Hier alle feiten op een rij welke schade heb ik geleden door Zonnemarkt
1 De rioolschade.
2 Aansluiting enlighten enphase zodat de goede waardes worden weergegeven
3 Aansluiten laadpaal, zodat niet om de haverklap hoofdzekeringen er uitvliegen (heraansluiten meterkast).
4 De locatie welke micro-omvormer en welk panelen op het dak (dakplan)
5 Controle aansluitingen op het dak.
6 Controle dakpannen en zonodig vervangen.
7 Reparatie of vervanging dakloodvervanger.
8 het aller ergste de reactie van zonnemarkt op minder reviews her en der kloppen NIET
Als ik een product of een dienst afneem van een bedrijf verwacht ik dat alles van begin tot eind goed geregeld en geleverd wordt.
Wat er niet bij hoort is dat de klant achter alles moet aanlopen, bellen en mailen om de installatie werkend te krijgen zoals in de offerte is overeengekomen.
Het is alsof je een auto koop die wordt geleverd met 2 wielen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
vindor
|
slechte service na levering en montage van de panelen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
paul verheul
|
Panelen gekocht en laten plaatsen door ZONNEMARKT. Na het plaatsen ben ik het dak opgeklommen en heb ik de installatie bekeken. Op 2 panelen zaten krassen.(circa 60cm) In hun reactie geven zij aan dat zij niet van plan zijn de panelen om te ruilen omdat ik misschien wel zelf de schade toegebracht heb (Hoe stom kan je zijn) Volgens Zonnemarkt is de schade vanaf de straat niet te zien en zullen de krassen weinig invloed hebben op de opbrengst. Waarschijnlijk is deze firma gewent om B-kwaliteit te verkopen tegen A-kwaliteit prijzen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ad van Nederpelt
|
Kennis van het personeel over de Envoy schiet ernstig tekort. Na wat heen en weer getelefoneer naar het bedrijf was de monteur was niet in staat de Envoy te laten functioneren. Hij wijtte dat aan ons internet (!??) liet de boel liggen en vertrok. Ik heb de zaak gebeld. Die hielp mij als digibeet aan aan app Toolkit voor de iPad. Niet via de ethernetkabel zoals de monteur probeerde,maar via de eigen wifi van Airport kreeg ik de boel uiteindelijk zelf aan de praat. Heel dom om dan ook nog te zeggen dat monteurs niet in alle verschillende situaties bij mensen het werk adequaat kunnen afleveren. Een welgemeend excuus was beter op zijn plaats geweest.
4 Reviews Plaats review
leon
|Hier alle feiten op een rij welke schade heb ik geleden door Zonnemarkt
1 De rioolschade.
2 Aansluiting enlighten enphase zodat de goede waardes worden weergegeven
3 Aansluiten laadpaal, zodat niet om de haverklap hoofdzekeringen er uitvliegen (heraansluiten meterkast).
4 De locatie welke micro-omvormer en welk panelen op het dak (dakplan)
5 Controle aansluitingen op het dak.
6 Controle dakpannen en zonodig vervangen.
7 Reparatie of vervanging dakloodvervanger.
8 het aller ergste de reactie van zonnemarkt op minder reviews her en der kloppen NIET
Als ik een product of een dienst afneem van een bedrijf verwacht ik dat alles van begin tot eind goed geregeld en geleverd wordt.
Wat er niet bij hoort is dat de klant achter alles moet aanlopen, bellen en mailen om de installatie werkend te krijgen zoals in de offerte is overeengekomen.
Het is alsof je een auto koop die wordt geleverd met 2 wielen.
vindor
|slechte service na levering en montage van de panelen
paul verheul
|Panelen gekocht en laten plaatsen door ZONNEMARKT. Na het plaatsen ben ik het dak opgeklommen en heb ik de installatie bekeken. Op 2 panelen zaten krassen.(circa 60cm) In hun reactie geven zij aan dat zij niet van plan zijn de panelen om te ruilen omdat ik misschien wel zelf de schade toegebracht heb (Hoe stom kan je zijn) Volgens Zonnemarkt is de schade vanaf de straat niet te zien en zullen de krassen weinig invloed hebben op de opbrengst. Waarschijnlijk is deze firma gewent om B-kwaliteit te verkopen tegen A-kwaliteit prijzen.
Ad van Nederpelt
|Kennis van het personeel over de Envoy schiet ernstig tekort. Na wat heen en weer getelefoneer naar het bedrijf was de monteur was niet in staat de Envoy te laten functioneren. Hij wijtte dat aan ons internet (!??) liet de boel liggen en vertrok. Ik heb de zaak gebeld. Die hielp mij als digibeet aan aan app Toolkit voor de iPad. Niet via de ethernetkabel zoals de monteur probeerde,maar via de eigen wifi van Airport kreeg ik de boel uiteindelijk zelf aan de praat. Heel dom om dan ook nog te zeggen dat monteurs niet in alle verschillende situaties bij mensen het werk adequaat kunnen afleveren. Een welgemeend excuus was beter op zijn plaats geweest.