voor 3 jaar geleden auto gekocht, prettige verkoper en goed behandeld
nu een nieuwe verkoper ( rick ) onbeschoft en opdringerig
kon geen optie nemen op een auto die pas over een week binnen komt want volgens de verkoper worden ze al verkocht voor ze binnen zijn. NOOIT MEER DOE IK ZAKEN MET THALEN
een familiebedrijf moet eens nadenken over zijn verkopers
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Robert
|
Auto gekocht met een onderhoudsbeurt... is niet gedaan. Let hier op als je een auto koopt. Net veel kosten gehad door achterstallig onderhoud bij een andere garage.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Joppe
|
Dik tevreden met 2 auto's in onderhoud.
Vriendelijk, service gericht en soms op banden bereid mee te buigen naar prijzen van concurrenten
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Oude klant THALEN beilen peugeot
|
Ik ben zeer ontevreden over deze peugeot dealer.
4 jaar geleden daar voor een grote onderhouds beurt geweest. Distributie riem en alles laten vervangen.
Kort na deze onderhouds beurt, kwam de melding "olie druk te laag"
Terug naar deze peugeot dealer. Ze hebben de oliefilter en sensor vervangen. Maar toch bleef de meldingen weer terug komen en weer terug naar de garage. Ze konden het probleem niet vinden en volgens hun kon er gewoon mee door gereden worden. Dit heb ik gedaan, want ik vertrouw een PEUGEOT kenner op zijn woord dacht ik.
Spetember/oktober 2017 was de koppakking er tussen weg. Deze laten vervangen bij een andere garage. Auto liep daar na als een zonnetje. Perfect!
16 februari 2018
Naar deze peugeot dealer toe , om de distributieriem te laten vervangen en ook gevraagd om een pakking tussen de nokkenas huis.
Auto weer bij huis. En bij stationair draaien begon hij te schommelen in de toeren tot wel 3000.... uit laten lezen met een OPD stekker. (Distributieriem te veel vevroegd) en hij lekte weer olie. gelijk weer terug naar deze garage.
Volgens deze peugeot monteurs stond de distributieriem goed maar de nokkenas positie was niet goed. Deze hebben ze gereset. En de olie lekkage kwam doordat ze de ring van de oliedop hebben vervangen en NIET de pakking van de nokkenas huis....
Deze hebben ze later toch nog vervangen.
Toch klopte er nog een aantal dingen niet en we zijn weer terug gegaan er mee. Auto heeft er de hele dag gestaan. Dat kon je ook wel zien aan de rekening van over de 800 euro.
Helaas voor deze peugeot dealer stond de dashcams nog aan en hebben ze alleen maar 20 minuten met een zaklampje onder de kap gekeken. En dit is ook aangegeven bij hun. Rekening werd gehalveerd en kreeg boze reacties over de dashcam en ze hebben aan allerlei knoppen gezeten van de dashcam.
Na een tijdje waren er weer problemen. ANWB erbij met de melding distributieriem te veel vervroegd. Dit weer meerdere keren aangegeven bij deze peugeot dealer. Maar volgens hun zien we spoken.
Met nu als uitkomst: Motor kapot.
ANWB erbij en nog steeds dezelfde melding. Dit weer gemeld bij de garage. En ze zeggen nu dat het komt door te lage oliedruk in het carterpan. Omdat volgens hun de distributie riem niet goed afgesteld kon worden.
Van dit allemaal hebben we al zovaak meldingen gedaan en terug geweest. En er is nooit wat aangedaan.
En nu de motor kapot is , komen ze met de conclusie van de vorige problemen. En nu word de schuld naar ons geschoven...
Hier ben ik nog niet klaar mee en ga ook verder stappen ondernemen.
En trouwens als je problemen hebt met de motor en gaat kapot na vele meldingen te maken, dan word je uitgekaffert en weggeduwd aan de telefoon
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Coen Bakker
|
Een eerlijk autobedrijf. Goede service en een no nonsens houding.
Een garage die echt aan te raden is.
18 Reviews Plaats review
Hans Peters
|voor 3 jaar geleden auto gekocht, prettige verkoper en goed behandeld
nu een nieuwe verkoper ( rick ) onbeschoft en opdringerig
kon geen optie nemen op een auto die pas over een week binnen komt want volgens de verkoper worden ze al verkocht voor ze binnen zijn. NOOIT MEER DOE IK ZAKEN MET THALEN
een familiebedrijf moet eens nadenken over zijn verkopers
Robert
|Auto gekocht met een onderhoudsbeurt... is niet gedaan. Let hier op als je een auto koopt. Net veel kosten gehad door achterstallig onderhoud bij een andere garage.
Joppe
|Dik tevreden met 2 auto's in onderhoud.
Vriendelijk, service gericht en soms op banden bereid mee te buigen naar prijzen van concurrenten
Oude klant THALEN beilen peugeot
|Ik ben zeer ontevreden over deze peugeot dealer.
4 jaar geleden daar voor een grote onderhouds beurt geweest. Distributie riem en alles laten vervangen.
Kort na deze onderhouds beurt, kwam de melding "olie druk te laag"
Terug naar deze peugeot dealer. Ze hebben de oliefilter en sensor vervangen. Maar toch bleef de meldingen weer terug komen en weer terug naar de garage. Ze konden het probleem niet vinden en volgens hun kon er gewoon mee door gereden worden. Dit heb ik gedaan, want ik vertrouw een PEUGEOT kenner op zijn woord dacht ik.
Spetember/oktober 2017 was de koppakking er tussen weg. Deze laten vervangen bij een andere garage. Auto liep daar na als een zonnetje. Perfect!
16 februari 2018
Naar deze peugeot dealer toe , om de distributieriem te laten vervangen en ook gevraagd om een pakking tussen de nokkenas huis.
Auto weer bij huis. En bij stationair draaien begon hij te schommelen in de toeren tot wel 3000.... uit laten lezen met een OPD stekker. (Distributieriem te veel vevroegd) en hij lekte weer olie. gelijk weer terug naar deze garage.
Volgens deze peugeot monteurs stond de distributieriem goed maar de nokkenas positie was niet goed. Deze hebben ze gereset. En de olie lekkage kwam doordat ze de ring van de oliedop hebben vervangen en NIET de pakking van de nokkenas huis....
Deze hebben ze later toch nog vervangen.
Toch klopte er nog een aantal dingen niet en we zijn weer terug gegaan er mee. Auto heeft er de hele dag gestaan. Dat kon je ook wel zien aan de rekening van over de 800 euro.
Helaas voor deze peugeot dealer stond de dashcams nog aan en hebben ze alleen maar 20 minuten met een zaklampje onder de kap gekeken. En dit is ook aangegeven bij hun. Rekening werd gehalveerd en kreeg boze reacties over de dashcam en ze hebben aan allerlei knoppen gezeten van de dashcam.
Na een tijdje waren er weer problemen. ANWB erbij met de melding distributieriem te veel vervroegd. Dit weer meerdere keren aangegeven bij deze peugeot dealer. Maar volgens hun zien we spoken.
Met nu als uitkomst: Motor kapot.
ANWB erbij en nog steeds dezelfde melding. Dit weer gemeld bij de garage. En ze zeggen nu dat het komt door te lage oliedruk in het carterpan. Omdat volgens hun de distributie riem niet goed afgesteld kon worden.
Van dit allemaal hebben we al zovaak meldingen gedaan en terug geweest. En er is nooit wat aangedaan.
En nu de motor kapot is , komen ze met de conclusie van de vorige problemen. En nu word de schuld naar ons geschoven...
Hier ben ik nog niet klaar mee en ga ook verder stappen ondernemen.
En trouwens als je problemen hebt met de motor en gaat kapot na vele meldingen te maken, dan word je uitgekaffert en weggeduwd aan de telefoon
Coen Bakker
|Een eerlijk autobedrijf. Goede service en een no nonsens houding.
Een garage die echt aan te raden is.