2 maanden geleden is mijn MG Marvel voor een onderhoudsbeurt geweest. Ik heb een scheurtje in het leer van mijn bestuurdersstoel. Valt onder de garantie. Afspraak ter reparatie zou worden gemaakt. Inmiddels 9 x gebeld telkens met verzoek om terug te bellen wanneer de reparatie uitgevoerd gaat worden. 0 keer teruggebeld. 2 x een klachtenformulier ingevuld. Helpt ook niet. TOTAAL GEEN REACTIE. WAT EEN WAARDELOZE "SERVICE"
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ahmet
|
Gisteren voor groot onderhoud langs geweest voor mijn peugeot 5008. Alles is netjes vooraf uitgelegd.
kon mijn auto weer ophalen op vooraf aangegeven tijd. Ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben over de service en communicatie.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Bianca
|
Wat een waardeloze dealer. Ik zou iedereen adviseren een andere dealer dan MG/Citroen Amsterdam te kiezen voor aankoop of onderhoud. Deze MG dealer heeft namelijk bij onderhoud schade gereden aan mijn auto. Deze schade kon ik laten herstellen en de factuur zou door hun betaald worden. Staat op schrift. Inmiddels is de schade hersteld en hebben ze nog steeds mijn factuur niet betaald. En laten ze niets van zich horen. Ze nemen de telefoon niet op (51x gebeld in 1 week), reageren niet op voicemail berichten (stuk of 12), ze beantwoorden mails (8 mails) niet, ze reageren niet op terugbelverzoeken (15 verzoeken). Dus ze zijn blij als je 35.000 euro betaald voor je auto. En daarna is het klantvriendelijkheid ver te zoeken. En dan durven ze nog op de balie een bordje te plaatsen voor een beoordeling en dat een 8 niet hoog genoeg voor ze is. Mijn 1 ster is niet laag genoeg. DUS WEES GEWAARSCHUWD KOOP NIETS BIJ VAN MOSSEL MG/CITROEN AMSTERDAM
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Pablo
|
Ik kwam voor onderhoud, werd in de ochtend gebeld om de kosten door te nemen. En was kort daarna gebeld dat hij weer klaar stond. Toen ik mijn auto weer mee kreeg was hij netjes stof gezogen en gewassen ????????
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hans
|
Tijdens de onderhoudsbeurt is de distributieriem zonder goedkeuring vooraf vervangen. Het bleek een terugroepactie van Peugot Nederland. Onder protest betaald en dit op de bon laten zetten. Vervolgens een klacht ingediend maar hierop geen reactie. Uiteindelijk via de Directie van Van Mossel teruggebeld door de vestigingsmanager van Van Mossel Zuid-Oost met excuses en alsnog een coulance regeling. De creditnota zou binnen een paar dagen worden geregeld maar dit duurt inmiddels ruim twee weken. Waardeloze service, wordt vervolgd...
49 Reviews Plaats review
M. Spanjer
|2 maanden geleden is mijn MG Marvel voor een onderhoudsbeurt geweest. Ik heb een scheurtje in het leer van mijn bestuurdersstoel. Valt onder de garantie. Afspraak ter reparatie zou worden gemaakt. Inmiddels 9 x gebeld telkens met verzoek om terug te bellen wanneer de reparatie uitgevoerd gaat worden. 0 keer teruggebeld. 2 x een klachtenformulier ingevuld. Helpt ook niet. TOTAAL GEEN REACTIE. WAT EEN WAARDELOZE "SERVICE"
Ahmet
|Gisteren voor groot onderhoud langs geweest voor mijn peugeot 5008. Alles is netjes vooraf uitgelegd.
kon mijn auto weer ophalen op vooraf aangegeven tijd. Ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben over de service en communicatie.
Bianca
|Wat een waardeloze dealer. Ik zou iedereen adviseren een andere dealer dan MG/Citroen Amsterdam te kiezen voor aankoop of onderhoud. Deze MG dealer heeft namelijk bij onderhoud schade gereden aan mijn auto. Deze schade kon ik laten herstellen en de factuur zou door hun betaald worden. Staat op schrift. Inmiddels is de schade hersteld en hebben ze nog steeds mijn factuur niet betaald. En laten ze niets van zich horen. Ze nemen de telefoon niet op (51x gebeld in 1 week), reageren niet op voicemail berichten (stuk of 12), ze beantwoorden mails (8 mails) niet, ze reageren niet op terugbelverzoeken (15 verzoeken). Dus ze zijn blij als je 35.000 euro betaald voor je auto. En daarna is het klantvriendelijkheid ver te zoeken. En dan durven ze nog op de balie een bordje te plaatsen voor een beoordeling en dat een 8 niet hoog genoeg voor ze is. Mijn 1 ster is niet laag genoeg. DUS WEES GEWAARSCHUWD KOOP NIETS BIJ VAN MOSSEL MG/CITROEN AMSTERDAM
Pablo
|Ik kwam voor onderhoud, werd in de ochtend gebeld om de kosten door te nemen. En was kort daarna gebeld dat hij weer klaar stond. Toen ik mijn auto weer mee kreeg was hij netjes stof gezogen en gewassen ????????
Hans
|Tijdens de onderhoudsbeurt is de distributieriem zonder goedkeuring vooraf vervangen. Het bleek een terugroepactie van Peugot Nederland. Onder protest betaald en dit op de bon laten zetten. Vervolgens een klacht ingediend maar hierop geen reactie. Uiteindelijk via de Directie van Van Mossel teruggebeld door de vestigingsmanager van Van Mossel Zuid-Oost met excuses en alsnog een coulance regeling. De creditnota zou binnen een paar dagen worden geregeld maar dit duurt inmiddels ruim twee weken. Waardeloze service, wordt vervolgd...