Omdat op diverse vergelijkingssites elektrokoopjes als goedkoopste uit de bus kwam en ik de bestelling in mijn woonplaats Groningen af kon halen heb ik op 5 juni jl (ruim 5 weken geleden) een order geplaatst voor een Whirlpool ADP 2300 Afwasautomaat bij elektrokoopjes.nl. Verwachte levertijd volgens de website 5 werkdagen. Ik kreeg per ommegaande een mailtje waarin mij werd gevraagd de bestelling definitief te maken wat ik uiteraard direct heb gedaan. Nadat ik de bestelling had bevestigd kreeg ik geen definitieve bevestiging van mijn bestelling en ben er maar van uitgegaan dat het wel goed zou komen en dat ik op 11 juni mijn bestelling af zou kunnen halen op de vestiging Groningen.
Op 11 juni kreeg ik een mailtje van elektrokoopjes met daarin de mededeling dat ik op 14 juni mijn bestelling af zou kunnen halen. 7 ipv 5 werkdagen maar okay, mijn bestelling stond in Groningen.
Even later werd ik gebeld door elektrokoopjes dat "wegens familie omstandigheden" ik mijn bestelling niet op 14 juni kon afhalen maar pas op 16 juni. Erg sneu natuurlijk maar de laatste keer dat ik "wegens familie omstandigheden" niet bij een winkel terecht kon was in mijn jeugd bij de plaatselijke bakker. Voor een landelijk opererend bedrijf als elektrokoopjes is dit op z'n zachtst gezegd zeer amateuristisch.
Maar goed 16 juni was dan eindelijk de grote dag vanaf 10 uur kon ik mijn bestelling eindelijk afhalen! Om 10.30 uur kreeg ik echter een mailtje waarin stond:
"Nu blijkt dat het apparaat beschadigd geleverd is, wat duidelijk zichtbaar is en niet verkoopbaar. En heb ik het apparaat meteen retour gestuurd. Nu hebben wij voor u meteen een nieuwe besteld en wanneer deze in Groningen is nemen wij weer contact met u op."
Uiteraard was ik zeer teleurgesteld.
Volgens de website was de verwachte levertijd wederom 5 werkdagen maar omdat ik na 8 werkdagen nog steeds niets had gehoord van elektrokoopjes heb ik ze een mailtje gestuurd met daarin de vraag of ze aan konden geven wanneer ik de bestelling kon verwachten. Tot op heden geen reactie.
Op 7 juli heb ik ze nogmaals een mailtje gestuurd met daarin dezelfde vraag. Ook hierop heb ik tot op heden geen reactie ontvangen.
Samenvattend: Elektrokoopjes staat op diverse vergelijkingssites vaak bovenaan als goedkoopste wat ongetwijfeld behoorlijk arbeidsintensief is. Wellicht een idee om een gedeelte van deze tijd te besteden om te reageren op klachten en/of ook daadwerkelijk te gaan leveren
3.0
0
5044
|
Dank jullie voor het snelle verzending van de artikelen en de zeer goede service. Ook de prijs was prima. Ga zo door.
Vriendelijke groeten,
Hans van Geluk
9.0
0
Klant van Elektrokoopjes.nl
|
ondanks een beperkte route-beschrijving, is het een goed adres om te storen!
route betreft lokatie zevenbergen.
8.2
0
Klant van Elektrokoopjes.nl
|
prima prijs/kwaliteit verhouding en snelle ontvangst en levering
8.0
0
Klant van Elektrokoopjes.nl
|
Heb elektrokoopje benaderd i.v.m. gewenste snelle levering. Zij hebben product op allerlaatste moment nog mee kunnen geven in levering naar filiaal in Wijchen, waar ik het de volgende ochtend conform afspraak op kon halen. Prima aflevering onder genot van kop koffie.
85 Reviews Plaats review
javro72
|Omdat op diverse vergelijkingssites elektrokoopjes als goedkoopste uit de bus kwam en ik de bestelling in mijn woonplaats Groningen af kon halen heb ik op 5 juni jl (ruim 5 weken geleden) een order geplaatst voor een Whirlpool ADP 2300 Afwasautomaat bij elektrokoopjes.nl. Verwachte levertijd volgens de website 5 werkdagen. Ik kreeg per ommegaande een mailtje waarin mij werd gevraagd de bestelling definitief te maken wat ik uiteraard direct heb gedaan. Nadat ik de bestelling had bevestigd kreeg ik geen definitieve bevestiging van mijn bestelling en ben er maar van uitgegaan dat het wel goed zou komen en dat ik op 11 juni mijn bestelling af zou kunnen halen op de vestiging Groningen.
Op 11 juni kreeg ik een mailtje van elektrokoopjes met daarin de mededeling dat ik op 14 juni mijn bestelling af zou kunnen halen. 7 ipv 5 werkdagen maar okay, mijn bestelling stond in Groningen.
Even later werd ik gebeld door elektrokoopjes dat "wegens familie omstandigheden" ik mijn bestelling niet op 14 juni kon afhalen maar pas op 16 juni. Erg sneu natuurlijk maar de laatste keer dat ik "wegens familie omstandigheden" niet bij een winkel terecht kon was in mijn jeugd bij de plaatselijke bakker. Voor een landelijk opererend bedrijf als elektrokoopjes is dit op z'n zachtst gezegd zeer amateuristisch.
Maar goed 16 juni was dan eindelijk de grote dag vanaf 10 uur kon ik mijn bestelling eindelijk afhalen! Om 10.30 uur kreeg ik echter een mailtje waarin stond:
"Nu blijkt dat het apparaat beschadigd geleverd is, wat duidelijk zichtbaar is en niet verkoopbaar. En heb ik het apparaat meteen retour gestuurd. Nu hebben wij voor u meteen een nieuwe besteld en wanneer deze in Groningen is nemen wij weer contact met u op."
Uiteraard was ik zeer teleurgesteld.
Volgens de website was de verwachte levertijd wederom 5 werkdagen maar omdat ik na 8 werkdagen nog steeds niets had gehoord van elektrokoopjes heb ik ze een mailtje gestuurd met daarin de vraag of ze aan konden geven wanneer ik de bestelling kon verwachten. Tot op heden geen reactie.
Op 7 juli heb ik ze nogmaals een mailtje gestuurd met daarin dezelfde vraag. Ook hierop heb ik tot op heden geen reactie ontvangen.
Samenvattend: Elektrokoopjes staat op diverse vergelijkingssites vaak bovenaan als goedkoopste wat ongetwijfeld behoorlijk arbeidsintensief is. Wellicht een idee om een gedeelte van deze tijd te besteden om te reageren op klachten en/of ook daadwerkelijk te gaan leveren
5044
|Dank jullie voor het snelle verzending van de artikelen en de zeer goede service. Ook de prijs was prima. Ga zo door.
Vriendelijke groeten,
Hans van Geluk
Klant van Elektrokoopjes.nl
|ondanks een beperkte route-beschrijving, is het een goed adres om te storen!
route betreft lokatie zevenbergen.
Klant van Elektrokoopjes.nl
|prima prijs/kwaliteit verhouding en snelle ontvangst en levering
Klant van Elektrokoopjes.nl
|Heb elektrokoopje benaderd i.v.m. gewenste snelle levering. Zij hebben product op allerlaatste moment nog mee kunnen geven in levering naar filiaal in Wijchen, waar ik het de volgende ochtend conform afspraak op kon halen. Prima aflevering onder genot van kop koffie.