Ik heb schoenen besteld van het merk Mason.
Deze schoenen zijn besteld geweest op 19 december 2021 om vervolgens op 4 januari naar de orthopeed te brengen wegens aanpassingen.
Op 21 december 2021 krijg ik een mail waarin staat dat de schoenen zijn bezorgd. Ik ben de hele dag thuis geweest, niemand aangebeld, bij de buren niet geleverd, geen briefje in de brievenbus, helemaal niks.
Vervolgens verschillende keren geprobeerd via de chat bijenkorf te benaderen, ook hier geen gehoor of communicatie waarbij ze je kunnen helpen . Vervolgens een mail opgesteld waarin ik een antwoord krijg: ze gaan een onderzoek starten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 weken. Dus ik denk die gaan achterhalen waar het pakket gebleven is? NIET DUS.
Vervolgens krijg ik op 05/01/2022 een mail waarin staat dat '' het onderzoek is afgerond'' en dat het op een normale wijze geleverd is. wij kunnen u dit dus niet vergoeden.
Het is toch tegek dat je voor bijna 300 euro schoenen besteld en vervolgens niets krijgt. Bij deze als Beijenkorf dit leest: binnen 5 werkdagen een reactie anders worden er juridische stappen ondernomen. Eveneens is dit de laatste keer dat ik iets bij jullie bestel. Graag met een oplossing komen en niet steeds proberen uit te stellen.
We zijn nu een maand verder en nog steeds geen reactie of oplossing.
ordernr: 1742100: 35039677
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Steven
|
Meer als een maand geleden een bestelling gedaan, waarbij ik mijn bestelling heb ontvangen en daarin ontbraken er een paar producten die ik had besteld. Ik heb meteen telefonisch contact gezocht met de Bijenkorf. Daarna hebben ze een onderzoek ingesteld hierbij heb meerdere malen 4x telefonisch contact en 8 a 9 x een mail moeten sturen om een reactie te krijgen. nu een reactie ontvangen met als conclusie dat de producten erin zaten en dat zij er verder niks mee gaan doen omdat ik aangaf dat de doos niet beschadigd zou zijn, als iemand de plakband open snijd en dan weer dicht plakt zie ik dan dat het beschadigd is, nee! Heb nog gevraagd om fotos te sturen maar dat hoefde niet. In dit geval doet Bijenkorf niks meer voor je dus heb je maar pech en zoek je het maar uit. Ik zit zit zonder producten voor bijna ¢500-, dus nu andere manieren zoeken om mijn geld terug te krijgen en idd ook bekend maken hoe de Bijenkorf handelt als producten opeens vermist raken, de klant is hier maar de dupe van! Slecht bedrijf die het met zijn klantenservice het in ieder geval niet zo nauw met de klant neemt! Bestel hier nooit meer!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van De Bijenkorf algemeen
|
Bij de kassa stond niemand. Er kwam direct toen ik er stond iemand aan. Netjes begroet. Mooi topje gaf ze aan. Nam de tijd. Vriendelijk persoon. Netjes ingepakt. Met zorg. Om de balie heen gelopen om mij de tas te overhandigen en mij nog een prettige dag te wensen
9.0
Klant van De Bijenkorf algemeen
|
De Bijenkorf is een goede werkgever, het heeft goede arbeidsvoorwaarden. Verder heeft de Bijenkorf een ruim assortiment en klantvriendelijk personeel
539 Reviews Plaats review
jordy
|Ik heb schoenen besteld van het merk Mason.
Deze schoenen zijn besteld geweest op 19 december 2021 om vervolgens op 4 januari naar de orthopeed te brengen wegens aanpassingen.
Op 21 december 2021 krijg ik een mail waarin staat dat de schoenen zijn bezorgd. Ik ben de hele dag thuis geweest, niemand aangebeld, bij de buren niet geleverd, geen briefje in de brievenbus, helemaal niks.
Vervolgens verschillende keren geprobeerd via de chat bijenkorf te benaderen, ook hier geen gehoor of communicatie waarbij ze je kunnen helpen . Vervolgens een mail opgesteld waarin ik een antwoord krijg: ze gaan een onderzoek starten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 weken. Dus ik denk die gaan achterhalen waar het pakket gebleven is? NIET DUS.
Vervolgens krijg ik op 05/01/2022 een mail waarin staat dat '' het onderzoek is afgerond'' en dat het op een normale wijze geleverd is. wij kunnen u dit dus niet vergoeden.
Het is toch tegek dat je voor bijna 300 euro schoenen besteld en vervolgens niets krijgt. Bij deze als Beijenkorf dit leest: binnen 5 werkdagen een reactie anders worden er juridische stappen ondernomen. Eveneens is dit de laatste keer dat ik iets bij jullie bestel. Graag met een oplossing komen en niet steeds proberen uit te stellen.
We zijn nu een maand verder en nog steeds geen reactie of oplossing.
ordernr: 1742100: 35039677
Steven
|Meer als een maand geleden een bestelling gedaan, waarbij ik mijn bestelling heb ontvangen en daarin ontbraken er een paar producten die ik had besteld. Ik heb meteen telefonisch contact gezocht met de Bijenkorf. Daarna hebben ze een onderzoek ingesteld hierbij heb meerdere malen 4x telefonisch contact en 8 a 9 x een mail moeten sturen om een reactie te krijgen. nu een reactie ontvangen met als conclusie dat de producten erin zaten en dat zij er verder niks mee gaan doen omdat ik aangaf dat de doos niet beschadigd zou zijn, als iemand de plakband open snijd en dan weer dicht plakt zie ik dan dat het beschadigd is, nee! Heb nog gevraagd om fotos te sturen maar dat hoefde niet. In dit geval doet Bijenkorf niks meer voor je dus heb je maar pech en zoek je het maar uit. Ik zit zit zonder producten voor bijna ¢500-, dus nu andere manieren zoeken om mijn geld terug te krijgen en idd ook bekend maken hoe de Bijenkorf handelt als producten opeens vermist raken, de klant is hier maar de dupe van! Slecht bedrijf die het met zijn klantenservice het in ieder geval niet zo nauw met de klant neemt! Bestel hier nooit meer!
Klant van De Bijenkorf algemeen
|Bij de kassa stond niemand. Er kwam direct toen ik er stond iemand aan. Netjes begroet. Mooi topje gaf ze aan. Nam de tijd. Vriendelijk persoon. Netjes ingepakt. Met zorg. Om de balie heen gelopen om mij de tas te overhandigen en mij nog een prettige dag te wensen
Klant van De Bijenkorf algemeen
|De Bijenkorf is een goede werkgever, het heeft goede arbeidsvoorwaarden. Verder heeft de Bijenkorf een ruim assortiment en klantvriendelijk personeel
Klant van De Bijenkorf algemeen
|Alleen doirheen gelopen