Verzend én retourkosten voor eigen rekening. Belachelijk! Ik was meer geld kwijt aan de verzend en retourkosten dan het product zelf! NIET bestellen bij dit flutbedrijf!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
X
|
Levering ontvangen maar 1 van de 2 producten is niet goed. Ik wil het product omruilen maar dat kan het systeem van deze winkel niet aan. Ik moet het product retourneren ( verzendkosten voor eigen rekening) en een nieuw product bestellen (weer verzendkosten) dat is een dure grap voor een product van €20. Vaak wil een belletje of berichtje wel helpen maar de service is star. Ben nu dus drie keer verzendkosten kwijt .... geen aanrader
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen
|
Ze berekenen 5,95 verzendkosten en versturen het vervolgens per normale post zonder tracking. Winst maken op de verzendkosten is zo klantonvriendelijk. Nog erger is dat ze het afdoen met een onzinverhaal: De verzend- en handelingskosten worden onder andere gemaakt voor het verpakken, pakken en versturen. Deze kosten zijn voor alle pakjes hetzelfde.
Wij streven ernaar om alles zorgvuldig en schadevrij bij onze klanten te krijgen, daarom zit het niet in een envelop maar in een doosje.
Als de kosten voor orderpikken en verpakken 4 euro zijn dan is het tijd om een nieuwe leverancier te vinden en sneller personeel. Voor mij de laatste keer dat ik hier heb besteld
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Europart.nl
|
Overzichtelijke website zonder schreeuwerige banners en reclameteksten waar je via het zoeksysteem in redelijk snelle tijd direct het artikel hebt gevonden dat je zoekt. Vragen aan d eklantenservice worden binnen maximaal twee dagen ook goed beantwoord.
7.8
0
Klant van Europart.nl
|
Goeie serviceverlening, ruim assortiment en klantvriendelijk!
123 Reviews Plaats review
S. Robère
|Verzend én retourkosten voor eigen rekening. Belachelijk! Ik was meer geld kwijt aan de verzend en retourkosten dan het product zelf! NIET bestellen bij dit flutbedrijf!
X
|Levering ontvangen maar 1 van de 2 producten is niet goed. Ik wil het product omruilen maar dat kan het systeem van deze winkel niet aan. Ik moet het product retourneren ( verzendkosten voor eigen rekening) en een nieuw product bestellen (weer verzendkosten) dat is een dure grap voor een product van €20. Vaak wil een belletje of berichtje wel helpen maar de service is star. Ben nu dus drie keer verzendkosten kwijt .... geen aanrader
Jeroen
|Ze berekenen 5,95 verzendkosten en versturen het vervolgens per normale post zonder tracking. Winst maken op de verzendkosten is zo klantonvriendelijk. Nog erger is dat ze het afdoen met een onzinverhaal: De verzend- en handelingskosten worden onder andere gemaakt voor het verpakken, pakken en versturen. Deze kosten zijn voor alle pakjes hetzelfde.
Wij streven ernaar om alles zorgvuldig en schadevrij bij onze klanten te krijgen, daarom zit het niet in een envelop maar in een doosje.
Als de kosten voor orderpikken en verpakken 4 euro zijn dan is het tijd om een nieuwe leverancier te vinden en sneller personeel. Voor mij de laatste keer dat ik hier heb besteld
Klant van Europart.nl
|Overzichtelijke website zonder schreeuwerige banners en reclameteksten waar je via het zoeksysteem in redelijk snelle tijd direct het artikel hebt gevonden dat je zoekt. Vragen aan d eklantenservice worden binnen maximaal twee dagen ook goed beantwoord.
Klant van Europart.nl
|Goeie serviceverlening, ruim assortiment en klantvriendelijk!