Klik hier om je antwoord te annuleren.
3 november 2017
Levertijd erg lang
2 november 2017
prima ontvangst en prima afgeleverd
1 november 2017
Netjes en goed ontvangen , goede bezorging , vriendelijke bezorgers en erg netjes
31 oktober 2017
Super bedrijf en top geregeld. Groet Jochem
zeer solide vooral de proffessieteit van uw medewerkers
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
139 Reviews Plaats review
Anoniem
|Levertijd erg lang
wetsema
|prima ontvangst en prima afgeleverd
Sylvia en Raimond
|Netjes en goed ontvangen , goede bezorging , vriendelijke bezorgers en erg netjes
Jochem
|Super bedrijf en top geregeld.
Groet Jochem
a.j,h, van der brom
|zeer solide vooral de proffessieteit van uw medewerkers