Op zich vond ik het een goede verzekeringsmaatschappij, totdat Rabobank “mee ging regeren”.
Als niet Rabobankklant wordt je beknot in muteer mogelijkheden. Om te kunnen muteren moet je een Raborekening hebben. Heb je die niet dan moet je de Rabobank bellen voor vragen en mutaties. Wanneer het om verzekeringsinhoudelijke vragen gaat, moet de Rabobank medewerk(st)er “even” ruggespraak houden met Interpolis.
Per e-mail dingen regelen is alleen mogelijk nadat je schade hebt gemeld, wat wel via een app of online kan. Je krijgt dan meestal via een e-mail met bijlage antwoord waar je meestal op kunt reageren. De reactie hierop komt dan weliswaar vaak van een andere medewerk(st)er. Afhankelijk of je een juist antwoord krijgt, kan het maar zo zijn dat je met 3 tot zelf 4 verschillende medewerk(st)ers te maken krijgen.
KORTOM: Loopt over te veel schijven wat onnodig veel tijd (en op den duur ergernis) kost. Meerdere keren hier een klacht over ingediend en aangegeven wat niet prettig is. Helaas alleen excuses van medewerksters die niets kunnen veranderen.
Uiteindelijk ben ik na 30 jaar overgestapt naar Centraal Beheer die (nog) niet door een bank is overgenomen of gefuseerd. Zij hebben een goede app en een toegankelijke website voor hun klanten. Wat is dit een verademing.
CONCLUSIE: Geen Rabobankrekening, weet waar je aan begint!!!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leo
|
Gewoon prima maar een noodzakelijk kwaad waar je fors voor betaald
160 Reviews Plaats review
Mike
|Op zich vond ik het een goede verzekeringsmaatschappij, totdat Rabobank “mee ging regeren”.
Als niet Rabobankklant wordt je beknot in muteer mogelijkheden. Om te kunnen muteren moet je een Raborekening hebben. Heb je die niet dan moet je de Rabobank bellen voor vragen en mutaties. Wanneer het om verzekeringsinhoudelijke vragen gaat, moet de Rabobank medewerk(st)er “even” ruggespraak houden met Interpolis.
Per e-mail dingen regelen is alleen mogelijk nadat je schade hebt gemeld, wat wel via een app of online kan. Je krijgt dan meestal via een e-mail met bijlage antwoord waar je meestal op kunt reageren. De reactie hierop komt dan weliswaar vaak van een andere medewerk(st)er. Afhankelijk of je een juist antwoord krijgt, kan het maar zo zijn dat je met 3 tot zelf 4 verschillende medewerk(st)ers te maken krijgen.
KORTOM: Loopt over te veel schijven wat onnodig veel tijd (en op den duur ergernis) kost. Meerdere keren hier een klacht over ingediend en aangegeven wat niet prettig is. Helaas alleen excuses van medewerksters die niets kunnen veranderen.
Uiteindelijk ben ik na 30 jaar overgestapt naar Centraal Beheer die (nog) niet door een bank is overgenomen of gefuseerd. Zij hebben een goede app en een toegankelijke website voor hun klanten. Wat is dit een verademing.
CONCLUSIE: Geen Rabobankrekening, weet waar je aan begint!!!
Leo
|Gewoon prima maar een noodzakelijk kwaad waar je fors voor betaald
Jonker
|ok tent
Theresa88
|Prima verzekering
Mijzelf
|Geen toelichting gegeven