Betag biedt in een goedverzorgde showroom interessante auto's aan van verschillende merken en klassen. Het personeel is vriendelijk zonder zich op te dringen.
8.0
De klantgerichtheid van de medewerker
De nazorg
De uitstraling
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
Klant van Betag BV
|
Had verder nog geen ervaring met dit autobedrijf. Was er nog nooit geweest!
Maar voor de 1e keer is deze ervaring wel goed.
7.0
De nazorg
De uitstraling
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
Klant van Betag BV
|
Netjes, overzichtelijk, en geen oude auto's. Mooi nieuw pand.
8.0
De klantgerichtheid van de medewerker
De nazorg
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
De uitstraling
Klant van Betag BV
|
correcte behandeling zowel per telefoon als in de showroom
8.0
De uitstraling
De nazorg
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Betag BV
|
Heb een Volkswagen Golf V gekocht van 2006. Een Keurige auto, maar helaas had ik enkele problemen met koppeling en versnellingsbak. Ben terug gegaan naar Betag en er werd niet moeilijk gedaan. Alles is keurig opgelost! Ik ben zeer tevreden over hun service.
68 Reviews Plaats review
Klant van Betag BV
|Betag biedt in een goedverzorgde showroom interessante auto's aan van verschillende merken en klassen. Het personeel is vriendelijk zonder zich op te dringen.
Klant van Betag BV
|Had verder nog geen ervaring met dit autobedrijf. Was er nog nooit geweest!
Maar voor de 1e keer is deze ervaring wel goed.
Klant van Betag BV
|Netjes, overzichtelijk, en geen oude auto's. Mooi nieuw pand.
Klant van Betag BV
|correcte behandeling zowel per telefoon als in de showroom
Klant van Betag BV
|Heb een Volkswagen Golf V gekocht van 2006. Een Keurige auto, maar helaas had ik enkele problemen met koppeling en versnellingsbak. Ben terug gegaan naar Betag en er werd niet moeilijk gedaan. Alles is keurig opgelost! Ik ben zeer tevreden over hun service.