Na de aankoop van een haard bij HGB Trading kwamen al snel meerdere problemen aan het licht. De verf van de deurhendel liet los, de afdichting versleet binnen een jaar en de deur bleek scheef gemonteerd. In plaats van dit netjes op te lossen, wees de verkoper telkens naar de klant: “verkeerd gebruik” of “te warm gestookt”.
Een onafhankelijke specialist bevestigde dat het duidelijk om fabricagefouten ging, maar HGB weigerde verantwoordelijkheid te nemen.
Kortom: slechte kwaliteit, slechte service. Laat je niet misleiden door de lage prijs – goedkoop is hier echt duurkoop.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Mijn aankoopervaring met een houtkachel en rookkanaal voor een houten dak was absoluut niet naar tevredenheid. Ondanks mijn uitgebreide uitleg aan de verkoper en de belofte dat de installatie voor de meeste mensen gemakkelijk zou zijn, bleek de realiteit veel complexer dan verwacht. De plafondbeugel bleek te klein te zijn en vertoonde gaten die ontbraken, wat aanzienlijke problemen veroorzaakte. Bovendien waren de schroeven niet verzonken, wat potentieel schade kon toebrengen.
De verkoper reageerde aanvankelijk terughoudend en herhaalde voortdurend dat alles standaard was en dat niet-verzonken schroeven als normaal werden beschouwd. Het kostte veel aandringen en het tonen van foto's voordat hij toegaf dat er gaten geboord moesten worden en dat ik zelf aanpassingen aan de ijzeren pijp moest maken. Het was duidelijk dat de klantenservice tekortschoot.
Uiteindelijk heb ik besloten om de meegeleverde beugel niet te gebruiken om schade aan mijn dubbelwandige pijp te voorkomen. Gelukkig vond ik elders betere ondersteuning bij een andere leverancier in de buurt, die me ook materialen van betere kwaliteit aanbood.
Toen ik de verkoper aansprak op de problemen tijdens de montage, reageerde hij defensief en weigerde hij de pijp terug te nemen vanwege een kleine kras die was ontstaan bij het passen van de beugel. Dit stond in schril contrast met zijn eerdere bewering dat niet-verzonken schroeven als normaal werden beschouwd. Al met al was mijn totale ervaring met deze leverancier uiterst teleurstellend en frustrerend. Gelukkig vond ik elders goede service en producten van betere kwaliteit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sandra
|
Duidelijke website artikelen goed verpakt en van goede kwaliteit.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marianna
|
Slechte service, totaal niet klantgericht, komen afspraken niet na omtrent garantie, we zijn gewoon opgelicht! Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een winkel, ze zouden zich diep moeten schamen. Ik raad dit bedrijf dan ook ABSOLUUT NIET aan!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ron van rouwendaal
|
Goed geadviseerd. Goed verpakte zending op afgesproken datum geleverd. Kortom tevreden.
420 Reviews Plaats review
Johnny
|Na de aankoop van een haard bij HGB Trading kwamen al snel meerdere problemen aan het licht. De verf van de deurhendel liet los, de afdichting versleet binnen een jaar en de deur bleek scheef gemonteerd. In plaats van dit netjes op te lossen, wees de verkoper telkens naar de klant: “verkeerd gebruik” of “te warm gestookt”.
Een onafhankelijke specialist bevestigde dat het duidelijk om fabricagefouten ging, maar HGB weigerde verantwoordelijkheid te nemen.
Kortom: slechte kwaliteit, slechte service. Laat je niet misleiden door de lage prijs – goedkoop is hier echt duurkoop.
Jan
|Mijn aankoopervaring met een houtkachel en rookkanaal voor een houten dak was absoluut niet naar tevredenheid. Ondanks mijn uitgebreide uitleg aan de verkoper en de belofte dat de installatie voor de meeste mensen gemakkelijk zou zijn, bleek de realiteit veel complexer dan verwacht. De plafondbeugel bleek te klein te zijn en vertoonde gaten die ontbraken, wat aanzienlijke problemen veroorzaakte. Bovendien waren de schroeven niet verzonken, wat potentieel schade kon toebrengen.
De verkoper reageerde aanvankelijk terughoudend en herhaalde voortdurend dat alles standaard was en dat niet-verzonken schroeven als normaal werden beschouwd. Het kostte veel aandringen en het tonen van foto's voordat hij toegaf dat er gaten geboord moesten worden en dat ik zelf aanpassingen aan de ijzeren pijp moest maken. Het was duidelijk dat de klantenservice tekortschoot.
Uiteindelijk heb ik besloten om de meegeleverde beugel niet te gebruiken om schade aan mijn dubbelwandige pijp te voorkomen. Gelukkig vond ik elders betere ondersteuning bij een andere leverancier in de buurt, die me ook materialen van betere kwaliteit aanbood.
Toen ik de verkoper aansprak op de problemen tijdens de montage, reageerde hij defensief en weigerde hij de pijp terug te nemen vanwege een kleine kras die was ontstaan bij het passen van de beugel. Dit stond in schril contrast met zijn eerdere bewering dat niet-verzonken schroeven als normaal werden beschouwd. Al met al was mijn totale ervaring met deze leverancier uiterst teleurstellend en frustrerend. Gelukkig vond ik elders goede service en producten van betere kwaliteit.
Sandra
|Duidelijke website artikelen goed verpakt en van goede kwaliteit.
Marianna
|Slechte service, totaal niet klantgericht, komen afspraken niet na omtrent garantie, we zijn gewoon opgelicht! Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een winkel, ze zouden zich diep moeten schamen. Ik raad dit bedrijf dan ook ABSOLUUT NIET aan!
ron van rouwendaal
|Goed geadviseerd. Goed verpakte zending op afgesproken datum geleverd. Kortom tevreden.