Zeer lang wachten op acceptatie en geen medewerking/sevice.
Het was allemaal onze shuld dat de foto ( latste stap n iet oed was. )
Ik moest zelf maar bellen.
Echt nog nooit zo n slechte service gehad.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Daniel
|
-Proces om te komen tot een lening duur lang en er worden allerlei documenten gevraagd waar ze uiteindelijk niks mee doen.
- ingeleverde documenten worden niet goed gelezen.
- rente is uiteindelijk hoger dan wat op de website vermeld staat
- heeft niks met ambtenaren te maken
- bij findio binnen 2 dagen een lening kunnen afsluiten terwijl ambtenarenlening na 2 weken niks zinnigs kon zeggen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gerard
|
Top!
Nog niet eerder meegemaakt dat het regelen van een lening zo snel en gemakkelijk is. Van offerte tot betaling binnen twee werkdagen geregeld. En dat tegen een scherp tarief! Van harte aanbevolen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Fiederelsje
|
Gezien mijn inkomen en vaste lasten zou ik gemakkelijk een persoonlijke lening kunnen sluiten. Maar mijn partner is geen (semi) overheidsdienaar dus kom ik niet in aanmerking voor de lening. (Tenzij ik waarschijnlijk in een hoge salarisschaal zou zitten en een klein bedrag zou willen lenen). Dit terwijl de partnergegevens wel gevraagd worden op het aanvraagformulier! Waarom?? Nieuwsgierigheid?? Op het moment dat de financiële situatie van een partner gevraagd wordt ga je er toch van uit dat zijn/haar financiële situatie meegewogen wordt..... Nee hoor, wanneer je partner (meer dan 45 jaar lang) als zelfstandige werkzaam is wordt de beoordeling terzijde geschoven.
Je wordt dus uitgesloten voor iets waar je m.i. wel recht op zou hebben, noem het gerust discriminatie.
"Gaat u maar een persoonlijke lening bij uw huisbank vragen mevrouw"
Ik bankier bij twee groene banken, die geen persoonlijke leningen verstrekken. Ik ben dus aangewezen op de cowboys in de markt die mij wel (tegen een hogere rente dan waar ik recht op zou hebben) van een persoonlijke lening willen voorzien.
Kort gezegd: Schandalig dat deze discriminatie bestaat en dat er niemand tegen optreedt..
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mr Jan
|
Goede en vlotte behandeling van mijn aanvraag
Bij eventuele vragen werkt de telefonische bereikbaarheid goed en krijg je adequate antwoorden.
17 Reviews Plaats review
Michael
|Zeer lang wachten op acceptatie en geen medewerking/sevice.
Het was allemaal onze shuld dat de foto ( latste stap n iet oed was. )
Ik moest zelf maar bellen.
Echt nog nooit zo n slechte service gehad.
Daniel
|-Proces om te komen tot een lening duur lang en er worden allerlei documenten gevraagd waar ze uiteindelijk niks mee doen.
- ingeleverde documenten worden niet goed gelezen.
- rente is uiteindelijk hoger dan wat op de website vermeld staat
- heeft niks met ambtenaren te maken
- bij findio binnen 2 dagen een lening kunnen afsluiten terwijl ambtenarenlening na 2 weken niks zinnigs kon zeggen
Gerard
|Top!
Nog niet eerder meegemaakt dat het regelen van een lening zo snel en gemakkelijk is. Van offerte tot betaling binnen twee werkdagen geregeld. En dat tegen een scherp tarief! Van harte aanbevolen.
Fiederelsje
|Gezien mijn inkomen en vaste lasten zou ik gemakkelijk een persoonlijke lening kunnen sluiten. Maar mijn partner is geen (semi) overheidsdienaar dus kom ik niet in aanmerking voor de lening. (Tenzij ik waarschijnlijk in een hoge salarisschaal zou zitten en een klein bedrag zou willen lenen). Dit terwijl de partnergegevens wel gevraagd worden op het aanvraagformulier! Waarom?? Nieuwsgierigheid?? Op het moment dat de financiële situatie van een partner gevraagd wordt ga je er toch van uit dat zijn/haar financiële situatie meegewogen wordt..... Nee hoor, wanneer je partner (meer dan 45 jaar lang) als zelfstandige werkzaam is wordt de beoordeling terzijde geschoven.
Je wordt dus uitgesloten voor iets waar je m.i. wel recht op zou hebben, noem het gerust discriminatie.
"Gaat u maar een persoonlijke lening bij uw huisbank vragen mevrouw"
Ik bankier bij twee groene banken, die geen persoonlijke leningen verstrekken. Ik ben dus aangewezen op de cowboys in de markt die mij wel (tegen een hogere rente dan waar ik recht op zou hebben) van een persoonlijke lening willen voorzien.
Kort gezegd: Schandalig dat deze discriminatie bestaat en dat er niemand tegen optreedt..
Mr Jan
|Goede en vlotte behandeling van mijn aanvraag
Bij eventuele vragen werkt de telefonische bereikbaarheid goed en krijg je adequate antwoorden.