Op 22 okt 24 bestelling gedaan vandaag 17 weken veder nog niets.
Tig telefoontjes gepleegd naar de klantenservice waar je ook nog eens 20 min moet wachten tot dat je een medewerker aan de lijn krijgt.
Als het goed is komen de goederen volgende week binnen eerst zien dan geloven haha
De compensatie die ik kreeg nou nou dat was echt een feest (niet dus )
Terwijl de directeur waarschijnlijk in de duuste bak rondrijdt
Mensen Bestel hier niets
Mijn vertrouwen in het bedrijf is weg
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
j.m.Hooft
|
Ik heb een tweezitsbank gekocht en binnen een halfjaar was de bank helemaal ingezakt, ik belde de klantenservice ze zijden dat 20 tot 30 % normaal was ik zij dat het geen 20 tot 30% was maar 80%.
Na veel bellen is er een monteur geweest en heeft de zaak opgevuld tevens zaten de zij panelen ook los maar de bank zit nog steeds niet goed de klantenservice gebeld die zijden op incorrecte manier en zelf schelden naar mij dat ik het er maar mee moest doen.
Het volgende probleem zijn mijn eetkamerstoelen, ik heb 5 stoelen gekocht ook die zijn een drama.
Ik ben door een stoel gezakt en met mijn hoofd op de verwarmingsradiator gevallen en hersenschudding opgelopen.
Weer contact met de klantenservice opgenomen over het probleem met de stoelen maar eerst kon ik kiezen voor nieuwe stoelen of geld terug, koos voor geld terug.
maarde keuzes werden door een andere medewerker niet goed gekeurd na enige discussie werd ik uitgemaakt voor domme klootzak en dat het probleem lag aan het feit dik de stoelen verkeerd gemonteerd had en dat zonder zijn komen kijken.
Het is een firma met slechte kwaliteit meubelen en de klantenservice is een slechte en onbeschofte en niet klantvriendelijke afdeling alles ligt aan de klant.
Tevens heb ik de klacht door gestuurd naar NMA,
Groet Jacques Hooft
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Melanie Verhoeven
|
De meest slechte service gaat naar woonenzo. Ik heb hier een bed gekocht. Deze zou vrijdag 4 augustus tussen 10:00-12:00 geleverd worden. Om 12:00 nog niemand gezien heb ik zelf de klantenservice maar gebeld. Hier krijg ik te horen dat de bezorger vertraging heeft, “ waarom moet de klant hier zelf achteraan bellen” om 14:00 nog niemand heb ik weer ZELF moeten bellen om te horen te krijgen dat hij die dag niet kwam. (Vrij gevraagd op mijn werk voor niks). Nieuwe afspraak maandag 7 augustus tussen 11:00 en 12:00 “ OH WACHT HET IS WEER 12:00 EN DE KLANT MOET WEER ZELF BELLEN” krijg nu weer als antwoord weer ernstige vertraging hij komt om 13:30 weer meer uren kwijt op mijn werk. Ik krijg niemand anders te spreken en mij klacht wordt via de mail niet behandeld. Je moet als klant zelf achter de niet opdagen en vertragingen aanbellen en ze komen vooral hun afspraken niet na. Ik vind het schandalig als je moet betalen zijn ze snel genoeg, maar als verkoper komen ze de afspraken voor 0% na
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ashna
|
Wij hebben een boxspring denhaag velvet gekocht, zeer slecht, zins wij erop slapen hebben wij zeer rug pijn, vermoeidheid, we slapen zeer slecht!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peggy
|
Op 18 november 2022 de roze bank amor besteld deze zou 6 tot 8 weken levertijd hebben na 18 Januari nog niks gehoord te hebben dacht ik ik zal eens bellen hoe het ervoor staat, bank was nog niet binnen, hierop iedere week gebeld of er al zicht was op de bank zelfs in de winkel verhaal gaan halen maar ook daar zou de bank 23 februari aankomen, oke dan wacht ik wel .
Maar ook 23 februari was de bank nog steeds niet binnen.
Weer bellen en klagen maar toen werd er aangegeven dat ze niet wisten wanneer hij binnen zou komen. Aangezien de winkel ook al aardig leeg was , was ik bang voor een faillissement en dat ik dan mijn geld kwijt zou zijn, dus bij de klantenservice aangegeven en ik kon anders een andere bank uitkiezen en kreeg een goede tegemoetkoming!
Nu heb ik dezelfde bank alleen in het grijs omdat deze alleen nog op voorraad was en de tegemoetkoming was wel geteld 50 euro.
Ik heb nog nooit zo'n kutbedrijf gezien als woon&zo ik zal hier ook nooit meer iets kopen en het zeker ook niemand aanraden.
Mag hopen dat ze snel dichtgaan zodat iedereen de ellende bespaard blijft.
29 Reviews Plaats review
Jojo
|Op 22 okt 24 bestelling gedaan vandaag 17 weken veder nog niets.
Tig telefoontjes gepleegd naar de klantenservice waar je ook nog eens 20 min moet wachten tot dat je een medewerker aan de lijn krijgt.
Als het goed is komen de goederen volgende week binnen eerst zien dan geloven haha
De compensatie die ik kreeg nou nou dat was echt een feest (niet dus )
Terwijl de directeur waarschijnlijk in de duuste bak rondrijdt
Mensen Bestel hier niets
Mijn vertrouwen in het bedrijf is weg
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
j.m.Hooft
|Ik heb een tweezitsbank gekocht en binnen een halfjaar was de bank helemaal ingezakt, ik belde de klantenservice ze zijden dat 20 tot 30 % normaal was ik zij dat het geen 20 tot 30% was maar 80%.
Na veel bellen is er een monteur geweest en heeft de zaak opgevuld tevens zaten de zij panelen ook los maar de bank zit nog steeds niet goed de klantenservice gebeld die zijden op incorrecte manier en zelf schelden naar mij dat ik het er maar mee moest doen.
Het volgende probleem zijn mijn eetkamerstoelen, ik heb 5 stoelen gekocht ook die zijn een drama.
Ik ben door een stoel gezakt en met mijn hoofd op de verwarmingsradiator gevallen en hersenschudding opgelopen.
Weer contact met de klantenservice opgenomen over het probleem met de stoelen maar eerst kon ik kiezen voor nieuwe stoelen of geld terug, koos voor geld terug.
maarde keuzes werden door een andere medewerker niet goed gekeurd na enige discussie werd ik uitgemaakt voor domme klootzak en dat het probleem lag aan het feit dik de stoelen verkeerd gemonteerd had en dat zonder zijn komen kijken.
Het is een firma met slechte kwaliteit meubelen en de klantenservice is een slechte en onbeschofte en niet klantvriendelijke afdeling alles ligt aan de klant.
Tevens heb ik de klacht door gestuurd naar NMA,
Groet Jacques Hooft
Melanie Verhoeven
|De meest slechte service gaat naar woonenzo. Ik heb hier een bed gekocht. Deze zou vrijdag 4 augustus tussen 10:00-12:00 geleverd worden. Om 12:00 nog niemand gezien heb ik zelf de klantenservice maar gebeld. Hier krijg ik te horen dat de bezorger vertraging heeft, “ waarom moet de klant hier zelf achteraan bellen” om 14:00 nog niemand heb ik weer ZELF moeten bellen om te horen te krijgen dat hij die dag niet kwam. (Vrij gevraagd op mijn werk voor niks). Nieuwe afspraak maandag 7 augustus tussen 11:00 en 12:00 “ OH WACHT HET IS WEER 12:00 EN DE KLANT MOET WEER ZELF BELLEN” krijg nu weer als antwoord weer ernstige vertraging hij komt om 13:30 weer meer uren kwijt op mijn werk. Ik krijg niemand anders te spreken en mij klacht wordt via de mail niet behandeld. Je moet als klant zelf achter de niet opdagen en vertragingen aanbellen en ze komen vooral hun afspraken niet na. Ik vind het schandalig als je moet betalen zijn ze snel genoeg, maar als verkoper komen ze de afspraken voor 0% na
Ashna
|Wij hebben een boxspring denhaag velvet gekocht, zeer slecht, zins wij erop slapen hebben wij zeer rug pijn, vermoeidheid, we slapen zeer slecht!
Peggy
|Op 18 november 2022 de roze bank amor besteld deze zou 6 tot 8 weken levertijd hebben na 18 Januari nog niks gehoord te hebben dacht ik ik zal eens bellen hoe het ervoor staat, bank was nog niet binnen, hierop iedere week gebeld of er al zicht was op de bank zelfs in de winkel verhaal gaan halen maar ook daar zou de bank 23 februari aankomen, oke dan wacht ik wel .
Maar ook 23 februari was de bank nog steeds niet binnen.
Weer bellen en klagen maar toen werd er aangegeven dat ze niet wisten wanneer hij binnen zou komen. Aangezien de winkel ook al aardig leeg was , was ik bang voor een faillissement en dat ik dan mijn geld kwijt zou zijn, dus bij de klantenservice aangegeven en ik kon anders een andere bank uitkiezen en kreeg een goede tegemoetkoming!
Nu heb ik dezelfde bank alleen in het grijs omdat deze alleen nog op voorraad was en de tegemoetkoming was wel geteld 50 euro.
Ik heb nog nooit zo'n kutbedrijf gezien als woon&zo ik zal hier ook nooit meer iets kopen en het zeker ook niemand aanraden.
Mag hopen dat ze snel dichtgaan zodat iedereen de ellende bespaard blijft.