Van de frontdesk tot en met de showroom denken de medewerkers met je mee. De prijsopgave voor een reparatie klopt altijd. Afgelopen week een nieuwe auto bij deze dealer gekocht. Ook nu weer een eerlijke en transparante uitleg. Er werd met ons meegedacht en een andere optie aangeboden en nu rijden we een nieuwe auto. Ronald, Kees, Bart, Anneke en alle monteurs, DANKJULLIE WEL voor jullie betrouwbaarheid en eerlijkheid.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
adko
|
Goede Service en juiste prijs/kwalitiet verhouding Service bij dealerbedrijven is altijd duurder dan bij onafhankelijke garages, maar van Leijden is betrouwbaar en zal nooit onderdelen vervangen die niet nodig zijn. Daardoor komen ze volgens mij toch aan een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een grote beurt is niet extreem duur. Het juiste bedrag weet ik even niet meer.
9.0
0
1
Trendbox Panel
|
duur en niet altijd even kundig. Bij navraag hoe duur en wat er exact bij een grote beurt wordt nagecheckt kon de betrokken medewerker niet vertellen dat dit inhield en hoe duur het was. Vervolgens werd hier over teruggebeld (weliswaar deze keer zeer spoedig iets dat bij andere sitauties ook niet gebeurde) en werd er wel een bepaalde bedrag genoemd maar moest de netrokken medewerker in gebreke blijven over wat er exact wordt nagecheckt. Overigens was de prijsopgave zo dusdanig terug dat na wat rondbellen naar andere bedrijven het bedrag voor de grote berut enkele honderden euro's goedkoper kon, zelfs bij een garage die dealer is van hetzelfde merk.
2.5
0
1
Trendbox Panel
|
prima dealer voor Nissan een goede autodealer, vriendelijk en gastvrij. Altijd goed geholpen e.d.
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
Service hoog in top bij Nissan van Leijden Sinds 1974 rijd ik auto. Gekocht bij de toenmalige Datsundealer van Leijden. Ik kwam er via een kennis van mijn vader, die er erg goede ervaringen had. Inmiddels rij ik in mijn 10de of 11de wagen en ik ben steeds bij van Leijden gebleven, omdat de service er uitmuntend is. Soms had Nissan eigenlijk niet precies wat ik zocht, maar ik ben toch bij Nissan gebleven, puur vanwege de service van de garage.
9 Reviews Plaats review
Libiana
|Van de frontdesk tot en met de showroom denken de medewerkers met je mee. De prijsopgave voor een reparatie klopt altijd. Afgelopen week een nieuwe auto bij deze dealer gekocht. Ook nu weer een eerlijke en transparante uitleg. Er werd met ons meegedacht en een andere optie aangeboden en nu rijden we een nieuwe auto. Ronald, Kees, Bart, Anneke en alle monteurs, DANKJULLIE WEL voor jullie betrouwbaarheid en eerlijkheid.
adko
|Goede Service en juiste prijs/kwalitiet verhouding
Service bij dealerbedrijven is altijd duurder dan bij onafhankelijke garages, maar van Leijden is betrouwbaar en zal nooit onderdelen vervangen die niet nodig zijn. Daardoor komen ze volgens mij toch aan een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een grote beurt is niet extreem duur. Het juiste bedrag weet ik even niet meer.
Trendbox Panel
|duur en niet altijd even kundig.
Bij navraag hoe duur en wat er exact bij een grote beurt wordt nagecheckt kon de betrokken medewerker niet vertellen dat dit inhield en hoe duur het was. Vervolgens werd hier over teruggebeld (weliswaar deze keer zeer spoedig iets dat bij andere sitauties ook niet gebeurde) en werd er wel een bepaalde bedrag genoemd maar moest de netrokken medewerker in gebreke blijven over wat er exact wordt nagecheckt. Overigens was de prijsopgave zo dusdanig terug dat na wat rondbellen naar andere bedrijven het bedrag voor de grote berut enkele honderden euro's goedkoper kon, zelfs bij een garage die dealer is van hetzelfde merk.
Trendbox Panel
|prima dealer voor Nissan
een goede autodealer, vriendelijk en gastvrij. Altijd goed geholpen e.d.
Trendbox Panel
|Service hoog in top bij Nissan van Leijden
Sinds 1974 rijd ik auto. Gekocht bij de toenmalige Datsundealer van Leijden. Ik kwam er via een kennis van mijn vader, die er erg goede ervaringen had. Inmiddels rij ik in mijn 10de of 11de wagen en ik ben steeds bij van Leijden gebleven, omdat de service er uitmuntend is. Soms had Nissan eigenlijk niet precies wat ik zocht, maar ik ben toch bij Nissan gebleven, puur vanwege de service van de garage.