Op goede vrijdag onderweg naar bestemming met onze VW Grand California 600, we hadden een probleem met onze omvormer en de watertank. We zijn gelijk geholpen en de mankementen zijn gerepareerd. Na extra uitleg zijn wij tevreden aan het genieten van ons paasweekend. Uitstekend gedaan!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Bob Van Niekerk
|
Wij zijn hier nu 2x geweest met onze Grand California en twee keer met een slecht gevoel weggegaan. Medewerkers van de receptie werkplaats zijn niet vriendelijk, afstandelijk en je krijgt het gevoel dat ze je niet willen hebben. Dit keer willen we een reparatie laten doen aan het uitschuifbare trappetje. We krijgen als antwoord dat ze de reparatie niet uit willen voeren en dat de enige optie is om een nieuwe trap te installeren (kosten bijna €800). Trappetje is niks mis mee, werkt gewoon maar zit een deuk in waardoor hij niet uitschuift. Verder wordt er niet meegedacht over eventuele andere oplossingen. Hetzelfde geldt voor de tafelpoot die afgebroken is, hiervan zijn geen onderdelen te krijgen en ik moet dus maar een volledig nieuwe tafel kopen van dik €300. Wat een belasting voor het milieu dit soort dingen, niet meer van deze tijd! Daarnaast wordt ik zeer onprofessioneel te woord gestaan aan de telefoon waarbij de laatste woorden waren; je klacht die kan je lekker bij PON neerleggen. Kortom, hier kom ik nooit meer terug!
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Willem schröder
|
Waardeloos bedrijf er gaat daar veel mis heel veel zelfs ! zou maar een goed nadenken alvorens daar zaken mee te doen !!
Ik ben al zeg ik het zelf een rustig tolerant persoon met veel geduld maar dat word daar behoorlijk op de proef gesteld .
Na hooguit drie keer mijn luifel gebruikt te hebben is hij weer los aan het laten op de plaknaad ,volgens mij kan dit ook helemaal niet zoals het nu zit !
Ik heb toen een slechte review gegeven maar ook weer weggehaald nadat ze al mijn klachten recht hadden gebreid, maar nu zit ik dus weer met een kapotte luifel dus ben wat dat betreft weer net zo ver!!
En als je reageert op iemands zijn review wat ook mag, en daar mee klaar bent en verzend, komt er iets in beeld met bla bla bla dus of dat commentaar ooit bij de belanghebbende komt betwijfel ik !!
Misschien moet ik het maar eens hoger op zoeken !
Willem Schröder
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan van balen
|
Ze zijn erg sympathiek om iets te verkopen In 5 jaar een Nwe California gekocht In 2018 een Nwe Amundsen ivm beneden slapen Best wat ingeleverd maar ze mogen ook wat verdienen Toen de accu’s van onze tweede camper na de Corona hartstikke kapot waren wrsh door een indertijd kapotte oplader die nog voor de Corona onder de garantie viel waren ze afgelopen week helemaal niet thuis en veel te druk Gelukkig heeft een plaatselijk bedrijf ons uit de nood geholpen en kunnen we toch over een paar dagen op vakantie Wat een nietszeggende service !!! Bij verkoop is er altijd tijd en koffie bij echte service aan een goede klant Nop Houd daar dus rekening mee met Marco en Richard ????????
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Verheugd
|
Ging langs om geïnformeerd te worden over mechanische sloten op de T6. Bestuurderscabine. Speciale halfintegraal uitvoering Woelcke ***. Een Duitse bouwer. Van die sloten had betrokken medewerker nog nooit gehoord. Of ik even buiten wilde wachten. Er zou iemand langskomen. Vijf minuten later deed iemand de deur half open: ‘ bent u degene die informatie wilde over sloten?’ ‘Ja’ zei ik. ‘ Kunt u dan even n mailtje sturen?’ Ik ben maar weggegaan en heb het slot zelf even gegoogled: HEO save. En nu op zoek naar n camperspecialist die deze sloten wil inbouwen.
9 Reviews Plaats review
Hans van Wieren
|Op goede vrijdag onderweg naar bestemming met onze VW Grand California 600, we hadden een probleem met onze omvormer en de watertank. We zijn gelijk geholpen en de mankementen zijn gerepareerd. Na extra uitleg zijn wij tevreden aan het genieten van ons paasweekend. Uitstekend gedaan!
Bob Van Niekerk
|Wij zijn hier nu 2x geweest met onze Grand California en twee keer met een slecht gevoel weggegaan. Medewerkers van de receptie werkplaats zijn niet vriendelijk, afstandelijk en je krijgt het gevoel dat ze je niet willen hebben. Dit keer willen we een reparatie laten doen aan het uitschuifbare trappetje. We krijgen als antwoord dat ze de reparatie niet uit willen voeren en dat de enige optie is om een nieuwe trap te installeren (kosten bijna €800). Trappetje is niks mis mee, werkt gewoon maar zit een deuk in waardoor hij niet uitschuift. Verder wordt er niet meegedacht over eventuele andere oplossingen. Hetzelfde geldt voor de tafelpoot die afgebroken is, hiervan zijn geen onderdelen te krijgen en ik moet dus maar een volledig nieuwe tafel kopen van dik €300. Wat een belasting voor het milieu dit soort dingen, niet meer van deze tijd! Daarnaast wordt ik zeer onprofessioneel te woord gestaan aan de telefoon waarbij de laatste woorden waren; je klacht die kan je lekker bij PON neerleggen. Kortom, hier kom ik nooit meer terug!
Willem schröder
|Waardeloos bedrijf er gaat daar veel mis heel veel zelfs ! zou maar een goed nadenken alvorens daar zaken mee te doen !!
Ik ben al zeg ik het zelf een rustig tolerant persoon met veel geduld maar dat word daar behoorlijk op de proef gesteld .
Na hooguit drie keer mijn luifel gebruikt te hebben is hij weer los aan het laten op de plaknaad ,volgens mij kan dit ook helemaal niet zoals het nu zit !
Ik heb toen een slechte review gegeven maar ook weer weggehaald nadat ze al mijn klachten recht hadden gebreid, maar nu zit ik dus weer met een kapotte luifel dus ben wat dat betreft weer net zo ver!!
En als je reageert op iemands zijn review wat ook mag, en daar mee klaar bent en verzend, komt er iets in beeld met bla bla bla dus of dat commentaar ooit bij de belanghebbende komt betwijfel ik !!
Misschien moet ik het maar eens hoger op zoeken !
Willem Schröder
Volkswagen Campercentrum
|Jan van balen
|Ze zijn erg sympathiek om iets te verkopen In 5 jaar een Nwe California gekocht In 2018 een Nwe Amundsen ivm beneden slapen Best wat ingeleverd maar ze mogen ook wat verdienen Toen de accu’s van onze tweede camper na de Corona hartstikke kapot waren wrsh door een indertijd kapotte oplader die nog voor de Corona onder de garantie viel waren ze afgelopen week helemaal niet thuis en veel te druk Gelukkig heeft een plaatselijk bedrijf ons uit de nood geholpen en kunnen we toch over een paar dagen op vakantie Wat een nietszeggende service !!! Bij verkoop is er altijd tijd en koffie bij echte service aan een goede klant Nop Houd daar dus rekening mee met Marco en Richard ????????
Verheugd
|Ging langs om geïnformeerd te worden over mechanische sloten op de T6. Bestuurderscabine. Speciale halfintegraal uitvoering Woelcke ***. Een Duitse bouwer. Van die sloten had betrokken medewerker nog nooit gehoord. Of ik even buiten wilde wachten. Er zou iemand langskomen. Vijf minuten later deed iemand de deur half open: ‘ bent u degene die informatie wilde over sloten?’ ‘Ja’ zei ik. ‘ Kunt u dan even n mailtje sturen?’ Ik ben maar weggegaan en heb het slot zelf even gegoogled: HEO save. En nu op zoek naar n camperspecialist die deze sloten wil inbouwen.