Betag is een bedrijf wat zijn afspraken niet nakomt. Ik koop een setje winterbanden met velgen en wanneer ik telefonisch een afspraak maak om ze op te halen blijkt dat ze ondertussen aan een ander verkocht zijn. Het enigste wat je hoort is sorry. Ze zullen er naderhand wel meer geld voor gekregen hebben. Afspraak is toch afspraak.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Betag BV
|
Zeer positief. Zeer vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een auto en alles werd netjes afgehandeld. Alle kleine dingetjes wat mankeerde aan de auto zoals krasjes en deukjes werd keurig opgelost.
9.0
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
De uitstraling
De nazorg
De kwaliteit van de informatie
Klant van Betag BV
|
Een erg goede ervaring in het begin, na een niet opgemerkt mankement aan de auto een nog betere ervaring zelfs! Naar volle tevredenheid opgelost, complimenten..
10
De kwaliteit van de informatie
De nazorg
De uitstraling
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
Klant van Betag BV
|
Prima bedrijf met mooie auto's en deskundig personeel in een mooi pand aan de A28.
9.0
De uitstraling
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
De kwaliteit van de informatie
De nazorg
Luuk
|
Prettig bedrijf, nette zaak en Max heeft ons goed geholpen
68 Reviews Plaats review
Ton
|Betag is een bedrijf wat zijn afspraken niet nakomt. Ik koop een setje winterbanden met velgen en wanneer ik telefonisch een afspraak maak om ze op te halen blijkt dat ze ondertussen aan een ander verkocht zijn. Het enigste wat je hoort is sorry. Ze zullen er naderhand wel meer geld voor gekregen hebben. Afspraak is toch afspraak.
Klant van Betag BV
|Zeer positief. Zeer vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een auto en alles werd netjes afgehandeld. Alle kleine dingetjes wat mankeerde aan de auto zoals krasjes en deukjes werd keurig opgelost.
Klant van Betag BV
|Een erg goede ervaring in het begin, na een niet opgemerkt mankement aan de auto een nog betere ervaring zelfs! Naar volle tevredenheid opgelost, complimenten..
Klant van Betag BV
|Prima bedrijf met mooie auto's en deskundig personeel in een mooi pand aan de A28.
Luuk
|Prettig bedrijf, nette zaak en Max heeft ons goed geholpen