Wat een ongelofelijk kut bedrijf is dit. Heb nog nooit zo'n slechte auto gekocht als daar. Heb ook het idee dat het een slecht gerepareerde, geïmporteerde schade auto is, maar geen woord over gerept. Als je de auto wilt bezichtigen staan ze er, maar daarna met klachten hoor je ze niet. Als ze maar kunnen verkopen. Nee hier doe ik geen zaken meer.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rene
|
2 jaar geleden een seat met 60000 km gekocht met de vooronderstellingen dat de auto een grote beurt heeft gehad bij een 80000 kilometer bleken de originele fabrieks filters en de bougies er nog in te zitten paar gebeld werd beloofd terug gebeld te nooit gebeurd jammer
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hans
|
Jaren geleden hier een auto gekocht, had motormanagement probleem maar zou opgelost worden., onder die voorwaarde de auto gekocht
Auto is aantal malen terug geweest maar probleem bleef, ondanks de belofte het probleem op te lossen wat niet gebeurd is, werden mij de helft van de kosten in rekening gebracht, hier tegen in protest gegaan, maar dan kom je er achter hou deze mensen werkelijk in elkaar steken, onaangenaam intimiderende gasten zijn het, ik zal uit fatsoen geen namen noemen.
De klap op de vuurpijl kwam toen ik mijn auto weer wilde verkopen, de tellerstand bleek met meer dan 90000 km terug gedraad te zijn!
Fijne jongenszijn dit , mijn advies, :,, Koop hier NOOIT een auto!!"
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Johan van den Bosch
|
Mijn eerste auto bij Betag gekocht. Vorige week een citroen c1 op de website gevonden. Gebeld voor proefrit, dat kon. Kwam met de auto naar mijn huisadres. Fijne en nuchtere onderhandeling. Auto is in perfecte conditie afgeleverd. Hoefde niet eens bij te tanken. Voor de volgende auto ga ik zeker weer bij betag aan de bel trekken. Top service!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Betag BV
|
zeer vriendelijk en vakkundige mensen.
nemen veel tijd voor de klant om de juiste auto te vinden.
koffie staat klaar :-)
Afspraken werden prima nagekomen.
68 Reviews Plaats review
1x klant
|Wat een ongelofelijk kut bedrijf is dit. Heb nog nooit zo'n slechte auto gekocht als daar. Heb ook het idee dat het een slecht gerepareerde, geïmporteerde schade auto is, maar geen woord over gerept. Als je de auto wilt bezichtigen staan ze er, maar daarna met klachten hoor je ze niet. Als ze maar kunnen verkopen. Nee hier doe ik geen zaken meer.
Rene
|2 jaar geleden een seat met 60000 km gekocht met de vooronderstellingen dat de auto een grote beurt heeft gehad bij een 80000 kilometer bleken de originele fabrieks filters en de bougies er nog in te zitten paar gebeld werd beloofd terug gebeld te nooit gebeurd jammer
Hans
|Jaren geleden hier een auto gekocht, had motormanagement probleem maar zou opgelost worden., onder die voorwaarde de auto gekocht
Auto is aantal malen terug geweest maar probleem bleef, ondanks de belofte het probleem op te lossen wat niet gebeurd is, werden mij de helft van de kosten in rekening gebracht, hier tegen in protest gegaan, maar dan kom je er achter hou deze mensen werkelijk in elkaar steken, onaangenaam intimiderende gasten zijn het, ik zal uit fatsoen geen namen noemen.
De klap op de vuurpijl kwam toen ik mijn auto weer wilde verkopen, de tellerstand bleek met meer dan 90000 km terug gedraad te zijn!
Fijne jongenszijn dit , mijn advies, :,, Koop hier NOOIT een auto!!"
Johan van den Bosch
|Mijn eerste auto bij Betag gekocht. Vorige week een citroen c1 op de website gevonden. Gebeld voor proefrit, dat kon. Kwam met de auto naar mijn huisadres. Fijne en nuchtere onderhandeling. Auto is in perfecte conditie afgeleverd. Hoefde niet eens bij te tanken. Voor de volgende auto ga ik zeker weer bij betag aan de bel trekken. Top service!
Klant van Betag BV
|zeer vriendelijk en vakkundige mensen.
nemen veel tijd voor de klant om de juiste auto te vinden.
koffie staat klaar :-)
Afspraken werden prima nagekomen.