De meest slechte service gaat naar woonenzo. Ik heb hier een bed gekocht. Deze zou vrijdag 4 augustus tussen 10:00-12:00 geleverd worden. Om 12:00 nog niemand gezien heb ik zelf de klantenservice maar gebeld. Hier krijg ik te horen dat de bezorger vertraging heeft, “ waarom moet de klant hier zelf achteraan bellen” om 14:00 nog niemand heb ik weer ZELF moeten bellen om te horen te krijgen dat hij die dag niet kwam. (Vrij gevraagd op mijn werk voor niks). Nieuwe afspraak maandag 7 augustus tussen 11:00 en 12:00 “ OH WACHT HET IS WEER 12:00 EN DE KLANT MOET WEER ZELF BELLEN” krijg nu weer als antwoord weer ernstige vertraging hij komt om 13:30 weer meer uren kwijt op mijn werk. Ik krijg niemand anders te spreken en mij klacht wordt via de mail niet behandeld. Je moet als klant zelf achter de niet opdagen en vertragingen aanbellen en ze komen vooral hun afspraken niet na. Ik vind het schandalig als je moet betalen zijn ze snel genoeg, maar als verkoper komen ze de afspraken voor 0% na
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ashna
|
Wij hebben een boxspring denhaag velvet gekocht, zeer slecht, zins wij erop slapen hebben wij zeer rug pijn, vermoeidheid, we slapen zeer slecht!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peggy
|
Op 18 november 2022 de roze bank amor besteld deze zou 6 tot 8 weken levertijd hebben na 18 Januari nog niks gehoord te hebben dacht ik ik zal eens bellen hoe het ervoor staat, bank was nog niet binnen, hierop iedere week gebeld of er al zicht was op de bank zelfs in de winkel verhaal gaan halen maar ook daar zou de bank 23 februari aankomen, oke dan wacht ik wel .
Maar ook 23 februari was de bank nog steeds niet binnen.
Weer bellen en klagen maar toen werd er aangegeven dat ze niet wisten wanneer hij binnen zou komen. Aangezien de winkel ook al aardig leeg was , was ik bang voor een faillissement en dat ik dan mijn geld kwijt zou zijn, dus bij de klantenservice aangegeven en ik kon anders een andere bank uitkiezen en kreeg een goede tegemoetkoming!
Nu heb ik dezelfde bank alleen in het grijs omdat deze alleen nog op voorraad was en de tegemoetkoming was wel geteld 50 euro.
Ik heb nog nooit zo'n kutbedrijf gezien als woon&zo ik zal hier ook nooit meer iets kopen en het zeker ook niemand aanraden.
Mag hopen dat ze snel dichtgaan zodat iedereen de ellende bespaard blijft.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leontine Kluitenberg
|
Mijn zus en ik hebben begin september een hoekbank bij Woonenzo in de Megastores Den Haag gekocht.
De bank zit helemaal niet lekker en we hebben allebei rugklachten. We hebben contact opgenomen via de klantenservice en na veel heen en weer gemail mochten we een andere bank uit komen zoeken. We zagen echter niets wat goed zat en wilden ons geld terug. De bank kon opgehaald worden, maar we moesten hem zelf demonteren en verpakken. Toen wij zeiden dat we dat zelf niet konden hebben wij niets meer van Woonenzo gehoord. Ik vind dit absoluut geen service en voor ons NOOIT meer Woonenzo. Ik zal ook niemand aanraden hier ooit iets te kopen. Het woord service kennen ze niet.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jenneke
|
Een kledingkast gekocht.
Deze is geleverd, maar met een onduidelijke beschrijving en verkeerde schroeven en ontbrekende schroeven.
Er achteraan gebeld, de dame aan de telefoon gaf aan dat dit een bekend probleem is en dat we nieuwe/ andere schroeven krijgen en een andere beschrijving.
Tot op heden nog niks ontvangen.
Begrijp niet waarom de kast geleverd word als de beschrijving en de schroeven niet kloppen en dit probleem bekend is.
27 Reviews Plaats review
Melanie Verhoeven
|De meest slechte service gaat naar woonenzo. Ik heb hier een bed gekocht. Deze zou vrijdag 4 augustus tussen 10:00-12:00 geleverd worden. Om 12:00 nog niemand gezien heb ik zelf de klantenservice maar gebeld. Hier krijg ik te horen dat de bezorger vertraging heeft, “ waarom moet de klant hier zelf achteraan bellen” om 14:00 nog niemand heb ik weer ZELF moeten bellen om te horen te krijgen dat hij die dag niet kwam. (Vrij gevraagd op mijn werk voor niks). Nieuwe afspraak maandag 7 augustus tussen 11:00 en 12:00 “ OH WACHT HET IS WEER 12:00 EN DE KLANT MOET WEER ZELF BELLEN” krijg nu weer als antwoord weer ernstige vertraging hij komt om 13:30 weer meer uren kwijt op mijn werk. Ik krijg niemand anders te spreken en mij klacht wordt via de mail niet behandeld. Je moet als klant zelf achter de niet opdagen en vertragingen aanbellen en ze komen vooral hun afspraken niet na. Ik vind het schandalig als je moet betalen zijn ze snel genoeg, maar als verkoper komen ze de afspraken voor 0% na
Ashna
|Wij hebben een boxspring denhaag velvet gekocht, zeer slecht, zins wij erop slapen hebben wij zeer rug pijn, vermoeidheid, we slapen zeer slecht!
Peggy
|Op 18 november 2022 de roze bank amor besteld deze zou 6 tot 8 weken levertijd hebben na 18 Januari nog niks gehoord te hebben dacht ik ik zal eens bellen hoe het ervoor staat, bank was nog niet binnen, hierop iedere week gebeld of er al zicht was op de bank zelfs in de winkel verhaal gaan halen maar ook daar zou de bank 23 februari aankomen, oke dan wacht ik wel .
Maar ook 23 februari was de bank nog steeds niet binnen.
Weer bellen en klagen maar toen werd er aangegeven dat ze niet wisten wanneer hij binnen zou komen. Aangezien de winkel ook al aardig leeg was , was ik bang voor een faillissement en dat ik dan mijn geld kwijt zou zijn, dus bij de klantenservice aangegeven en ik kon anders een andere bank uitkiezen en kreeg een goede tegemoetkoming!
Nu heb ik dezelfde bank alleen in het grijs omdat deze alleen nog op voorraad was en de tegemoetkoming was wel geteld 50 euro.
Ik heb nog nooit zo'n kutbedrijf gezien als woon&zo ik zal hier ook nooit meer iets kopen en het zeker ook niemand aanraden.
Mag hopen dat ze snel dichtgaan zodat iedereen de ellende bespaard blijft.
Leontine Kluitenberg
|Mijn zus en ik hebben begin september een hoekbank bij Woonenzo in de Megastores Den Haag gekocht.
De bank zit helemaal niet lekker en we hebben allebei rugklachten. We hebben contact opgenomen via de klantenservice en na veel heen en weer gemail mochten we een andere bank uit komen zoeken. We zagen echter niets wat goed zat en wilden ons geld terug. De bank kon opgehaald worden, maar we moesten hem zelf demonteren en verpakken. Toen wij zeiden dat we dat zelf niet konden hebben wij niets meer van Woonenzo gehoord. Ik vind dit absoluut geen service en voor ons NOOIT meer Woonenzo. Ik zal ook niemand aanraden hier ooit iets te kopen. Het woord service kennen ze niet.
Jenneke
|Een kledingkast gekocht.
Deze is geleverd, maar met een onduidelijke beschrijving en verkeerde schroeven en ontbrekende schroeven.
Er achteraan gebeld, de dame aan de telefoon gaf aan dat dit een bekend probleem is en dat we nieuwe/ andere schroeven krijgen en een andere beschrijving.
Tot op heden nog niks ontvangen.
Begrijp niet waarom de kast geleverd word als de beschrijving en de schroeven niet kloppen en dit probleem bekend is.
1 x en nooit weer bij woon enzo