Vanochtend de auto volgens afspraak gebracht om half 9 voor het bijvullen van een airco wat weinig tijd is volgens zeggen.
Regelmatig gebeld of de auto klaar is, maar werd iedere keer afgewimpeld met het bericht dat ze niemand konden bereiken, terwijl we de auto echt nodig hadden.
Je verwacht dat als je de auto volgens afspraak daar neerzet om half 9 dat hij dan iig in de loop van de dag klaar is.
Hij was om 5 uur pas klaar, misschien de afspraken een stuk beter inplannen.
Ga hier dus nooit meer naartoe, wat een flutbedrijf.
Had sowieso al slechte ervaringen met dit bedrijf.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Adrie
|
Mij auto laten kuren hij was goed gekund maar ateraf waren de remmen op en het lingke voorband
En toch goed gekeurd hoe kan dat
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ger Lakerveld
|
Mijn vrouw komt net thuis en heeft gerommel onder haar auto gehoord, na de hulpdienst van Renault gebeld te hebben bleek dat er links voor 4 bouten loszaten na een grote beurt bij Dorzo.
Ook vond de monteur van de hulpdienst het erg vroeg dat de draagarm en fuseekogel vervangen moesten worden, hij zei dat het minimaal 100.000 km moest meegaan, en geen paar duizend km, ik kom hier nooit meer.
Maar erger zijn die bouten natuurlijk, ze had wel een ongeluk kunnen krijgen, of erger.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
P Windhorst
|
Zeer lange tijd moeten wachten op herstel motorkapsteun (verkeerde onderdeel besteld). Zeer lange tijd moeten wachten op herstel achterruitwisser (verkeerde onderdeel besteld). Bij het brengen van voertuig d.d. 07-10-2019 voor grote beurt kreeg ik pas bij aankomst te horen dat er geen vervangend vervoer met automaat beschikbaar was. On-ge-lo-fijk .....koekenbakkers!! Mij zien er niet meer!!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
maurice
|
April 2018 hier een renault clio gekocht uit 2009, deze auto heeft de eerste periode meer in de garage gestaan dan erbuiten.
Kapotte koppeling, totaal versleten remmen, lek in het vacuumsysteem en ga zo nog maar even door met een lange lijst met gebreken.
Al met al niet bepaald de manier om een auto te verkopen aan een klant.
nu krap 9 maanden later is 1 van de veerpoten afgebroken door flinke roestvorming (lijkt mij dat die er al iets langer heeft gezeten gezien het gebrek aan neerslag van afgelopen jaar)
Al met al een garage om heeeeel ver vandaan te blijven.
9 Reviews Plaats review
E. Kreischer
|Vanochtend de auto volgens afspraak gebracht om half 9 voor het bijvullen van een airco wat weinig tijd is volgens zeggen.
Regelmatig gebeld of de auto klaar is, maar werd iedere keer afgewimpeld met het bericht dat ze niemand konden bereiken, terwijl we de auto echt nodig hadden.
Je verwacht dat als je de auto volgens afspraak daar neerzet om half 9 dat hij dan iig in de loop van de dag klaar is.
Hij was om 5 uur pas klaar, misschien de afspraken een stuk beter inplannen.
Ga hier dus nooit meer naartoe, wat een flutbedrijf.
Had sowieso al slechte ervaringen met dit bedrijf.
Adrie
|Mij auto laten kuren hij was goed gekund maar ateraf waren de remmen op en het lingke voorband
En toch goed gekeurd hoe kan dat
Ger Lakerveld
|Mijn vrouw komt net thuis en heeft gerommel onder haar auto gehoord, na de hulpdienst van Renault gebeld te hebben bleek dat er links voor 4 bouten loszaten na een grote beurt bij Dorzo.
Ook vond de monteur van de hulpdienst het erg vroeg dat de draagarm en fuseekogel vervangen moesten worden, hij zei dat het minimaal 100.000 km moest meegaan, en geen paar duizend km, ik kom hier nooit meer.
Maar erger zijn die bouten natuurlijk, ze had wel een ongeluk kunnen krijgen, of erger.
P Windhorst
|Zeer lange tijd moeten wachten op herstel motorkapsteun (verkeerde onderdeel besteld). Zeer lange tijd moeten wachten op herstel achterruitwisser (verkeerde onderdeel besteld). Bij het brengen van voertuig d.d. 07-10-2019 voor grote beurt kreeg ik pas bij aankomst te horen dat er geen vervangend vervoer met automaat beschikbaar was. On-ge-lo-fijk .....koekenbakkers!! Mij zien er niet meer!!!
maurice
|April 2018 hier een renault clio gekocht uit 2009, deze auto heeft de eerste periode meer in de garage gestaan dan erbuiten.
Kapotte koppeling, totaal versleten remmen, lek in het vacuumsysteem en ga zo nog maar even door met een lange lijst met gebreken.
Al met al niet bepaald de manier om een auto te verkopen aan een klant.
nu krap 9 maanden later is 1 van de veerpoten afgebroken door flinke roestvorming (lijkt mij dat die er al iets langer heeft gezeten gezien het gebrek aan neerslag van afgelopen jaar)
Al met al een garage om heeeeel ver vandaan te blijven.