Mooie ruime showroom en goede koffie. Vriendelijk personeel.
8.0
De service
De klantgerichtheid
De prijs
De communicatie
De uitstraling
Klant van Autobedrijf Hans Lammers B.V.
|
Goede ervaring er wordt geluisterd naar de klant.
8.0
De uitstraling
De communicatie
De klantgerichtheid
De prijs
De service
Klant van Autobedrijf Hans Lammers B.V.
|
Onze eerste ervaringen met Hans Lammers zijn zeer positief; snelle reactie op vragen per mail, eerlijke prijzen en afspraken worden nagekomen. Auto (Peugeot 207) heeft voor aflevering nog een gratis grote beurt gekregen en rijdt als een zonnetje. Hiervoor ga je naar een merkgarage!
10
De klantgerichtheid
De communicatie
De service
De prijs
Klant van Autobedrijf Hans Lammers B.V.
|
Zeer tevreden, aandacht voor de klant, de tijd nemen en ook met het uiteindelijke ophalen van de auto zeer tevreden, goede uitleg gekregen en naderhand ben ik nog telefonisch benaderd om te horen of alles naar wens was verlopen, lof!
9.0
De klantgerichtheid
De communicatie
De uitstraling
De service
De prijs
Klant van Autobedrijf Hans Lammers B.V.
|
Ik ben ontevreden over de houding van de technici in de werkplaats. Zij zijn erg klant onvriendelijk. Ik heb 3 kwartier in de showroom moeten wachten voor het vervangen van een seal omdat er olie lekte na het onderhoud. Dit duurde zo lang omdat er eerst koffie gedronken moest worden (!). Excuses voor het ongemak werden niet gemaakt terwijl zij tijdens het onderhoud een fout hadden gemaakt.
Dit is niet het enige voorval. Net buiten de garantietermijn zouden mijn remschijven vervangen moeten worden. Na een second opinion bleek dit helemaal niet nodig.....
11 Reviews Plaats review
Klant van Autobedrijf Hans Lammers B.V.
|Mooie ruime showroom en goede koffie. Vriendelijk personeel.
Klant van Autobedrijf Hans Lammers B.V.
|Goede ervaring er wordt geluisterd naar de klant.
Klant van Autobedrijf Hans Lammers B.V.
|Onze eerste ervaringen met Hans Lammers zijn zeer positief; snelle reactie op vragen per mail, eerlijke prijzen en afspraken worden nagekomen. Auto (Peugeot 207) heeft voor aflevering nog een gratis grote beurt gekregen en rijdt als een zonnetje. Hiervoor ga je naar een merkgarage!
Klant van Autobedrijf Hans Lammers B.V.
|Zeer tevreden, aandacht voor de klant, de tijd nemen en ook met het uiteindelijke ophalen van de auto zeer tevreden, goede uitleg gekregen en naderhand ben ik nog telefonisch benaderd om te horen of alles naar wens was verlopen, lof!
Klant van Autobedrijf Hans Lammers B.V.
|Ik ben ontevreden over de houding van de technici in de werkplaats. Zij zijn erg klant onvriendelijk. Ik heb 3 kwartier in de showroom moeten wachten voor het vervangen van een seal omdat er olie lekte na het onderhoud. Dit duurde zo lang omdat er eerst koffie gedronken moest worden (!). Excuses voor het ongemak werden niet gemaakt terwijl zij tijdens het onderhoud een fout hadden gemaakt.
Dit is niet het enige voorval. Net buiten de garantietermijn zouden mijn remschijven vervangen moeten worden. Na een second opinion bleek dit helemaal niet nodig.....