Ben helemaal blij met ze. Alles klopt. Zeker een aanrader. Goed bedrijf. Bij de keuring en aflevering hebben ze ook nog 2 nieuwe achterbanden geleverd. En ik weet deze zijn kostbaar voor een Porche 911. Boven mijn verwachting. Mijn complimenten.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
D. Eijsink
|
Paar weken geleden een mini diesel gekocht bij deze garage. Ik had al een aankoopbedrag overgemaakt en netjes gepoetst stond deze voor mij klaar. Aldaar ben ik heel fijn geholpen door een medewerker. Eenmaal naar huis bleek er helaas iets met de turbo. Na een belletje werd de auto netjes direct opgehaald door het bedrijf.
Ik kan niet anders zeggen dat in de weken erna er continu transparant is gecommuniceerd over het 'probleempje' aan de auto. Waarbij uiteindelijk veel geld en tijd in de mini is gestopt, allen door heb bekostigd. Ondanks dit alles, helaas nog niet was zoals moest. Ik heb daardoor netjes mijn volledige bedrag terug gekregen. Nu een leenauto van hen, zodat ik alle tijd heb om rustig te kijken naar wat anders.
Kan niet anders zeggen dan dat het een heel fijn en vertrouwd gevoel heeft gegeven, en in hier zo weer een andere auto zou kopen.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Bouma
|
In februari dit jaar naar Alphen gegaan voor een Q7 dsl 3.0 tdi.
Van te voren gemaild met Ramon over de Q7 en mijn in te ruilen auto hierover een prijs afgesproken, dus op naar de Q7.
De auto zag er netjes uit zoals vermeld en na een perfecte proefrit de aankoop/inruil besproken, en verder geen gepingel maar inruil zonder gezeur prima !!!.
De week er op de Q7 opgehaald en onderweg naar huis (250km) even kop koffie gehaald bij benzine station en na wegrijden veel rook en motor hield even in daarna geen probleem.
Ik heb hiervan direct melding gemaakt bij de garage bij thuiskomst begonnen er een rood gloeispiraal lampje te knipperen en verloor de motor zijn vermogen.
Uk heb dit direct bij Ramon gemeld, deze reageerde verbaasd omdat hij de auto zelf had gereden, maar vroeg mij om de auto dirwct te laten uitlezen bij een garage in de buurt, ik heb dit direct laten uitvoeren en de foutmeldingen doorgegeven.
De volgende dag hebben ze de auto bij mij opgehaald en direct bij de dwaler in Alphen laten uitlezen, hier bleek dat een EGR klep was blijven hangen ( een veel voorkomend probleem bij Audi) dit is verder geheel verholpen en de auto is weer netjes bij mij thuis gebracht en rijdt weer als een zonnetje.
Daarnaast bleek dat de accu niet meer zo goed was en deze is ook nog vervangen.
Kortom een prima service van Auto RB plaza waar ik zeer tevreden over ben.
Koop hier gerust een auto want men doet wat men zegt.
Nogmaals bedankt voor de prima service..!!!!!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jake
|
Wat een onprofessioneel personeel.
Men denkt zelf gouden auto's te verkopen! Maar als je wat opmerkt over een auto die je ben hun wilt kopen.....dan zijn ze op -verwijderd door de redactie - en is het " toch een mooie auto" dat heeft niks met de slechte technische staat te maken!!! Helaas voor jan met de korte achternaam op en neer gereden!!! Een afraden! !!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Remmerswaal en Blom B.V.
|
Helaas ben ik zeer teleurgesteld door dit autobedrijf. Afgelopen dinsdag zag ik een leuke Fiat 900 (roze) op de website van R&B autoplaza staan.. gelijk gebeld.. en ja, ze hadden hem nog! Ik was in volle glorie want ik wilde hem graag hebben. Vervolgens een afspraak gemaakt om zaterdag te gaan kijken (kon niet eerder ivm werk). Vrijdagavond nog even gebeld om te vragen of ie er nog stond en jawel. De mevrouw aan de telefoon vertelde me dat ze de roze Fiat naar beneden zou halen zodat ik hem goed kon zien en een proefrit kon maken.. hij staat klaar voor je, zei ze nog. Tot mijn grote verbazing werd ik de dag erna (zaterdagochtend), vlak voordat ik een afspraak had, gebeld en kreeg ik te horen dat de roze Fiat net was verkocht aan mensen die toevallig binnen liepen, en dat terwijl ik netjes een afspraak had gemaakt en de auto naar beneden was gehaald voor mij. Ik baalde enorm. Ik vind dit erg asociaal en geen stijl van het bedrijf. Tevens werd ik heel klantonvriendelijk behandeld aan de telefoon. Het is mij duidelijk dat het zakelijke voor het menselijke gaat bij dit bedrijf en dat is erg jammer!!
7 Reviews Plaats review
Remko
|Ben helemaal blij met ze. Alles klopt. Zeker een aanrader. Goed bedrijf. Bij de keuring en aflevering hebben ze ook nog 2 nieuwe achterbanden geleverd. En ik weet deze zijn kostbaar voor een Porche 911. Boven mijn verwachting. Mijn complimenten.
D. Eijsink
|Paar weken geleden een mini diesel gekocht bij deze garage. Ik had al een aankoopbedrag overgemaakt en netjes gepoetst stond deze voor mij klaar. Aldaar ben ik heel fijn geholpen door een medewerker. Eenmaal naar huis bleek er helaas iets met de turbo. Na een belletje werd de auto netjes direct opgehaald door het bedrijf.
Ik kan niet anders zeggen dat in de weken erna er continu transparant is gecommuniceerd over het 'probleempje' aan de auto. Waarbij uiteindelijk veel geld en tijd in de mini is gestopt, allen door heb bekostigd. Ondanks dit alles, helaas nog niet was zoals moest. Ik heb daardoor netjes mijn volledige bedrag terug gekregen. Nu een leenauto van hen, zodat ik alle tijd heb om rustig te kijken naar wat anders.
Kan niet anders zeggen dan dat het een heel fijn en vertrouwd gevoel heeft gegeven, en in hier zo weer een andere auto zou kopen.
Bouma
|In februari dit jaar naar Alphen gegaan voor een Q7 dsl 3.0 tdi.
Van te voren gemaild met Ramon over de Q7 en mijn in te ruilen auto hierover een prijs afgesproken, dus op naar de Q7.
De auto zag er netjes uit zoals vermeld en na een perfecte proefrit de aankoop/inruil besproken, en verder geen gepingel maar inruil zonder gezeur prima !!!.
De week er op de Q7 opgehaald en onderweg naar huis (250km) even kop koffie gehaald bij benzine station en na wegrijden veel rook en motor hield even in daarna geen probleem.
Ik heb hiervan direct melding gemaakt bij de garage bij thuiskomst begonnen er een rood gloeispiraal lampje te knipperen en verloor de motor zijn vermogen.
Uk heb dit direct bij Ramon gemeld, deze reageerde verbaasd omdat hij de auto zelf had gereden, maar vroeg mij om de auto dirwct te laten uitlezen bij een garage in de buurt, ik heb dit direct laten uitvoeren en de foutmeldingen doorgegeven.
De volgende dag hebben ze de auto bij mij opgehaald en direct bij de dwaler in Alphen laten uitlezen, hier bleek dat een EGR klep was blijven hangen ( een veel voorkomend probleem bij Audi) dit is verder geheel verholpen en de auto is weer netjes bij mij thuis gebracht en rijdt weer als een zonnetje.
Daarnaast bleek dat de accu niet meer zo goed was en deze is ook nog vervangen.
Kortom een prima service van Auto RB plaza waar ik zeer tevreden over ben.
Koop hier gerust een auto want men doet wat men zegt.
Nogmaals bedankt voor de prima service..!!!!!
Jake
|Wat een onprofessioneel personeel.
Men denkt zelf gouden auto's te verkopen! Maar als je wat opmerkt over een auto die je ben hun wilt kopen.....dan zijn ze op -verwijderd door de redactie - en is het " toch een mooie auto" dat heeft niks met de slechte technische staat te maken!!! Helaas voor jan met de korte achternaam op en neer gereden!!! Een afraden! !!
Klant van Remmerswaal en Blom B.V.
|Helaas ben ik zeer teleurgesteld door dit autobedrijf. Afgelopen dinsdag zag ik een leuke Fiat 900 (roze) op de website van R&B autoplaza staan.. gelijk gebeld.. en ja, ze hadden hem nog! Ik was in volle glorie want ik wilde hem graag hebben. Vervolgens een afspraak gemaakt om zaterdag te gaan kijken (kon niet eerder ivm werk). Vrijdagavond nog even gebeld om te vragen of ie er nog stond en jawel. De mevrouw aan de telefoon vertelde me dat ze de roze Fiat naar beneden zou halen zodat ik hem goed kon zien en een proefrit kon maken.. hij staat klaar voor je, zei ze nog. Tot mijn grote verbazing werd ik de dag erna (zaterdagochtend), vlak voordat ik een afspraak had, gebeld en kreeg ik te horen dat de roze Fiat net was verkocht aan mensen die toevallig binnen liepen, en dat terwijl ik netjes een afspraak had gemaakt en de auto naar beneden was gehaald voor mij. Ik baalde enorm. Ik vind dit erg asociaal en geen stijl van het bedrijf. Tevens werd ik heel klantonvriendelijk behandeld aan de telefoon. Het is mij duidelijk dat het zakelijke voor het menselijke gaat bij dit bedrijf en dat is erg jammer!!