Waardeloze service liegen en bedriegen i ***die toen hij op de lagere school zat zijn broodtrommel liet afpakken en nu het kleine schofterige mannetje speelt. Kom hier nooit meer en rij nu naar Gouda
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Michael
|
Ik zal je tekst naar het Nederlands vertalen:
"Vier maanden geleden kocht ik een nieuwe auto omdat ik met mijn vorige auto dezelfde problemen had, zoals het EPC-lampje dat begon te branden, vermogensverlies van de turbo, het alarm-112-systeem dat automatisch werd geactiveerd, enzovoort. POINT heeft beloofd mij een nieuwe auto te geven, maar ik moest nog eens 17.000 euro bijbetalen. Omdat mijn vorige auto dezelfde problemen had en ik gedwongen was een nieuwe te kopen omdat ze na 36 bezoeken aan de garage nog steeds geen antwoord hadden, bemoeide PON zich ermee en bood aan een deel van het geld te betalen. Het probleem lag bij de CO2-uitstoot van de auto, die niet kon worden verwerkt. Ik had een voorgevoel, dus ik heb alles gefilmd, foto's gemaakt en gesprekken opgenomen met telefoons. Ze vertelden me dat de auto hetzelfde was als mijn vorige, maar zonder problemen. We kwamen overeen dat ik dat geld zou betalen. Theo van Vossen belde me en zei dat de auto klaar was. Ik kwam en tot mijn verbazing was er niets zoals we hadden afgesproken. Ze hadden niet gedaan wat we zeiden, namelijk het versterker en de luidsprekers uit mijn vorige auto halen die ik samen met de knipperlichten door hen had laten installeren. Ze beloofden opnieuw een afspraak te maken om dit te doen. Na twee weken ging ik daarheen en liet mijn auto achter zodat ze het konden doen. We waren ook overeengekomen dat ze mijn camera die in de vorige auto was ingebouwd, zouden overzetten. We hebben dit allemaal op papier gezet en ondertekend. Toen ik kwam om de auto op te halen en vroeg of alles klaar was, kreeg ik van hen te horen dat ze de tweeters en voorste luidsprekers hadden geïnstalleerd en dat ik het moest proberen en het hun moest laten weten als ik het niet leuk vond. Ik was een beetje verrast en omdat ik veel werk had dat op me wachtte, moest ik gaan. Na een paar dagen belde ik omdat ik van de Volkswagen-dealer had gehoord dat ze de luidsprekers niet konden installeren zonder de filter die ze uit de auto hadden gehaald en die in een doos in de auto lag. Iedereen was een beetje verbaasd hoe Volkswagen dat deed. Ik belde en vroeg wanneer ze klaar zouden zijn met wat ze waren begonnen, en ik kreeg een e-mail waarin stond dat ze de luidsprekers niet konden installeren zonder de versterker, en als ik wilde dat ze dat deden, moesten zij het bestellen en dan zouden ze het installeren. Ik was verbaasd en ging daarheen en trof hun nieuwe baas aan. Ik vroeg hem wat er was gebeurd met mijn versterker, en hij zei dat hij ernaar zou kijken en me een e-mail zou sturen wanneer ze het zouden installeren. Na een paar dagen kreeg ik een antwoord waarin stond dat ze het niet zouden installeren vanwege de vorige problemen in mijn vorige auto die door de versterker en de luidsprekers werden veroorzaakt, maar als ik wilde, kon ik het zelf laten installeren. Zoals ik al eerder zei, heb ik foto's gemaakt van alle e-mails die ik van hen heb ontvangen en WhatsApp-berichten, en tot mijn verbazing hebben ze alle berichten verwijderd omdat ze denken dat ze er zo gemakkelijk mee wegkomen. Gelukkig heb ik al eerder zo'n school gehad en nu zal ik ze aanklagen voor alle verloren zaken en het gedoe dat ik van hun bazen heb doorstaan die proberen mensen te manipuleren. Voor mij nooit meer Volkswagen en ik zal blijven vechten tot de laatste dag, want zeker weten dat geen van hen ooit nog dit werk zal doen."
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
P.K
|
Vervelend en een manipulatieve bedrijf leggen hun probleem graag bij de consument en laten ze maar al te graag voor alles opdraaien.
10 maanden geleden hebben ik een nieuwe Vw transporter gekocht bij A-point bedrijfswagens Amsterdam Zuidoost auto dealer.
Nu blijkt de de koppelingsplaat al stuk te zijn gegaan en er wordt mij verteld dat ik waarschijnlijk met mijn voet op de koppeling heb gereden en of met de handrem erop terwijl er een handrem alarm op zit!!!!
Ik heb mijn rijbewijs nu al zeker 20 jaar en ben een zeer ervaren bestuurder.
En heb jaren met plezier gereden in mijn voorgaande transporter.
Ze geven niet graag toe dat ze een foutieve transporter hebben verkocht aan mij.
Het kan incidenteel wel eens gebeuren dat een nieuwe transporter kapot gaat maar laat de consument niet hiervoor opdraaien A-point.nl !!!!
Mijn advies is denk 10x na als je een auto bij hun afneemt!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Arnold Roosendaal
|
Dikke 10 plus voor dit bedrijf. Keurig geholpen en alles online. Peter *** is en fantastische kerel die werkzaam is bij een prachtig bedrijf. Erg blij met de service die ik kreeg bij de aankoop van andere auto.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
e. beintema
|
Can't believe it! I had a firm (covid) appointment to view a specific car. I arrived 10 minutes before the time but was casually told it had been sold. I received no notification at all - no phone call, no Email. The least they could do, if they were a respectable company, would be to tell you that when you make an appointment there is a possibility that it would be sold. I gave up a whole afternoon for the visit and they were incredibly cavalier about it. Consequently, I will never go back to that company and they have lost a customer.
20 Reviews Plaats review
Andre
|Waardeloze service liegen en bedriegen i ***die toen hij op de lagere school zat zijn broodtrommel liet afpakken en nu het kleine schofterige mannetje speelt. Kom hier nooit meer en rij nu naar Gouda
Michael
|Ik zal je tekst naar het Nederlands vertalen:
"Vier maanden geleden kocht ik een nieuwe auto omdat ik met mijn vorige auto dezelfde problemen had, zoals het EPC-lampje dat begon te branden, vermogensverlies van de turbo, het alarm-112-systeem dat automatisch werd geactiveerd, enzovoort. POINT heeft beloofd mij een nieuwe auto te geven, maar ik moest nog eens 17.000 euro bijbetalen. Omdat mijn vorige auto dezelfde problemen had en ik gedwongen was een nieuwe te kopen omdat ze na 36 bezoeken aan de garage nog steeds geen antwoord hadden, bemoeide PON zich ermee en bood aan een deel van het geld te betalen. Het probleem lag bij de CO2-uitstoot van de auto, die niet kon worden verwerkt. Ik had een voorgevoel, dus ik heb alles gefilmd, foto's gemaakt en gesprekken opgenomen met telefoons. Ze vertelden me dat de auto hetzelfde was als mijn vorige, maar zonder problemen. We kwamen overeen dat ik dat geld zou betalen. Theo van Vossen belde me en zei dat de auto klaar was. Ik kwam en tot mijn verbazing was er niets zoals we hadden afgesproken. Ze hadden niet gedaan wat we zeiden, namelijk het versterker en de luidsprekers uit mijn vorige auto halen die ik samen met de knipperlichten door hen had laten installeren. Ze beloofden opnieuw een afspraak te maken om dit te doen. Na twee weken ging ik daarheen en liet mijn auto achter zodat ze het konden doen. We waren ook overeengekomen dat ze mijn camera die in de vorige auto was ingebouwd, zouden overzetten. We hebben dit allemaal op papier gezet en ondertekend. Toen ik kwam om de auto op te halen en vroeg of alles klaar was, kreeg ik van hen te horen dat ze de tweeters en voorste luidsprekers hadden geïnstalleerd en dat ik het moest proberen en het hun moest laten weten als ik het niet leuk vond. Ik was een beetje verrast en omdat ik veel werk had dat op me wachtte, moest ik gaan. Na een paar dagen belde ik omdat ik van de Volkswagen-dealer had gehoord dat ze de luidsprekers niet konden installeren zonder de filter die ze uit de auto hadden gehaald en die in een doos in de auto lag. Iedereen was een beetje verbaasd hoe Volkswagen dat deed. Ik belde en vroeg wanneer ze klaar zouden zijn met wat ze waren begonnen, en ik kreeg een e-mail waarin stond dat ze de luidsprekers niet konden installeren zonder de versterker, en als ik wilde dat ze dat deden, moesten zij het bestellen en dan zouden ze het installeren. Ik was verbaasd en ging daarheen en trof hun nieuwe baas aan. Ik vroeg hem wat er was gebeurd met mijn versterker, en hij zei dat hij ernaar zou kijken en me een e-mail zou sturen wanneer ze het zouden installeren. Na een paar dagen kreeg ik een antwoord waarin stond dat ze het niet zouden installeren vanwege de vorige problemen in mijn vorige auto die door de versterker en de luidsprekers werden veroorzaakt, maar als ik wilde, kon ik het zelf laten installeren. Zoals ik al eerder zei, heb ik foto's gemaakt van alle e-mails die ik van hen heb ontvangen en WhatsApp-berichten, en tot mijn verbazing hebben ze alle berichten verwijderd omdat ze denken dat ze er zo gemakkelijk mee wegkomen. Gelukkig heb ik al eerder zo'n school gehad en nu zal ik ze aanklagen voor alle verloren zaken en het gedoe dat ik van hun bazen heb doorstaan die proberen mensen te manipuleren. Voor mij nooit meer Volkswagen en ik zal blijven vechten tot de laatste dag, want zeker weten dat geen van hen ooit nog dit werk zal doen."
P.K
|Vervelend en een manipulatieve bedrijf leggen hun probleem graag bij de consument en laten ze maar al te graag voor alles opdraaien.
10 maanden geleden hebben ik een nieuwe Vw transporter gekocht bij A-point bedrijfswagens Amsterdam Zuidoost auto dealer.
Nu blijkt de de koppelingsplaat al stuk te zijn gegaan en er wordt mij verteld dat ik waarschijnlijk met mijn voet op de koppeling heb gereden en of met de handrem erop terwijl er een handrem alarm op zit!!!!
Ik heb mijn rijbewijs nu al zeker 20 jaar en ben een zeer ervaren bestuurder.
En heb jaren met plezier gereden in mijn voorgaande transporter.
Ze geven niet graag toe dat ze een foutieve transporter hebben verkocht aan mij.
Het kan incidenteel wel eens gebeuren dat een nieuwe transporter kapot gaat maar laat de consument niet hiervoor opdraaien A-point.nl !!!!
Mijn advies is denk 10x na als je een auto bij hun afneemt!
Arnold Roosendaal
|Dikke 10 plus voor dit bedrijf. Keurig geholpen en alles online. Peter *** is en fantastische kerel die werkzaam is bij een prachtig bedrijf. Erg blij met de service die ik kreeg bij de aankoop van andere auto.
e. beintema
|Can't believe it! I had a firm (covid) appointment to view a specific car. I arrived 10 minutes before the time but was casually told it had been sold. I received no notification at all - no phone call, no Email. The least they could do, if they were a respectable company, would be to tell you that when you make an appointment there is a possibility that it would be sold. I gave up a whole afternoon for the visit and they were incredibly cavalier about it. Consequently, I will never go back to that company and they have lost a customer.