Ben erg tevreden en vriendelijke verkoper en aardige bezorgers.
10
Esther
|
Ik vond de verkoper echt een verkoper waardoor ik geen plezier beleefde aan het kopen van mijn bank, de verzorgers daar in tegen kanjers!!!!! Zo hun best gedaan
5.0
Fam. Kersten
|
Zoals gewoonlijk altijd goed we hebben bijna onze komplete inrichting van woonsquare
139 Reviews Plaats review
a.bremer
|goed
Anoniem
|geen toelichting
Krop
|Ben erg tevreden en vriendelijke verkoper en aardige bezorgers.
Esther
|Ik vond de verkoper echt een verkoper waardoor ik geen plezier beleefde aan het kopen van mijn bank, de verzorgers daar in tegen kanjers!!!!! Zo hun best gedaan
Fam. Kersten
|Zoals gewoonlijk altijd goed we hebben bijna onze komplete inrichting van woonsquare