Wij hebben de annuleringsverzekering MET allrisk dekking.
Wij zouden 1 juni naar Genua vliegen met KLM.
Vanuit Genua zouden wij met een cruise naar verschillende plaatsen gaan.
Onze reis werd geannuleerd door covid 19.
De reissom is 2700 euro.
Wij krijgen van Aegon GEEN geld terug.
Te triest voor woorden!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anne
|
Ivm het Coronavirus werd onze vlucht vanuit Auckland NZ over Hongkong gecancelled. Aangezien ons reisbureau niet vlot reageerde, gingen we zelf aan de slag en boekten we de thuisteis via Qantas. Via de site een claim ingediend en binnen 48 uur hadden we antwoord. De vliegkosten werden uitgekeerd en ook nog het aantal dagen vakantie dat we moesten missen door de eerdere terugvlucht. Voor alles een hele grote pluim. Digitaal de claim indienen was simpel en de snelle afhandeling idem dito. Voor ons een 10!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Aegon Reisverzekering
|
Heb voor mijn vakantie, de camera van mijn dochter meegekregen, om foto's te maken. Eenmaal aangekomen op de plaats van bestemming, wil ik dat vastleggen. Blijkt de camera helemaal niet meer te werken...... Heb achteraf wel mijn handbagage uit mijn handen laten vallen!! Eenmaal weer thuis, meteen contact opgenomen met Aegon. Moest een rapport op laten maken, van de camera, wat er mis was en alle gegevens in moeten vullen van mijn dochter en mijzelf. Uiteraard hebben ze mij daar netjes bij geholpen. De camera kon gelukkig gemaakt worden en de reparatie werd geheel vergoed
9.0
Trendbox Panel
|
lees vorige vraag Daar ik nog niet zolang bij aegon zit, heb ik toch al de nodige ervaring gehad met dit bedrijf. Op vakantie geweest naar Afrika, daar in het ziekenhuis beland, binnenlandse vluchten gehad etc.etc. Tijdens de reis was de communicatie niet helemaal je van het, maar een maal terug in Nederland voortreffelijk afgehandeld.
4 Reviews Plaats review
P Smithjes
|Wij hebben de annuleringsverzekering MET allrisk dekking.
Wij zouden 1 juni naar Genua vliegen met KLM.
Vanuit Genua zouden wij met een cruise naar verschillende plaatsen gaan.
Onze reis werd geannuleerd door covid 19.
De reissom is 2700 euro.
Wij krijgen van Aegon GEEN geld terug.
Te triest voor woorden!!!
Anne
|Ivm het Coronavirus werd onze vlucht vanuit Auckland NZ over Hongkong gecancelled. Aangezien ons reisbureau niet vlot reageerde, gingen we zelf aan de slag en boekten we de thuisteis via Qantas. Via de site een claim ingediend en binnen 48 uur hadden we antwoord. De vliegkosten werden uitgekeerd en ook nog het aantal dagen vakantie dat we moesten missen door de eerdere terugvlucht. Voor alles een hele grote pluim. Digitaal de claim indienen was simpel en de snelle afhandeling idem dito. Voor ons een 10!
Klant van Aegon Reisverzekering
|Heb voor mijn vakantie, de camera van mijn dochter meegekregen, om foto's te maken. Eenmaal aangekomen op de plaats van bestemming, wil ik dat vastleggen. Blijkt de camera helemaal niet meer te werken...... Heb achteraf wel mijn handbagage uit mijn handen laten vallen!! Eenmaal weer thuis, meteen contact opgenomen met Aegon. Moest een rapport op laten maken, van de camera, wat er mis was en alle gegevens in moeten vullen van mijn dochter en mijzelf. Uiteraard hebben ze mij daar netjes bij geholpen. De camera kon gelukkig gemaakt worden en de reparatie werd geheel vergoed
Trendbox Panel
|lees vorige vraag
Daar ik nog niet zolang bij aegon zit, heb ik toch al de nodige ervaring gehad met dit bedrijf. Op vakantie geweest naar Afrika, daar in het ziekenhuis beland, binnenlandse vluchten gehad etc.etc. Tijdens de reis was de communicatie niet helemaal je van het, maar een maal terug in Nederland voortreffelijk afgehandeld.