Hier mijn opel corsa gekocht met beurt en apk , uiteindelijk bleek die niet in orde te zijn.
onderhoudsboekjes nooit gekregen en op de myopel site nog niks vrij gegeven ! bagger garage ga hier niet heen..
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Silvia
|
Kom al jaren bij deze garage, goede service en personeel wat meedenkt.
Heb altijd weer een goed gevoel als mijn auto bij de Graaff is geweest.
Ga zo door.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Anita
|
Ik heb bij de Graaf onlangs mijn nieuwe Opel Karl opgehaald. Vanaf het moment van aanschaf tot levering kan je alles precies volgen via My Opel. Goede inruil gehad en top uitleg bij aflevering. Ik ben zeer tevreden!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
weert
|
ben 35 jaar klant geweest bij de Graaff heb zo ongeveer 15 nieuwe auto's gekocht.
maar met sidesteps voor mijn mokka heeft De Graaff mij zwaar in de steek gelaten.
In 2014 nieuwe mokka gekocht met nieuwe RVS originele sidesteps van Opel prijs -30% korting
€ 450,00.
2016 nieuwe mokka gekocht en sidesteps over laten zetten door De Graaff.
2017 roest geconstateerd op de RVS sidesteps.
3 maanden aan het touwtrekken geweest voor een redelijke oplossing.
Maar De Graaf wilde geen kant in, het enige wat men mij bood uit coulance waren nieuwe
sidesteps voor jawel geloof het of niet 30% korting op nieuwe sidesteps ofwel weer € 450,00
Zo ga je niet met trouwe klanten om.
Wees gewaarschuwd, ze denken daar alleen aan geld.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Autokoper
|
In de afgelopen week autobedrijf de Graaff bezocht en na gesproken te hebben met de spreekwoordelijke snelle verkoper die totaal niet luisterde naar wat ik wilde heb ik mijn heil elders gezocht. Ik betaal en bepaal, dat moeten deze Opel Dealer nog leren.
12 Reviews Plaats review
JAN
|Hier mijn opel corsa gekocht met beurt en apk , uiteindelijk bleek die niet in orde te zijn.
onderhoudsboekjes nooit gekregen en op de myopel site nog niks vrij gegeven ! bagger garage ga hier niet heen..
Silvia
|Kom al jaren bij deze garage, goede service en personeel wat meedenkt.
Heb altijd weer een goed gevoel als mijn auto bij de Graaff is geweest.
Ga zo door.
Anita
|Ik heb bij de Graaf onlangs mijn nieuwe Opel Karl opgehaald. Vanaf het moment van aanschaf tot levering kan je alles precies volgen via My Opel. Goede inruil gehad en top uitleg bij aflevering. Ik ben zeer tevreden!
weert
|ben 35 jaar klant geweest bij de Graaff heb zo ongeveer 15 nieuwe auto's gekocht.
maar met sidesteps voor mijn mokka heeft De Graaff mij zwaar in de steek gelaten.
In 2014 nieuwe mokka gekocht met nieuwe RVS originele sidesteps van Opel prijs -30% korting
€ 450,00.
2016 nieuwe mokka gekocht en sidesteps over laten zetten door De Graaff.
2017 roest geconstateerd op de RVS sidesteps.
3 maanden aan het touwtrekken geweest voor een redelijke oplossing.
Maar De Graaf wilde geen kant in, het enige wat men mij bood uit coulance waren nieuwe
sidesteps voor jawel geloof het of niet 30% korting op nieuwe sidesteps ofwel weer € 450,00
Zo ga je niet met trouwe klanten om.
Wees gewaarschuwd, ze denken daar alleen aan geld.
Autokoper
|In de afgelopen week autobedrijf de Graaff bezocht en na gesproken te hebben met de spreekwoordelijke snelle verkoper die totaal niet luisterde naar wat ik wilde heb ik mijn heil elders gezocht. Ik betaal en bepaal, dat moeten deze Opel Dealer nog leren.