Bedrijf lijkt in opstartfase. Opzeggen van McAfee ging pas na een haf jaar omdat de software bij XMS niet werkte. Het teveel betaalde is schriftelijk toegezegd maar nog niet teruggestort. Telefonie werkt vaak niet goed. Herstelt zich soms door het opnieuw te proberen. (Dit is niet mijn eigen ervaring maar wel van een vijftal buurtbewoners.
6.0
0
1
Trendbox Panel
|
Slechte communicatie en niet klantvriendelijk. We hebben ons vorig jaar opgegeven voor internet. Na maanden niets te hebben gehoord, zijn we zelf maar eens gaan bellen. Toen bleken we niet ingeschreven te staan. Uiteindelijk konden we wel weer ingeschreven worden, maar niet meer voor de zelfde aanbeiding als vorig jaar. Resultaat: dan maar bij de oude UPC blijven. Er is uiteindelijk toch nog eens contact geweest en nu konden we het volgend jaar wel weer voor de zelfde aanbieding instappen. Dus besloten we dat dan maar doen. Nu kregen we pas geleden een brief dat XMS toch al zou worden aangesloten. Dit hebben we niet laten doen uit angst dat we dan met dubbele lasten zouden zitten. Al met al slechte communicatie dus.
4.0
0
1
Trendbox Panel
|
Geen service en bij een storing kan je lang wachten. Ik heb het laatste jaar een paar keer 'n probleem met XMS gehad, en vind de service bar slecht. Ik heb 'n keer 14 dagen zonder internet, telefoon en tv gezeten, en heb tig keer gebeld en gemaild voor men uiteindelijk in actie kwam. De prijs van de pakketten zijn aan de hoge kant, en ik heb de indruk dat men profiteert van het feit dat er geen andere aanbieder is voor glasvezel in dit gebied.
5.5
0
1
Gesponsord
KlantIsKoning
|
Internet van XMS: voor als je geen internet wilt, maar wel wilt betalen! Zo stap je over van je altijd stabiele internet van KPN naar XMS (vanwege de 100/100 glasvezelverbinding), zo zit je 2 maanden zonder internet en betaal je je helemaal scheel aan belletjes, monteurs en loze maandelijkse kosten.
XMS laat een derde partij (Reggefiber) glasvezel aansluiten, meet vervolgens vluchtig de kabels door en houdt het daarna voor gezien. Bij herhaaldelijk aangeven dat internet er om de minuut uitvalt (zeker 90% van de dag geen internet), reageert XMS laconiek 'wij hebben het ooit gemeten en toen was het goed, dus het is jullie schuld'. XMS vindt het raar als je d.m.v. een router meerdere mensen in het huishouden beschikken wilt laten hebben over het internet. Daarvoor 'kunnen zij geen enkele verantwoordelijkheid nemen' en willen niet zorgen dat het werkend geraakt.
Conclusie: meest bedroevende klantenservice ooit. Feitelijk wordt er gereageerd met een standaardmailtje waarin staat dat ze niets kunnen en willen doen. Kosten gemaakt voor de overstap naar XMS, kosten gemaakt voor 2 loze maanden zonder internet, en als klap op de vuurpijl dient het contract met XMS te worden afgekocht.
0.0
0
1
Trendbox Panel
|
Een bedrijf dat pretendeert te communiceren maar dit zelf niet waar maakt De service is slecht, helpdesk slecht tot niet bereikbaar, komen afspraken niet na.
15 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|Bedrijf lijkt in opstartfase.
Opzeggen van McAfee ging pas na een haf jaar omdat de software bij XMS niet werkte. Het teveel betaalde is schriftelijk toegezegd maar nog niet teruggestort. Telefonie werkt vaak niet goed. Herstelt zich soms door het opnieuw te proberen. (Dit is niet mijn eigen ervaring maar wel van een vijftal buurtbewoners.
Trendbox Panel
|Slechte communicatie en niet klantvriendelijk.
We hebben ons vorig jaar opgegeven voor internet. Na maanden niets te hebben gehoord, zijn we zelf maar eens gaan bellen. Toen bleken we niet ingeschreven te staan. Uiteindelijk konden we wel weer ingeschreven worden, maar niet meer voor de zelfde aanbeiding als vorig jaar. Resultaat: dan maar bij de oude UPC blijven. Er is uiteindelijk toch nog eens contact geweest en nu konden we het volgend jaar wel weer voor de zelfde aanbieding instappen. Dus besloten we dat dan maar doen. Nu kregen we pas geleden een brief dat XMS toch al zou worden aangesloten. Dit hebben we niet laten doen uit angst dat we dan met dubbele lasten zouden zitten. Al met al slechte communicatie dus.
Trendbox Panel
|Geen service en bij een storing kan je lang wachten.
Ik heb het laatste jaar een paar keer 'n probleem met XMS gehad, en vind de service bar slecht. Ik heb 'n keer 14 dagen zonder internet, telefoon en tv gezeten, en heb tig keer gebeld en gemaild voor men uiteindelijk in actie kwam. De prijs van de pakketten zijn aan de hoge kant, en ik heb de indruk dat men profiteert van het feit dat er geen andere aanbieder is voor glasvezel in dit gebied.
KlantIsKoning
|Internet van XMS: voor als je geen internet wilt, maar wel wilt betalen!
Zo stap je over van je altijd stabiele internet van KPN naar XMS (vanwege de 100/100 glasvezelverbinding), zo zit je 2 maanden zonder internet en betaal je je helemaal scheel aan belletjes, monteurs en loze maandelijkse kosten.
XMS laat een derde partij (Reggefiber) glasvezel aansluiten, meet vervolgens vluchtig de kabels door en houdt het daarna voor gezien. Bij herhaaldelijk aangeven dat internet er om de minuut uitvalt (zeker 90% van de dag geen internet), reageert XMS laconiek 'wij hebben het ooit gemeten en toen was het goed, dus het is jullie schuld'. XMS vindt het raar als je d.m.v. een router meerdere mensen in het huishouden beschikken wilt laten hebben over het internet. Daarvoor 'kunnen zij geen enkele verantwoordelijkheid nemen' en willen niet zorgen dat het werkend geraakt.
Conclusie: meest bedroevende klantenservice ooit. Feitelijk wordt er gereageerd met een standaardmailtje waarin staat dat ze niets kunnen en willen doen. Kosten gemaakt voor de overstap naar XMS, kosten gemaakt voor 2 loze maanden zonder internet, en als klap op de vuurpijl dient het contract met XMS te worden afgekocht.
Trendbox Panel
|Een bedrijf dat pretendeert te communiceren maar dit zelf niet waar maakt
De service is slecht, helpdesk slecht tot niet bereikbaar, komen afspraken niet na.