Klik hier om je antwoord te annuleren.
24 september 2011
vriendelijk personeel; autobedrijf gevonden op internet, service was goed.
21 september 2011
Prima geholpen in een informele sfeer.
19 september 2011
Heel toevallig een bezoek gebracht. Goeie ontvangst, vriendelijk en zakelijk.
Prettige mensen en een persoonlijke behandeling.
ik ben er tevreden over
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit autobedrijf?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen?
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
68 Reviews Plaats review
Klant van Betag BV
|vriendelijk personeel; autobedrijf gevonden op internet, service was goed.
Klant van Betag BV
|Prima geholpen in een informele sfeer.
Klant van Betag BV
|Heel toevallig een bezoek gebracht.
Goeie ontvangst, vriendelijk en zakelijk.
Klant van Betag BV
|Prettige mensen en een persoonlijke behandeling.
Klant van Betag BV
|ik ben er tevreden over