Na 5 weken was het apparaat nog niet geleverd toen bestelling geanuleerd en toen kreeg ik wel diverse mailtjes over het verloop van de annulering.
Mijn geld 140 euro kreeg ik wel snel terug.
8.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Apeldoorn
|
Op 1 augustus deed ik een bestelling. Het zou met 2 weken geleverd worden. Inmiddels 5 weken later krijg ik bericht (nadat ik zelf een mail met vraag heb gestuurd..) dat het nog 2 weken gaat duren...Ik moet nog maar zien dat er wat binnenkomt...Ik mog toch hopen dat er ook iets van goodwill bij de verpakking in zit!
2.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
anitasl
|
Ik had iets besteld en alvorens ik betaalde had ik de reviews opgezocht om erachter te komen of het een betrouwbaar bedrijf betrof, helaas waren de reviews wel erg slecht, waarop ik besloot om af te zien van de bestelling.
Hierop kreeg ik een mail van bestekeus.nl, waarin ik mijn beweegredenen heb aangegeven, hierop kreeg ik de reactie dat mensen eerder een slechte recensie schrijven dan een positieve.
Vervolgens heb ik gemaild gemaild dat ik bereid ben om het risico te nemen en de fritel frituur te bestellen. Het type dat ik zocht was bijna niet te vinden en hier was het verkrijgbaar.
Dinsdag het geld overgemaakt woensdag is de fritel verzonden en vandaag donderdag is deze al bezorgd, daarbij lagen de prijzen beduidend lager dan ik ergens anders, de bezorgkosten waren ook netjes, geen absurde bedragen maar gewoon het tarief van tnt van €6,20.
Kortom een bedrijf waar ik zeker een volgende keer eerst zal kijken als ik iets nodig heb.
14 Reviews Plaats review
Jan
|Bij Bestekeus.nl een Samsung tv gekocht. Ik wilde deze zelf in Best ophalen, daarom eerst gebeld. Het product kon de volgende dag in Best zijn als ik bestelde. Dit heb ik gedaan en de volgende dag kreeg ik keurig bericht dat het artikel in Best afgehaald kon worden. In de winkel kon ik nog een bijpassende coax-kabel kopen die helemaal op maat gemaakt werd.
Frank
|Begin juli 2010 een Samsung Bluray-recorder besteld. Deze bleek volgens de website tussen de 2 en 14 dagen leverbaar. Na de orderbevestiging volgde enkele dagen later het bericht dat de recorder niet beschikbaar was in de aangegeven periode en de levering einde maand zou plaatsvinden.
Eind juni bericht dat levering begin juli zou plaatsvinden, met de verontschuldigingen. Ik heb daarop de order per e-mail geannuleerd en verzocht mijn geld te retourneren, hetgeen netjes en opnieuw met verontschuldigingen enkele dagen later gebeurde. Tussentijds steeds keurig en tijdig op mijn berichten gereageerd.
Toen ik erachter kwam dat het product overal slecht leverbaar bleek, heb ik BesteKeus toch even gebeld. Ze zouden me terugbellen als de betreffende recorder bij hun weer beschikbaar zou zijn. Normaliter denk je dan, dat je daar niet zo snel meer over zal horen maar niets was minder waar! Ik werd inderdaad de volgende dag al teruggebeld dat de recorder beschikbaar was en of ik nog geïnteresseerd was. Ik hoefde zelfs niet een nieuwe order aan te maken, maar kon het geld direct overmaken. Dat heb ik zojuist gedaan en wacht in blijde verwachting af op de Bluray-recorder.
Wordt vervolgd!
bosbes2
|21-10-2009 Magimix exspresso automaat 123040 besteld,
Levering zou 2 tot 14 dagen duren.
Na 2 weken gemaild hoe lang duurt het nog, antwoord komt pas na 1,5 week.
Na 5 weken was het apparaat nog niet geleverd toen bestelling geanuleerd en toen kreeg ik wel diverse mailtjes over het verloop van de annulering.
Mijn geld 140 euro kreeg ik wel snel terug.
Apeldoorn
|Op 1 augustus deed ik een bestelling. Het zou met 2 weken geleverd worden. Inmiddels 5 weken later krijg ik bericht (nadat ik zelf een mail met vraag heb gestuurd..) dat het nog 2 weken gaat duren...Ik moet nog maar zien dat er wat binnenkomt...Ik mog toch hopen dat er ook iets van goodwill bij de verpakking in zit!
anitasl
|Ik had iets besteld en alvorens ik betaalde had ik de reviews opgezocht om erachter te komen of het een betrouwbaar bedrijf betrof, helaas waren de reviews wel erg slecht, waarop ik besloot om af te zien van de bestelling.
Hierop kreeg ik een mail van bestekeus.nl, waarin ik mijn beweegredenen heb aangegeven, hierop kreeg ik de reactie dat mensen eerder een slechte recensie schrijven dan een positieve.
Vervolgens heb ik gemaild gemaild dat ik bereid ben om het risico te nemen en de fritel frituur te bestellen. Het type dat ik zocht was bijna niet te vinden en hier was het verkrijgbaar.
Dinsdag het geld overgemaakt woensdag is de fritel verzonden en vandaag donderdag is deze al bezorgd, daarbij lagen de prijzen beduidend lager dan ik ergens anders, de bezorgkosten waren ook netjes, geen absurde bedragen maar gewoon het tarief van tnt van €6,20.
Kortom een bedrijf waar ik zeker een volgende keer eerst zal kijken als ik iets nodig heb.
Service, levering en prijs is meer dan goed.
Groetjes anita.