Eenmaal een zakelijke klant, altijd een zakelijke klant. In de Vodafone-winkel te Hoofddorp heb ik een mobiel abonnement aangeschaft, waarbij ik aangegeven heb mijn zakelijke contract te willen vervolgen op consument basis. De verkoper aldaar heeft bevestigd dat dit mogelijk is en heeft mij verzekerd dat het bedrag dat voor het nieuwe abonnement (met hetzelfde mobiele nummer) INCLUSIEF BTW wordt gefactureerd door Vodafone. Ondanks mijn geuite twijfels houdt de verkoper vol dat de genoemde bedragen INCLUSIEF BTW zullen zijn. En je raad het al, de eerste factuur die ik van Vodafone ontvang is EXCLUSIEF BTW. Kennelijk is het Vodafone niet duidelijk te maken dat er geen synchronisatie is tussen de consument-gerichte winkels en de administratieve afhandeling. Dit is niet de eerste keer dat ik met Vodafone in de clinch lig. Zodra ik mijn probleem met Vodafone heb afgehandeld, gaan mijn bevindingen de publiciteit in. Ook als ik niet met Vodafone tot overeenstemming kom.
4.5
0
1
Trendbox Panel
|
Goede hulp in de winkel..maar Adequate service van de winkel, alleen het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te zijn door de interactie tussen website en winkel. Op de website stond 'ga naar de winkel', maar daar konden ze me niet helpen: ik moest de klantenservice bellen!
2 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|Eenmaal een zakelijke klant, altijd een zakelijke klant.
In de Vodafone-winkel te Hoofddorp heb ik een mobiel abonnement aangeschaft, waarbij ik aangegeven heb mijn zakelijke contract te willen vervolgen op consument basis. De verkoper aldaar heeft bevestigd dat dit mogelijk is en heeft mij verzekerd dat het bedrag dat voor het nieuwe abonnement (met hetzelfde mobiele nummer) INCLUSIEF BTW wordt gefactureerd door Vodafone. Ondanks mijn geuite twijfels houdt de verkoper vol dat de genoemde bedragen INCLUSIEF BTW zullen zijn. En je raad het al, de eerste factuur die ik van Vodafone ontvang is EXCLUSIEF BTW. Kennelijk is het Vodafone niet duidelijk te maken dat er geen synchronisatie is tussen de consument-gerichte winkels en de administratieve afhandeling. Dit is niet de eerste keer dat ik met Vodafone in de clinch lig. Zodra ik mijn probleem met Vodafone heb afgehandeld, gaan mijn bevindingen de publiciteit in. Ook als ik niet met Vodafone tot overeenstemming kom.
Trendbox Panel
|Goede hulp in de winkel..maar
Adequate service van de winkel, alleen het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te zijn door de interactie tussen website en winkel. Op de website stond 'ga naar de winkel', maar daar konden ze me niet helpen: ik moest de klantenservice bellen!