Deze zomer een schuur apparaat voor het parket gehuurd. Het apparaat bleek defect. Volgens de heb ik het niet goed gedaan echter ik had hulp die bevestigd dat het apparaat defect was en dat ik daar niets mee te maken had.
Kosten €2000 voor mij, nieuwe vloer en nergens een plek waar ik verhaal kan halen.
Ga niet naar de Praxis in Lochem, uitzonderlijk onprofessioneel en niet oplossingsgericht personeel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan van den Berg
|
10 mei reciprozaag besteld en gelijk betaald. Kregen een mail dat het niet op voorraad is en het begin juni komt. We hadden daar geen probleem mee. 6 juni nog niets gehoord. Bij navraag kregen we op 7 junieen bericht dat het al op voorraad is en ze het 11 juni zullen verzenden. Al 4 dagen later bericht terwijl het allang op voorraad ligt. Waarom niet uit jullie zelf gelijk opsturen?? Praxis waar zijn jullie mee bezig?? Denk je coulant te zijn door te wachten krijg je geen eerlijkheid terug. NOOOOIIITTTTTT MEER!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Janine
|
Dag,
Ik wilde graag een Kopp kabelgoten zelfklevend 20x10 mm antraciet 2m halen in de winkel. Helaas niet op voorraad in Nijkerk en ook niet de omliggende plaatsen. Medewerker gesproken; deze geeft aan dat het niet in hun assortiment zit en ze het daarom niet kunnen bestellen.
Klantenservice gebeld. Die vond het antwoord van de medewerker niet kloppen. Ik kan twee dingen doen. 35,00 verzendkosten betalen of wachten tot deze weer op voorraad is. Bijzondere klantenservice.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fred
|
bij de Praxis aan de Europalaan 34, Utrecht haardhout gekocht. De zakken waarin het haardhout zat was voor een kwart open of gescheurd. Delen was het hout eruit, soms tot bijna de helft verdwenen. Personeel was niet te vinden. Bellen bleek onmogelijk. Dat is geen handige manier om met klanten om te gaan. Onfatsoenlijk en onbetrouwbaar. Niet bestellen bij de Praxis je krijgt de overgebleven troep. Onaanvaardbaar.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jansen
|
Ruim 2 weken geleden een bestelling geplaatst van een spoelbak en 3 raamuitzetters. Ik krijg een mail terug met een levertijd van 2 werkdagen. Mooi, kan ik in het weekend er mee bezig. Daarna werd het stil... ook nadat ik al 2x contact had opgenomen met de klantenservice. Tot vandaag! Echter met het bericht dat alles niet op voorraad was.
Praxis, waar ben je dan mee bezig? Hoe is het met jullie voorraadbeheer? En jullie klantenservice? Die had mij dit toch 2 weken geleden ook al kunnen vertellen? (of uberhaupt een antwoord kunnen geven?)
96 Reviews Plaats review
H Visser
|Deze zomer een schuur apparaat voor het parket gehuurd. Het apparaat bleek defect. Volgens de heb ik het niet goed gedaan echter ik had hulp die bevestigd dat het apparaat defect was en dat ik daar niets mee te maken had.
Kosten €2000 voor mij, nieuwe vloer en nergens een plek waar ik verhaal kan halen.
Ga niet naar de Praxis in Lochem, uitzonderlijk onprofessioneel en niet oplossingsgericht personeel.
Jan van den Berg
|10 mei reciprozaag besteld en gelijk betaald. Kregen een mail dat het niet op voorraad is en het begin juni komt. We hadden daar geen probleem mee. 6 juni nog niets gehoord. Bij navraag kregen we op 7 junieen bericht dat het al op voorraad is en ze het 11 juni zullen verzenden. Al 4 dagen later bericht terwijl het allang op voorraad ligt. Waarom niet uit jullie zelf gelijk opsturen?? Praxis waar zijn jullie mee bezig?? Denk je coulant te zijn door te wachten krijg je geen eerlijkheid terug. NOOOOIIITTTTTT MEER!!!!
Janine
|Dag,
Ik wilde graag een Kopp kabelgoten zelfklevend 20x10 mm antraciet 2m halen in de winkel. Helaas niet op voorraad in Nijkerk en ook niet de omliggende plaatsen. Medewerker gesproken; deze geeft aan dat het niet in hun assortiment zit en ze het daarom niet kunnen bestellen.
Klantenservice gebeld. Die vond het antwoord van de medewerker niet kloppen. Ik kan twee dingen doen. 35,00 verzendkosten betalen of wachten tot deze weer op voorraad is. Bijzondere klantenservice.
Fred
|bij de Praxis aan de Europalaan 34, Utrecht haardhout gekocht. De zakken waarin het haardhout zat was voor een kwart open of gescheurd. Delen was het hout eruit, soms tot bijna de helft verdwenen. Personeel was niet te vinden. Bellen bleek onmogelijk. Dat is geen handige manier om met klanten om te gaan. Onfatsoenlijk en onbetrouwbaar. Niet bestellen bij de Praxis je krijgt de overgebleven troep. Onaanvaardbaar.
Jansen
|Ruim 2 weken geleden een bestelling geplaatst van een spoelbak en 3 raamuitzetters. Ik krijg een mail terug met een levertijd van 2 werkdagen. Mooi, kan ik in het weekend er mee bezig. Daarna werd het stil... ook nadat ik al 2x contact had opgenomen met de klantenservice. Tot vandaag! Echter met het bericht dat alles niet op voorraad was.
Praxis, waar ben je dan mee bezig? Hoe is het met jullie voorraadbeheer? En jullie klantenservice? Die had mij dit toch 2 weken geleden ook al kunnen vertellen? (of uberhaupt een antwoord kunnen geven?)