Mij auto laten kuren hij was goed gekund maar ateraf waren de remmen op en het lingke voorband
En toch goed gekeurd hoe kan dat
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ger Lakerveld
|
Mijn vrouw komt net thuis en heeft gerommel onder haar auto gehoord, na de hulpdienst van Renault gebeld te hebben bleek dat er links voor 4 bouten loszaten na een grote beurt bij Dorzo.
Ook vond de monteur van de hulpdienst het erg vroeg dat de draagarm en fuseekogel vervangen moesten worden, hij zei dat het minimaal 100.000 km moest meegaan, en geen paar duizend km, ik kom hier nooit meer.
Maar erger zijn die bouten natuurlijk, ze had wel een ongeluk kunnen krijgen, of erger.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
P Windhorst
|
Zeer lange tijd moeten wachten op herstel motorkapsteun (verkeerde onderdeel besteld). Zeer lange tijd moeten wachten op herstel achterruitwisser (verkeerde onderdeel besteld). Bij het brengen van voertuig d.d. 07-10-2019 voor grote beurt kreeg ik pas bij aankomst te horen dat er geen vervangend vervoer met automaat beschikbaar was. On-ge-lo-fijk .....koekenbakkers!! Mij zien er niet meer!!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
maurice
|
April 2018 hier een renault clio gekocht uit 2009, deze auto heeft de eerste periode meer in de garage gestaan dan erbuiten.
Kapotte koppeling, totaal versleten remmen, lek in het vacuumsysteem en ga zo nog maar even door met een lange lijst met gebreken.
Al met al niet bepaald de manier om een auto te verkopen aan een klant.
nu krap 9 maanden later is 1 van de veerpoten afgebroken door flinke roestvorming (lijkt mij dat die er al iets langer heeft gezeten gezien het gebrek aan neerslag van afgelopen jaar)
Al met al een garage om heeeeel ver vandaan te blijven.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ex klant Renault Dorzo
|
5 jaar geleden al eens klant geweest bij Dorzo Vlaardingen. De ervaring destijds was dat er tijdens een actie (wintercheck) mijn accu vervangen diende te worden. Ik stond er op dat ik de "slechte" accu mee wilde nemen. Deze accu heb ik gelijk laten controleren bij een naastgelegen garage, en wat bleek, aan de accu mankeerde niets. Hierop ben ik terug gegaan en de "slechte" accu weer in laten bouwen. Minimaal 4 jaar lang is de accu nog meegegaan, tot aan de verkoop van de auto toe.
Na 5 jaar dacht ik, laat ik het weer eens proberen bij Dorzo, wellicht zijn er dingen verbeterd. Niets is echter minder waar. Vanochtend vroeg mijn auto gebracht. Zelf moest ik aangeven dat een combi beurt niet nodig was, daar er maar 6000 km tussen de vorige beurt zat. Er wordt dus niet met je meegedacht. Om 16.45 dacht, ik laat ik eens bellen hoe het er voor staat. Krijg ik, na een volle werkdag te horen "je remschijven en remblokjes dienen vervangen te worden" Verbaast als dat ik was vroeg ik waarom ik dit nu pas te horen kreeg. Het enige dat ik te horen kreeg was "ik deel u mening" Hierop heb ik de auto opgehaald en bij de receptie aangegeven dat ondanks ikzelf in Vlaardingen woon, ik in het vervolg weer naar Renault Delft ga. De medewerkster achter de balie komt niet echt klantvriendelijk over. Al met al een verlofdag verder en auto moet alsnog naar de garage!
8 Reviews Plaats review
Adrie
|Mij auto laten kuren hij was goed gekund maar ateraf waren de remmen op en het lingke voorband
En toch goed gekeurd hoe kan dat
Ger Lakerveld
|Mijn vrouw komt net thuis en heeft gerommel onder haar auto gehoord, na de hulpdienst van Renault gebeld te hebben bleek dat er links voor 4 bouten loszaten na een grote beurt bij Dorzo.
Ook vond de monteur van de hulpdienst het erg vroeg dat de draagarm en fuseekogel vervangen moesten worden, hij zei dat het minimaal 100.000 km moest meegaan, en geen paar duizend km, ik kom hier nooit meer.
Maar erger zijn die bouten natuurlijk, ze had wel een ongeluk kunnen krijgen, of erger.
P Windhorst
|Zeer lange tijd moeten wachten op herstel motorkapsteun (verkeerde onderdeel besteld). Zeer lange tijd moeten wachten op herstel achterruitwisser (verkeerde onderdeel besteld). Bij het brengen van voertuig d.d. 07-10-2019 voor grote beurt kreeg ik pas bij aankomst te horen dat er geen vervangend vervoer met automaat beschikbaar was. On-ge-lo-fijk .....koekenbakkers!! Mij zien er niet meer!!!
maurice
|April 2018 hier een renault clio gekocht uit 2009, deze auto heeft de eerste periode meer in de garage gestaan dan erbuiten.
Kapotte koppeling, totaal versleten remmen, lek in het vacuumsysteem en ga zo nog maar even door met een lange lijst met gebreken.
Al met al niet bepaald de manier om een auto te verkopen aan een klant.
nu krap 9 maanden later is 1 van de veerpoten afgebroken door flinke roestvorming (lijkt mij dat die er al iets langer heeft gezeten gezien het gebrek aan neerslag van afgelopen jaar)
Al met al een garage om heeeeel ver vandaan te blijven.
Ex klant Renault Dorzo
|5 jaar geleden al eens klant geweest bij Dorzo Vlaardingen. De ervaring destijds was dat er tijdens een actie (wintercheck) mijn accu vervangen diende te worden. Ik stond er op dat ik de "slechte" accu mee wilde nemen. Deze accu heb ik gelijk laten controleren bij een naastgelegen garage, en wat bleek, aan de accu mankeerde niets. Hierop ben ik terug gegaan en de "slechte" accu weer in laten bouwen. Minimaal 4 jaar lang is de accu nog meegegaan, tot aan de verkoop van de auto toe.
Na 5 jaar dacht ik, laat ik het weer eens proberen bij Dorzo, wellicht zijn er dingen verbeterd. Niets is echter minder waar. Vanochtend vroeg mijn auto gebracht. Zelf moest ik aangeven dat een combi beurt niet nodig was, daar er maar 6000 km tussen de vorige beurt zat. Er wordt dus niet met je meegedacht. Om 16.45 dacht, ik laat ik eens bellen hoe het er voor staat. Krijg ik, na een volle werkdag te horen "je remschijven en remblokjes dienen vervangen te worden" Verbaast als dat ik was vroeg ik waarom ik dit nu pas te horen kreeg. Het enige dat ik te horen kreeg was "ik deel u mening" Hierop heb ik de auto opgehaald en bij de receptie aangegeven dat ondanks ikzelf in Vlaardingen woon, ik in het vervolg weer naar Renault Delft ga. De medewerkster achter de balie komt niet echt klantvriendelijk over. Al met al een verlofdag verder en auto moet alsnog naar de garage!