Super tevreden over de kwaliteit van de werkbanken, gereedschappen en materialen. Ook over de snelle levering en de klantvriendelijke service. Ik raakte de sleutel van de kast kwijt en kon s avonds om 20:45 uur terecht bij de klantenservice De telefoon werd vriendelijk opgenomen en Nienke regelde gelijk nog dat er extra sleutels de volgende dag geleverd werden. De bezorging ging iedere keer toppie snel. De volgende dag bezorging tot in de garage whaha Service was al top en dit met de oplossing van mijn sleutel maakt het superb ???? O ja fb ook belangrijk: we zijn SUPERblij met onze aankoop. Alles helemaal zoals je het zelf verwacht en nog beter. Dat komt ook omdat je kunt zien dat de pakketten met grote zorg waren verpakt met een leuke gadget erbij in. Daar word je gelukkig van!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dobbelaere Ronny
|
Ik heb in december 2022 gereedschap bestelt met korting maar heb die nooit ontvangen . Telkens ik vroeg wanneer er geleverd zou worden werd de datum opgeschoven totdat ik uiteindelijk in mei 2023 mijn geld terug gevraagd heb . Het is makkelijk om reclame met promoties aan te bieden als men toch niet levert . Voor mij is Datona gebuisd over de gehele lijn . Ik zal dan ook geen beroep meer doen om daar nog iets aan te kopen . Datona is wel sterk om iedere dag emails te sturen met promoties maar ik trap er niet meer in .
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Smits
|
Eén van de slechtste ervaringen met een webshop OOIT.
Werkelijk een bedrijf van niks. Ik vraag me echt af wat je moet doen om “thuiswinkel van het jaar” te worden, maar veel bijzonders kan het niet zijn.
Zoals de vele goede recensies aangeven kan ik inderdaad alleen maar bevestigen dat alles prima in orde is zolang alles goed gaat en je tevreden bent. Bij het minste probleem geraakt dat echter nooit meer opgelost.
Ik dit geval kocht ik een set magnetische lijsten voor montage op een geperforeerd gereedschapsbord.
De meegeleverde boutjes om de lijsten op de montageplaatjes te monteren zijn echter minimaal te lang, waar door ze het gereedschapsbord lelijk beschadigen. Omdat de boutjes slechts minimaal te lang zijn merk je dat helaas pas als het al te laat is.
Toen ik de klantendienst hierover contacteerde (MET FOTO’S) werd me eerst ook nog doodleuk verteld dat het aan mijn gereedschapsbord lag en dat het op hun borden perfect past. Onmogelijk, aangezien het om een gestandaardiseerd formaat gaat.
Hoewel iedereen met en zonder technisch inzicht duidelijk kon zien dat dat NIET het geval zou zijn heb ik voorgesteld dit op een paneel van hun te testen.
Na mijn voorstel geeft Datona dan toch toe dat het aan de boutjes ligt. Ik moet het echter maar oplossen door aan de voorkant een ringetje te plaatsen.
Door de constructie van de set is dat echter onmogelijk.
Zowiezo hoort zo’n set gewoon goed te zijn, en hoort het meegeleverde materiaal gewoon te passen.
Wanneer ik Datona dan nogmaals om een passende oplossing vraag mag ik de lijsten terugsturen.
Datona is zelfs niet beschaamd om te zeggen dat de klant zulke fouten maar moet opmerken voor montage en dat zij (uiteraard...) nergens voor vernatwoordelijk zijn.
Hoewel ik het gepast zou vinden dat Datona de schade zou vergoeden, had ik dat uiteraard niet verwacht.
De klantenservice, die eigenlijk beter afscheepdienst zou heten, komt echter na talloze mails niet verder dan standaard zinnen als “bedankt voor je bericht” en “wat jammer dat...”
Ondertussen zit ik met een beschadigde gereedschapswand in een gloednieuwe werkplaatsinrichting die ik zelfs nog niet éénmaal heb gebruikt.
De starre houding en het uitblijven van enige commerciële geste of zelfs nog maar de minste poging om een klant ook maar een beetje proberen tevreden te stellen, maakt me duidelijk dat je hier beter wegblijft.
Overal gaat wel eens wat mis, maar er zijn andere online Nederlandse gereedschapswinkels, die al bewezen hebben op zo’n momenten tenminste een poging doen om iets te betekenen voor hun klanten.
En daardoor ben je terugkerende klant. Dat zal bij deze dozenschuivers van het snelle geld uiteraard niet het geval zijn.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
P. Heinen
|
Autohoes, krik en lift werken prima. Vragen werden direct beantwoord en de levering was razendsnel. Onthoud dit bedrijf
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H
|
Na deze kast nu 2 jaar en 3 maanden te hebben besteld wat ook een fiasco was qua levering, chauffeur kon niet bij mijn huis komen wegens een markt? We hebben absoluut geen markt in de straat, dus een dag voor niks thuis geweest. Nu na iets meer dan 2 jaar kast staat trouwens in de benedenverdieping van mijn huis, dus geen koude vochtige schuur! laat de verf over heel de kast los. Tot op het kale staal toe en daaronder is roest aanwezig.
Als je de lades opentrekt zit daar veel speling in en wil de la naar links of rechts trekken.
Voor de hobby een leuke kast "een proffesionele kast hoort zeker dubbel zo zwaar te wegen" maar niet voor de volle prijs op de website, ze hebben altijd wel een code?
Of aanbieding op de site. Ik heb een mail gestuurd over het loslaten van de verf, en ja dat vonden ze heel jammer.En hebben in de loop der jaren verschillende poeder verven geprobeerd Maar hebben nu een poedercoat systeem wat krasvrij is.Roen ik de kast kocht was ik blijkbaar proefkonijn.
Dit verwachte ik 2 jaar geleden ook bij aankoop van de kast. Jammer Datona
296 Reviews Plaats review
Piet
|Super tevreden over de kwaliteit van de werkbanken, gereedschappen en materialen. Ook over de snelle levering en de klantvriendelijke service. Ik raakte de sleutel van de kast kwijt en kon s avonds om 20:45 uur terecht bij de klantenservice De telefoon werd vriendelijk opgenomen en Nienke regelde gelijk nog dat er extra sleutels de volgende dag geleverd werden. De bezorging ging iedere keer toppie snel. De volgende dag bezorging tot in de garage whaha Service was al top en dit met de oplossing van mijn sleutel maakt het superb ???? O ja fb ook belangrijk: we zijn SUPERblij met onze aankoop. Alles helemaal zoals je het zelf verwacht en nog beter. Dat komt ook omdat je kunt zien dat de pakketten met grote zorg waren verpakt met een leuke gadget erbij in. Daar word je gelukkig van!
Dobbelaere Ronny
|Ik heb in december 2022 gereedschap bestelt met korting maar heb die nooit ontvangen . Telkens ik vroeg wanneer er geleverd zou worden werd de datum opgeschoven totdat ik uiteindelijk in mei 2023 mijn geld terug gevraagd heb . Het is makkelijk om reclame met promoties aan te bieden als men toch niet levert . Voor mij is Datona gebuisd over de gehele lijn . Ik zal dan ook geen beroep meer doen om daar nog iets aan te kopen . Datona is wel sterk om iedere dag emails te sturen met promoties maar ik trap er niet meer in .
Smits
|Eén van de slechtste ervaringen met een webshop OOIT.
Werkelijk een bedrijf van niks. Ik vraag me echt af wat je moet doen om “thuiswinkel van het jaar” te worden, maar veel bijzonders kan het niet zijn.
Zoals de vele goede recensies aangeven kan ik inderdaad alleen maar bevestigen dat alles prima in orde is zolang alles goed gaat en je tevreden bent. Bij het minste probleem geraakt dat echter nooit meer opgelost.
Ik dit geval kocht ik een set magnetische lijsten voor montage op een geperforeerd gereedschapsbord.
De meegeleverde boutjes om de lijsten op de montageplaatjes te monteren zijn echter minimaal te lang, waar door ze het gereedschapsbord lelijk beschadigen. Omdat de boutjes slechts minimaal te lang zijn merk je dat helaas pas als het al te laat is.
Toen ik de klantendienst hierover contacteerde (MET FOTO’S) werd me eerst ook nog doodleuk verteld dat het aan mijn gereedschapsbord lag en dat het op hun borden perfect past. Onmogelijk, aangezien het om een gestandaardiseerd formaat gaat.
Hoewel iedereen met en zonder technisch inzicht duidelijk kon zien dat dat NIET het geval zou zijn heb ik voorgesteld dit op een paneel van hun te testen.
Na mijn voorstel geeft Datona dan toch toe dat het aan de boutjes ligt. Ik moet het echter maar oplossen door aan de voorkant een ringetje te plaatsen.
Door de constructie van de set is dat echter onmogelijk.
Zowiezo hoort zo’n set gewoon goed te zijn, en hoort het meegeleverde materiaal gewoon te passen.
Wanneer ik Datona dan nogmaals om een passende oplossing vraag mag ik de lijsten terugsturen.
Datona is zelfs niet beschaamd om te zeggen dat de klant zulke fouten maar moet opmerken voor montage en dat zij (uiteraard...) nergens voor vernatwoordelijk zijn.
Hoewel ik het gepast zou vinden dat Datona de schade zou vergoeden, had ik dat uiteraard niet verwacht.
De klantenservice, die eigenlijk beter afscheepdienst zou heten, komt echter na talloze mails niet verder dan standaard zinnen als “bedankt voor je bericht” en “wat jammer dat...”
Ondertussen zit ik met een beschadigde gereedschapswand in een gloednieuwe werkplaatsinrichting die ik zelfs nog niet éénmaal heb gebruikt.
De starre houding en het uitblijven van enige commerciële geste of zelfs nog maar de minste poging om een klant ook maar een beetje proberen tevreden te stellen, maakt me duidelijk dat je hier beter wegblijft.
Overal gaat wel eens wat mis, maar er zijn andere online Nederlandse gereedschapswinkels, die al bewezen hebben op zo’n momenten tenminste een poging doen om iets te betekenen voor hun klanten.
En daardoor ben je terugkerende klant. Dat zal bij deze dozenschuivers van het snelle geld uiteraard niet het geval zijn.
P. Heinen
|Autohoes, krik en lift werken prima. Vragen werden direct beantwoord en de levering was razendsnel. Onthoud dit bedrijf
H
|Na deze kast nu 2 jaar en 3 maanden te hebben besteld wat ook een fiasco was qua levering, chauffeur kon niet bij mijn huis komen wegens een markt? We hebben absoluut geen markt in de straat, dus een dag voor niks thuis geweest. Nu na iets meer dan 2 jaar kast staat trouwens in de benedenverdieping van mijn huis, dus geen koude vochtige schuur! laat de verf over heel de kast los. Tot op het kale staal toe en daaronder is roest aanwezig.
Als je de lades opentrekt zit daar veel speling in en wil de la naar links of rechts trekken.
Voor de hobby een leuke kast "een proffesionele kast hoort zeker dubbel zo zwaar te wegen" maar niet voor de volle prijs op de website, ze hebben altijd wel een code?
Of aanbieding op de site. Ik heb een mail gestuurd over het loslaten van de verf, en ja dat vonden ze heel jammer.En hebben in de loop der jaren verschillende poeder verven geprobeerd Maar hebben nu een poedercoat systeem wat krasvrij is.Roen ik de kast kocht was ik blijkbaar proefkonijn.
Dit verwachte ik 2 jaar geleden ook bij aankoop van de kast. Jammer Datona